Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko väärin mennä treffeille toisen miehen kans jos on vuosia pyytänyt omaa miestä viemään treffeille eikä ole vienyt?

Vierailija
10.06.2025 |

Ajatuksia?

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä alennu pettämään koska mies kohtelee sinua huonosti, sitten olet vain samanlainen. Jätät miehen ja sitten treffeille. Oma ex ei myöskään jaksanut tehdä mitään eikä halunnut tehdä mitään ellen itse olisi järjestänyt ja maksanut eikä muuttunut. Kaikki olisi pitänyt valmiina tulla naaman eteen kun tottunut itsestäänselvään palveluun. Ero on paras ratkaisu.

Miksi jotkut miehet on tuollaisia?

Tuo nyt ei ole sukupuolisidonnaista. Jotkut ihmiset ovat oikein tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen, eivätkä ymmärrä, että parisuhteen eteen kannattaa tehdä vähän töitä. 

Tyytyväisiä ankeaan elämään vailla rakkautta ja yhteyttä toiseen ihmiseen?

Vierailija
42/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein noin samanlaisessa tilanteessa ja mies suuttui verisesti kun sai kuulla asiasta. Meni sitten samantien itse treffipalstalle ja kertoi siitä suureen ääneen, vaikka minua ei olis voinut vähempää kiinnostaa enää sen jälkeen.

Löysikö jonkun naisen joka sitten vei treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on keksitty. Pettäminen on aina väärin.

Vierailija
44/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein noin samanlaisessa tilanteessa ja mies suuttui verisesti kun sai kuulla asiasta. Meni sitten samantien itse treffipalstalle ja kertoi siitä suureen ääneen, vaikka minua ei olis voinut vähempää kiinnostaa enää sen jälkeen.

Miksi pitää aina järjestää tällainen show ja pelleily? Jos se puoliso on tylsä jne. niin miksei voi vain suoraan erota? Vai onko tässä sinullakin ollut joku tarve näpäyttää toista vai mitä?

Vierailija
45/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin. Mene toisen miehen kanssa treffeille ja harrasta seksiäkin. Mies ei välitä sinusta jos ei vie edes ulos syömään.

Oikea asenne. Näin minä kaappasin itselleni himokkaan vaimon. Nyt on jo lapsikin. 

Vierailija
46/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä alennu pettämään koska mies kohtelee sinua huonosti, sitten olet vain samanlainen. Jätät miehen ja sitten treffeille. Oma ex ei myöskään jaksanut tehdä mitään eikä halunnut tehdä mitään ellen itse olisi järjestänyt ja maksanut eikä muuttunut. Kaikki olisi pitänyt valmiina tulla naaman eteen kun tottunut itsestäänselvään palveluun. Ero on paras ratkaisu.

Miksi jotkut miehet on tuollaisia?

Tuo nyt ei ole sukupuolisidonnaista. Jotkut ihmiset ovat oikein tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen, eivätkä ymmärrä, että parisuhteen eteen kannattaa tehdä vähän töitä. 

Tyytyväisiä ankeaan elämään vailla rakkautta ja yhteyttä toiseen ihmiseen?

Juuri noin. Heillä on hyvä olla. On rahaa ja autot ja hieno talo jne. Ja sitten muka tulee kauheana yllätyksenä kun mies haluaakin eron. Oikein terapiaan piti mennä itkemään. Ex-vaimo ei laittanut tikkua ristiin suhteen eteen. Minä varasin ravintoja ja reissut jne. 

No nyt on onneksi sellainen naisystävä, joka on ihan yhtä innokas järjestämään treffejä jne.

Vierailija
47/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ihmiset oikeuttaa pettämisen nykypäivänä. 

Vierailija
48/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap

Eli jos mies sanoo ettei halua erota, niin nainen sitten kiltisti on eroamatta? Mitä kettua nyt taas? Onko naiset oikeasti tällaisia?

Vierailija
49/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina järjestää tällainen show ja pelleily? Jos se puoliso on tylsä jne. niin miksei voi vain suoraan erota? Vai onko tässä sinullakin ollut joku tarve näpäyttää toista vai mitä?

Mies ei halunnut erota, meillä oli lapset, hän lupaili kovasti muutosta, odotin vuosia vaan mitään ei tapahtunut. Hän ei kertaakaan yli 10 vuoden avioliiton aikana itse ottanut puheeksi mitään parisuhdeasioita tai järjestänyt mitään erityistä koskaan. Aivan yksinkertaiset asiat olivat aina jotenkin vaikeita ja ylivoimaisia hänelle. Omiin asioihin ja harrastuksiin kyllä jaksoi panostaa.

Jossain vaiheessa en enää odottanut, aloin keskittyä täysin itseeni - aivan kuten mieskin oli kaikki vuodet keskittynyt, enkä kokenut huonoa omaatuntoa siitä että menin sitten treffeille kun eräs mies pyysi. Sain enemmän huomiota yksillä treffeillä kun mitä omalta mieheltä olin vuosien aikana saanut. Oli uskomaton tunne että joku oli 100% läsnä, kiinnostunut sinusta, ja kohteli tosi hyvin, hän esim tarjosi kaiken ja oli kaikin puolin huomaavainen. En sitten tuossa elämäntilanteessa kuitenkaan kokenut järkeväksi jatkaa tapailua, mutta se sai minut heräämään siihen että todella ansaitsen ja voin saadakin parempaa. 

Tästä sitten mies oli tosi katkera. Hän oli aiempina vuosina saanut minut uskomaan että parempaa ei ole luvassa, vaikka todellisuudessa olin aivan liian hyvä hänelle, mutta hän ei sitä osannut arvostaa ja kohteli minua huonosti. Kuvitteli vielä kostavansa kun ilmoitti menevänsä treffipalstoille samantien kun kuuli tästä. Minusta oli vaan hyvä jos meni, jos se oli se mitä hän todella halusi. Vahinko kiertämään jne. En kokenut huonoa omaatuntoa siitä että etsin onnea tuossa vaiheessa muualta.

Vierailija
50/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei toimi muutenkaan, ei kai se treffeillä täydelliseksi muutu.

Vierailija
51/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirakka jakoon vain. Ei se järvi soutamalla kulu.

Treffeistä oli kyse. Ei piirakasta, eikä panosta.

Ihmekään jos ei kumppaneita löydy, kun ei sanojakaan osata.

Vierailija
52/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde ei toimi muutenkaan, ei kai se treffeillä täydelliseksi muutu.

Ei tietenkään, mutta se on ensimmäinen askel. Suhde ei myöskään muutu paremmaksi olemalla vaan passiivinen vuodesta toiseen.

Vierailija
53/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei oikeastaan edes tykkää siitä puolisostaan ihmisenä. Siksi ajan viettäminen puolison kanssa ei tunnu houkuttelevalta.

Vierailija
54/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta itse teet päätöksesi. Itse harrastan seksiä työkaverin kanssa kun omaa ukkoa ei kiinnosta. 

Vierailija
55/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap

No, mitä sitä miettimään. Vie sinä hänet ravintolaan syömään ja case is closed. Aika heiveröiseltä kuulostaa mikäli suhteen jatko on tuollaisesta asiasta kiinni. Kutsuhan nyt muumit takaisin laaksoon tai sitten pakkaat laukkusi ja nostat kytkintä ja maassa on rauha.

Vierailija
56/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omalta kumppanilta voi kaikkea saada, mutta onhan se vähän hassua että tällainen asia pitää ulkoistaa. Minä pyysin omalta mieheltä kehuja ja hellyyttä, en saanut. Hänelle olisi sopinut että hän niitä asioita suhteen ulkopuolelta, minä päätin pakata laukkuni.

En ole koskaan seurustellut miehen kans, joka ei osaa osoittaa tunteitaan, aina tullu pyytämättä, myös kehut. Kun tapasin aviomieheni, vielä 20 vuoden jälkeen kosketus saa perhoset vatsaan. Osoittaa tunteita pyytämättä, kehuu jos kehuu, en kaipaa mitään kehuja. Se tunteiden näyttäminen on tärkeintä meidän liitossa.

vm-71

Vierailija
57/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua pitää kehua tai viedä ulos? Osoittaako hellyyttä muutoin? 

Vierailija
58/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vie sä se sun mies treffeille 😃

Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap

Kerro sille treffikumppanillekin sit avoimesti et saa myös aviomiehen kaupan päälle.

Jestas näitä provoja taas.

Vierailija
59/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piirakka jakoon vain. Ei se järvi soutamalla kulu.

Treffeistä oli kyse. Ei piirakasta, eikä panosta.

Ihmekään jos ei kumppaneita löydy, kun ei sanojakaan osata.

No siihenhän se vääjäämättä johtaa. Turha siinä on hurskastella!

Vierailija
60/222 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies sanoo ettei halua erota, niin nainen sitten kiltisti on eroamatta? Mitä kettua nyt taas? Onko naiset oikeasti tällaisia?

Ei. 70 % eroista on naisten aloitteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi