Mielipiteitä: onko väärin mennä treffeille toisen miehen kans jos on vuosia pyytänyt omaa miestä viemään treffeille eikä ole vienyt?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat sirkushuveja. Ei ole tosirakkautta.
Juuri näin, hyvä Tommi! Älä anna niiden katalien naisten narrata!
T. Äitiliini
Nauroin ääneen :D. Ja kun tämä voisi olla ihan monenkin keskustelu, it's funny (and sad) because it's true
Kyllä miehen pitäisi saada olla lapsi vaimolleen!
On kyllä törkeää että vaimo vaatii muuta aikuiselta mieheltä. Kauheita nalkuttavia akkoja, eivät ole mihinkään tyytyväisiä!
On kyllä törkeää että mies haluaa aikuista vaimoaan. Kauheita nalkuttavia akkoja, eivät ole mihinkään tyytyväisiä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on nykyyän Peter Paneja. Eivät halua koskaan kasvaa aikuisiksi.
Naiset on nykyyän Helinä Keijuja. Eivät halua koskaan antaa miehelle tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat sirkushuveja. Ei ole tosirakkautta.
Juuri näin, hyvä Tommi! Älä anna niiden katalien naisten narrata!
T. Äitiliini
Nauroin ääneen :D. Ja kun tämä voisi olla ihan monenkin keskustelu, it's funny (and sad) because it's true
Kyllä miehen pitäisi saada olla lapsi vaimolleen!
Kyllä naisen pitäisi saada olla prinsessa miehelleen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät nykyään ole enää miehiä 😭😭
Miksi naiset eivät nykyään ole enää naisia 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viedä treffeille? Mitä jos se oma mies tulee ja pidätte ne treffit siellä kotonasi? Eikait pitkään parisuhteessa olleet käy enää treffeillä? En eivätkö treffit tarkoita ja ole nimenomaan se että tavataan joku usein uus ihminen? Jos vaikka asutaan yhdessä nii sitähän voidaan mennä vaikka vain käymään syömässä, mutta eiväthän ne treffit ole kun yhdessä sinne mennäänkin.
Usko pois, olen ehdottanut tätäkin! Että laittaisi vaikka illalla minulle ruokaa joku kerta? Mutta miten hän nyt minulle voisi laittaa, kun on lapsetkin. Niinpäniin. Keksii kaikki tekosyyt ettei maailman yksinkertaisinta asiaa voi tehdä mitä pyydän tai ehdotan. Koska mukavampi on olla vaan tekemättä mitään ja saada ilmaiseksi itse huomiota ja huolenpitoa, se on vaan niin paljon mukavampaa! T. Ap
<
Miksi ihmeessä edes on parisuhteessa, jos kokee toisen huomioimisen "pakolliseksi rasitteeksi"?
Kun sen pitäisi olla niin, että mielellään haluaa tehdä jotain toisen eteen, jotain josta toinen ilahtuu. Jos se toisen huomioiminen ja ilahduttaminen on vain rasite, niin ehkä ihan oikeasti kannattaa erota. Silloin ei taida olla enää edes rippeitä rakkaudesta mukana.
Eli olet sitä mieltä ettei yhdenkään naisen pitäisi saada olla suhteessa?
Naisistahan ei ole muuta iloa kuin että saa harrastaa seksiä heidän kanssaan ja suhteessa pihtaavat.
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Jos olet jo ottanut eronkin puheeksi niin nyt sitten puheista tekoihin. Ei eroon tarvita toisen lupaa tai halua. Toki jos haluat vielä yrittää niin menkää parisuhdeterapiaan tai puhukaa kotona, mutta tee selväksi että jos tilanne ei muutu niin sinä lähdet. Pettäminen on aina väärin, pelkkä ero riittää ilman uskottomuutta sen höysteenä.
Voihan ap sopia treffit jo vaikka huomisillaksi. Ennen niille lähtöään vain huikkaa ilmoituksen, että olemme sitten eronneet, minä lähden nyt treffeille. Kotiin tultua kysyä, että muutetaanko heti erilleen vai jatketaanko tälleen samaan tapaan kämppiksinä.
Itse olen parisuhteissani kokenut niin tunnekylmää menoa, että nykyään varmaan tekisinkin noin sen sijaan, että naiivina yritän itse järjestää meille jotain treffejä ja pitää yksin parisuhdetta pystyssä.
Lapsille hoitaja, varaat läheltä hotellin yöksi, illallistatte, yövytte hotellissa, syötte hyvän aamiaisen. Kotiudutte. Jos mies ei suostu järjestelyyn, sano olevasi pettynyt. Ja julistat liiton päättyneeksi. Sitten olet vapaa treffeille.
Tämän palstan naisten kuuluisi olla poliisin seurannassa ja tässä ketjussa niitä kirjoittelee. On oikeasti kammottavaa ajatella, että nämäkin kulkevat tuolla kadulla vapaana. Tuo viha on niillä jo sillä tasolla, että voivat olla vaaraksi ympäristölleen.
Tämmöisiä naisia kun tarpeeksi tulee vastaan ihan pelkästään jo netissä, niin kyllä voitte olla varmoja, että yhä useampi mies päättää jättää kaikki naissuhteet lopullisesti väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Jos olet jo ottanut eronkin puheeksi niin nyt sitten puheista tekoihin. Ei eroon tarvita toisen lupaa tai halua. Toki jos haluat vielä yrittää niin menkää parisuhdeterapiaan tai puhukaa kotona, mutta tee selväksi että jos tilanne ei muutu niin sinä lähdet. Pettäminen on aina väärin, pelkkä ero riittää ilman uskottomuutta sen höysteenä.
Voihan ap sopia treffit jo vaikka huomisillaksi. Ennen niille lähtöään vain huikkaa ilmoituksen, että olemme sitten eronneet, minä lähden nyt treffeille. Kotiin tultua kysyä, että muutetaanko heti erilleen vai jatketaanko tälleen samaan tapaan kämppiksinä.
Itse olen parisuhteissani kokenut niin tunnekylmää menoa, että nykyään varmaan tekisinkin noin sen sijaan, että naiivina yritän itse järjestää meille jotain treffejä ja pitää yksin parisuhdetta pystyssä.
"Kotiin tultua kysyä, että päästätkö sisälle heti vai jäädynkö pakkaseen."
Exä tähän vastaa "Tuossa puukko, vedä ranteet auki"
Tyhjän saa pyytämättäkin ja anelemalla menettää arvonsa. Uskon, että ap viihtyisi paremmin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ap:ssa vika. Miehessä ei mitään.
No miehen versiota emme ole kuulleet, ap sen sijaan on antanut itsestään ilmi kaikkea vastenmielistä. Teen tulkinnat sen pohjalta mitä ihminen itsestään omalla käytöksellään ilmaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit itse olla se tunnekylmä osapuoli kun tuollaista ehdottelet ratkaisuksi.
Eipä siinä, ei naisilta voi muuta odottaa
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä treffeille. Se ei ole keneltäkään pois. Muista myös lopettaa miehesi äitinä toimiminen ja pidä hauskaa. Jokaisella on vain yksi elämä.
Juu ja lapsillekin kivaa kun äiti käy vieraan miehen kanssa treffeillä! On se jännä et varattuna vientiä riittää, vaikka oikeasti laadukkaat sinkkunaisetkin jää ilman. Kukapa ei tuollaista petturia haluaisi. Varmaan suosio on huimaa! you go girllll! Tosi voimaannuttavaa! Boss lady!
Millainen mies haluaisi lähteä tuollaisen naisen kanssa treffeille???? Löytyisikö oikeasti joku reppana, jolla ei olisi mitään itsekunnioitusta tai omanarvontuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap
Aa no sittenhän ei voi erota jos mies kerta sanonut että ei halua erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät nykyään ole enää miehiä 😭😭
Miksi naiset eivät nykyään ole enää naisia 😭😭
Koska miehet ovat nykyään naisia! Pitää olla prinsessakohtelu ja laskut jaetaan puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva epäsuositus, kyllä tuo kannattaa tehdä hiljaisesti koska miehet tunnetusti hulluja ja saattavat t appaa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan naisten kuuluisi olla poliisin seurannassa ja tässä ketjussa niitä kirjoittelee. On oikeasti kammottavaa ajatella, että nämäkin kulkevat tuolla kadulla vapaana. Tuo viha on niillä jo sillä tasolla, että voivat olla vaaraksi ympäristölleen.
Tämmöisiä naisia kun tarpeeksi tulee vastaan ihan pelkästään jo netissä, niin kyllä voitte olla varmoja, että yhä useampi mies päättää jättää kaikki naissuhteet lopullisesti väliin.
Hyvä! Voitto naisille että tyhmät incelit pidättäytyvät naissuhdeyritelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille hoitaja, varaat läheltä hotellin yöksi, illallistatte, yövytte hotellissa, syötte hyvän aamiaisen. Kotiudutte. Jos mies ei suostu järjestelyyn, sano olevasi pettynyt. Ja julistat liiton päättyneeksi. Sitten olet vapaa treffeille.
Miksi nainen järjestäisi laiskalle miehelle, jolta ei saa mitään tuollaista?
Vain jos pelaat korttisi oikein