Mielipiteitä: onko väärin mennä treffeille toisen miehen kans jos on vuosia pyytänyt omaa miestä viemään treffeille eikä ole vienyt?
Kommentit (222)
Piirakka jakoon vain. Ei se järvi soutamalla kulu.
Ei omalta kumppanilta voi kaikkea saada, mutta onhan se vähän hassua että tällainen asia pitää ulkoistaa. Minä pyysin omalta mieheltä kehuja ja hellyyttä, en saanut. Hänelle olisi sopinut että hän niitä asioita suhteen ulkopuolelta, minä päätin pakata laukkuni.
Ei ole väärin. Mutta vielä parempi vaihtoehto on pakata laukut, niinkuin joku tuossa kirjoitti.
Olen ottanut eron puheeksi, mutta mies ilmoittanut että ei ehdottomasti halua erota. Mutta silti ei ole valmis viemään minua kerran ravintolaan syömään. T. Ap
Vie sä se sun mies treffeille 😃
Ihmissuhdetaidoton, laiska tai välinpitämätön mies. Vaan mikä sinua estää järjestämästä treffejä?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap
Treffeille mennään ennen parisuhdetta, siis siinä vaiheessa, kun vasta tutustutaan.
Parisuhteessa ei mennä treffeille, silloin mennään elokuviin tai teatteriin tai ravintolaan tai pakohuoneeseen, mutta kyse ei ole treffeistä, kyse on parisuhteessa tapahtuvasta yhteisestä tekemisestä.
Jos haluaa mennä treffeille, niin puoliso ei ole mahdollista treffiseuraa, joten ap voi hyvillä mielin mennä jonkun toisen kanssa ravintolaan syömään ja maksaa molempien kulut.
Vierailija kirjoitti:
Olen vienytkin, järjestänyt lomamatkoja, ollut aktiivinen parisuhteeseen liittyvissä asioissa. Huomatakseni vain että toinen pitää itsestäänselvyytenä enkä oikein saa samaa panostusta takaisin. Ei enää huvita. Olen sanonut että kaipaan huomiota esim treffejä, mutta mies ei saa aikaiseksi. Aina löytyy tekosyyt ja selitykset miksei tällainen onnistu. Joten onko väärin että menen treffeille toisen miehen kanssa? Tiedän että olen kivaa seuraa ja ikäiseksi hyvännäköinen, joten varmasti minut kehtaa viedä treffeille, ei siitä ole kysymys. T. Ap
Kaipaat huomiota? Se on sitten Onlyfansin paikka!
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele podcastia Dear Ladies. On suomenkielinen, löytyy Spotifysta. Löydät ihan oikeasti vastauksen tähän ongelmaan sieltä, takaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele podcastia Dear Ladies. On suomenkielinen, löytyy Spotifysta. Löydät ihan oikeasti vastauksen tähän ongelmaan sieltä, takaan sen.
Okei mielenkiintoista. Et haluaisi tiivistää vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Treffeille mennään ennen parisuhdetta, siis siinä vaiheessa, kun vasta tutustutaan.
Parisuhteessa ei mennä treffeille, silloin mennään elokuviin tai teatteriin tai ravintolaan tai pakohuoneeseen, mutta kyse ei ole treffeistä, kyse on parisuhteessa tapahtuvasta yhteisestä tekemisestä.
Jos haluaa mennä treffeille, niin puoliso ei ole mahdollista treffiseuraa, joten ap voi hyvillä mielin mennä jonkun toisen kanssa ravintolaan syömään ja maksaa molempien kulut.
Miksi mies ei halua järjestää mitään yhteistä tekemistä? Aika ankea kumppani. Miksi haluaa olla edes yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies maksaa mielellään, jotta saa mielyttävää naisseuraa. Nimim. Kokemusta on.
Ei ole väärin. Mene toisen miehen kanssa treffeille ja harrasta seksiäkin. Mies ei välitä sinusta jos ei vie edes ulos syömään.
Viimeksi eilen kävimme miehen kanssa hyvässä ravintolassa syömässä. Aika useinkin käymme, koska lapset jo aikuisia. En ole koskaan kutsunut yhteisiä iltoja treffeiksi. Treffimme oli 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään kun suhde muuttuu kaverilliseksi
On väärin. Miksi et eroa miehestäsi, jos hän ei selvästikään ole sinulle oikea? Ihan samaa aina sanotaan toisinkinpäin. Jos nainen pihtaa, niin lusikat jakoon. Ei pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen kävimme miehen kanssa hyvässä ravintolassa syömässä. Aika useinkin käymme, koska lapset jo aikuisia. En ole koskaan kutsunut yhteisiä iltoja treffeiksi. Treffimme oli 40 vuotta sitten.
Sitä voi saivarrella sanoista. Sama asia.
Ei ole väärin.
M47