Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelevät parit

Vierailija
10.06.2025 |

Mitä jos vaan tunnustaa, että on väärän kumppanin kanssa yhdessä. Sen oikean kanssa ei tarvitse riidellä, omasta kokemuksesta puhun. 

https://www.eeva.fi/jutut/iiris-von-knorringin-kolumni-riitely?utm_term…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 2 moukkaa yhdessä

Vierailija
2/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt näitä kaikkia riitely puhdistaa ilmaa-juttuja ja kavereiden kertomuksia säännöllisistä riidoista. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 11 vuotta ja meillä on ollut sinä aikana yksi riita. Se johtui siitä että olin kertonut hänelle vahingossa väärän aikataulun tiettyyn menoon. Se selvisi sillä että mies sanoi olevansa vihainen, minä sanoin samoin, ja sitten sovimme riidan.

En todellakaan jaksaisi mitään viikottaisia tai edes kuukausittaisia riitelysessioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee kaupassa/kadulla pariskuntia, jotka äyskivät tai jopa riitelevät. Antaa heistä huonon kuvan.

Vierailija
4/8 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi juttu on kyllä aika karmeeta luettavaa. Kananmunien kuorilla kävelemistä ilmeisesti puolin ja toisin.

Vierailija
5/8 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu 7 vuotta yhdessä ilman ainoatakaan riitaa mutta sitten niitä tuli jonkin verran. Voi nykyäänkin lyhyt riita leimahtaa jostakin maailman typerimmästä asiasta. Yhdessä jo yli 20 vuotta. 

Vierailija
6/8 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ja hänen mies. Jatkuvaa riitelyä, siskolla kohoaa ääni milloin mistäkin, ihan mitättömistä asioista. Näiden kanssa olisi pitänyt juhannuksena lähteä reissuun. Ei vaan jaksanut ajatusta, että pitäisi kaksi päivää kuunnella toisten riitelyä. 

Vierailija
7/8 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeliin liittyen Ihan ensiksi aion myöntää, että ärähdykseni taitaa johtua tarpeestani saada huomiota

Eli väärä mies. Huomiota kyllä saa vuosienkin päästä kun on oikea kumppani. 

Vierailija
8/8 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kumppani, jolle annan huomiota isossa määrin sekä saan sitä myös takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi