Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeutuva aamupahoinvointi

Vierailija
10.06.2025 |

Muita miehiä jotka kärsivät rajuista aamupahoinvoinneista?

Olen aikaisemmin ollut eri aloilla töissä jossa ilta-yövuorot olleet ainut työaika ja silloin ollut käytännössä oireeton.

Aikaisempi ja nykyinen työpaikkani muuttanut heräämiseni klo 6 aamulle ja olen huomannut kuinka oireeni ovat menneet ajan mittaa erittäin rajuiksi. Aluksi oli lievää pahoinvointia ja ripulointia joka on eskaloitunut öillisiin horton kohtauksiin ja joka arki-aamuiseen oksenteluun ennen töihin lähtöä ja kokopäiväiseen pahoinvointiin. Työ-ympäristö on hyvä enkä asiasta koe stressiä.

Muistan myös lapsuudesta kärsineeni pahoinvoinneista esimerkiksi koulussa ollessani, joskaan en näin rajusti.

Vapaa-ajalla ja sairaslomalla ollessa olen valvonut myöhempään ja nukkunut pidempään niin ollut täysin oireeton.

Eri lääkityksiäkin käyty läpi eikä mistään ole ollut apua, eikö tässä nyt pysty muka millään mukautumaan aikaisempiin aamuihin? Käynyt myös uniterapeutilla läpi mitä kaikkea on kokeiltu ja ei ole enää antaa mitään lisäneuvoja kun kaikki käyty läpi (elektroniikka pois 2h ennen nukkumaanmenoa, ruokavalioasiat, liikunta, meditointi, hengitysharjoitukset ym ym..)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireili närästys tuollaisena aamupahoinvointina. Kunnon vahvat närästyslääkkeet kuukauden kuurina lopetti tuon. Olin todella hämmästynyt, kun lääkäri sanoi, että on närästystä. Koska en tuntenut sitä tyypillistä poltetta rintojen keskellä.

Vierailija
2/4 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oireili närästys tuollaisena aamupahoinvointina. Kunnon vahvat närästyslääkkeet kuukauden kuurina lopetti tuon. Olin todella hämmästynyt, kun lääkäri sanoi, että on närästystä. Koska en tuntenut sitä tyypillistä poltetta rintojen keskellä.

Refluksia minäkin veikkaisin. Lääkäriin joka tapauksessa, ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lääkäriltä, ettei joudu itse arvaamaan. Joillakin voi olla sappikiviä tai maksa-arvot, kilpirauhanen, joku muu. Ehkei sulla kuitenkaan. Verikokeissa ehkä selviää tai kun lääkäri kyselee kysymyksiä, että mihin se voisi viitata. Tai onko silmälasit tarpeen, tummennus, onko väsyneet silmät tms.

Vierailija
4/4 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä puolen vuoden lääkekuurin aikana käyty verenpainelääkkeet, närästyslääkkeet, pahoinvointilääkkeet jne läpi. Ei ole apua ollut ja tässä se kummallisin asia on kun on täysin kellonajoista riippuva tämä pahoinvointi. 

Horton löytyy ja sitä on lääkärin kanssa käyty läpi onko se tämän juurisyy kun ne päänsärkykohtaukset yleistyy mitä kauemmin heräilee aikaseen ja taas loppuu kun nukkuu myöhemmällä ajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi