Mistä kauheista rikoksista sitä kadonneen perheen vanhempia oikein epäillään?
Ei tullut oikein tuosta jutusta ilmi. Ei ainakaan menemättä maksumuurin taakse.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siis epäilyistä! Itse olen valitettavasti joutunut kokemaan millä perustein lastensuojelu voi epäillä ja syyttää vaikka mistä sairaan mielikuvituksensa tuotoksista, joten en nyt ihan purematta niele, että vanhemmat pahoinpitelevät lapsiansa.
Meistä tehtiin perusteeton ja valheellinen lastensuojeluilmoitus vuosia sitten, ja pahoinpitelyepäilykseen riitti 4-vuotiaan pojan piirustukset "hirviöistä". Poika oli tuohon aikaan kovin kiinnostunut sukupuuttoon kuolleista eläimistä, ja tykkäsi lukea kirjoja aiheesta sekä piirtää dinosauruksia ja sapelihammastiikereitä jne. Selitykset menivät kuitenkin luonnollisesti kuuroille korville, lastensuojelun mukaan vain väkivallasta traumatisoitunut lapsi piirtää "hirviöitä". Itse silloin ihmettelin, että mitä poikalasten oletetaan piirtävän, kukkia ja aurinkoja vai?
Mun poika piirteli dinosauruksia aikoinaan. Ei ole ollut ongelmia lasun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meilläkin autistipoika näköttää huoneessaan mutta mä käyn kaupassa,teen pihatöitä ym ja mieheni käy töissä.
Jos suurperheessä kukaan viikkoihin ei edes hae postia tai vie roskia niin kyllähän siinä herää kysymys,onko porukka enää elossa?
Luulisi, että kävisivät myös kaupassa. Tuollainen määrä ihmisiä syö aikamoisen kasan ruokaa viikossa.
Voi olla, että olivat näitä maailmanloppuun varautujia ja olivat keränneet varastoon puuroa ja säilykkeitä.
Silti. Useampi kilo niitäkin menisi viikossa. Mihin kaikki olisi säilöttynä kun tilaa on on muutenkin ollut tilasta puutetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siis epäilyistä! Itse olen valitettavasti joutunut kokemaan millä perustein lastensuojelu voi epäillä ja syyttää vaikka mistä sairaan mielikuvituksensa tuotoksista, joten en nyt ihan purematta niele, että vanhemmat pahoinpitelevät lapsiansa.
Meistä tehtiin perusteeton ja valheellinen lastensuojeluilmoitus vuosia sitten, ja pahoinpitelyepäilykseen riitti 4-vuotiaan pojan piirustukset "hirviöistä". Poika oli tuohon aikaan kovin kiinnostunut sukupuuttoon kuolleista eläimistä, ja tykkäsi lukea kirjoja aiheesta sekä piirtää dinosauruksia ja sapelihammastiikereitä jne. Selitykset menivät kuitenkin luonnollisesti kuuroille korville, lastensuojelun mukaan vain väkivallasta traumatisoitunut lapsi piirtää "hirviöitä". Itse silloin ihmettelin, että mitä poikalasten oletetaan piirtävän, kukkia ja aurinkoja vai?
Mun poika piirteli dinosauruksia aikoinaan. Ei ole ollut ong
No meillä ongelmia tästä tuli.
eivät tehneet mitään,asialla joku outo ilmiantaja naapuri.väärä ilmianto?
Miten nykysuomessa voi laskea lapset ulos valvomatta kun kaikenlaiset henkivallat liikkuu kodin ulkopuolella. On kodonat on djinnit, on vaikka mitä vitsauksia! Ennen saatot tehdä kesäpissan luontoon, mutta jos pissaat koloon, niin suututat henkivallat kimppuusi ja saat seitsemän vuotta epäonnea!
Seitsemän vuotta epäonnea!
Jumala on hylännyt meitit, kun käänsimme selän Venäjälle.
Venäjä aloitti pyhän sodan syntiä vastaan.
Kaksi hull*a löytäneet toisensa ja pakonomaista sikiämistä. Lapset turvaan ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vapauden riisto ja pahoinpitely on mainittu
Tässä tapauksessa pahoinpitelyllä tarkoitetaan terveyden ns. laiminlyöntiä, kun ei oltu lääkärille viety. Ei siis hakkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa pahoinpitelyllä tarkoitetaan terveyden ns. laiminlyöntiä, kun ei oltu lääkärille viety. Ei siis hakkaamista.
Yhtä kaikki satutettu lasta tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hull*a löytäneet toisensa ja pakonomaista sikiämistä. Lapset turvaan ja heti!
Story of your parents life.
Vierailija kirjoitti:
Miten nykysuomessa voi laskea lapset ulos valvomatta kun kaikenlaiset henkivallat liikkuu kodin ulkopuolella. On kodonat on djinnit, on vaikka mitä vitsauksia! Ennen saatot tehdä kesäpissan luontoon, mutta jos pissaat koloon, niin suututat henkivallat kimppuusi ja saat seitsemän vuotta epäonnea!
Seitsemän vuotta epäonnea!
Jumala on hylännyt meitit, kun käänsimme selän Venäjälle.
Venäjä aloitti pyhän sodan syntiä vastaan.
Lääkitystasapainoasi tässä nyt miettimässä - ootkos nähnyt lehtijutun kuvia siitä alueesta? Ei ole ehkä idyllisempää omakotitaloaluetta edes olemassa. On ihan käsittämätöntä kuvitella, etteivät lapset rynnänneet päivittäin ulos. Edes keskenään pihalle peuhaamaan, vaikka olisi kielletty leikkimästä naapureiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mulla hajoaa pää jo sillon, kun on kurja keli tai lapset ovat kipeitä eivätkä pääse ulos ja niitä on vain kolme (2,5 ja 8 v)..Kauhea riehuminen ja riekkuminen ja narina että tylsäääää.
Tuolla on isompi porukka eikä lapset ulkoile lainkaan? Luulisi koko talon olevan jo paloina. Väkisin tulee mieleen,että lapset lukittu huoneisiin tai lääkitty hiljaisiksi :(
Ei tarvitse lääkitä. Riittää psykopaatti tai muu hullu vanhemmaksi ja lapset ovat freeze-tilassa koko ajan.
MÄ mietin kanssa että kuinka naiivi on ihminen, joka kuvittelee, että lapsia tarvitsee lääkitä jotta ne on hiljaa ja näkymättömiä. Ihan vaan tarpeeksi vakava väkivalta ja sen uhka riittää pitämään lapset aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poika piirteli dinosauruksia aikoinaan. Ei ole ollut ongelmia.
Mä en myöskään usko hetkeäkään tuohon, että lastensuojelu kiinnostuisi jostain hirviöiden piirtelystä. Lähes kaikki pojat piirtelee hirviöitä päivät pitkät tietyn ikäisenä, ja omatkin ovat niitä piirustuksia kanniskelleet päiväkodista vuosikaudet aikanaan. Kaikki kaverinsa piirtelivät niitä myös. Eipä tule heti tältä istumalta mieleen poikaa, joka ei olisi hirviöitä piirrellyt. Joten eiköhän tuossakin taas ols lopulta kysymys ihan jostain muusta, mutta vanhempi haluaa takertua johonkin pieneen yksityiskohtaan, joka on kenties jossain ääneen sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poika piirteli dinosauruksia aikoinaan. Ei ole ollut ong
Mä luin lapsena 50-luvulla Grimmin satuja. Sitten oli eräässä lehdessä lapsille eräänlainen kulttuurikilpalu, sekä piirustus- että kirjoituskilpailut. En muista mitä piirsin mutta tarinassani oli noita-akalla ainakin oli tynnyrillinen tappamiensä ihmisten verta, ja kerronta muutoinkin samoilla linjoilla.
Ehkä ajat olivat sotien jälkeen hieman toiset ja tuskin tuon kilpailun järjestäjät tekivät lastensuojeluun mitään huoli-ilmoituksen tapaista sillä sain olla viranomaisilta rauhassa kotona eikä ymmärtääkseni vanhempianikaan satuni tiimoilta ahdisteltu. 🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt poliisilla epäily törkeästä pahoinpitelystä.
Onkohan sormia ta varpaita leikelty, korvia muotoiltu? Silmät mustina? Selässä isot piiskaamisarvet? Tuskin polvilumpioita murskattu koska pääsivät juosten pakoon. 🤪
Voi olla, että olivat näitä maailmanloppuun varautujia ja olivat keränneet varastoon puuroa ja säilykkeitä.