Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisia, joista on ihanaa vain antaa seksiä.

Vierailija
09.06.2025 |

Kuin äiti röyhtäyttää lastaan olkapäätään vasten, niin samanlainen äidillinen tunne, kun levitetään jalat miehelle. Annetaan hänen tulla tiukkaan ihanaan paratiisiin, samalla hivellään miespoloisen niskaa ja pussataan poskea. Olennaista on tässä visiossa, että nainen tiedostaa tämän ylivertaisen seksuaalisen valtansa, mutta on rakastavasti halukas jakamaan seksiä mielestään kelpo miehelle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sopiva mies löytyy, niin olen valmis. 

Vierailija
2/18 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unta nää!🧌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukainen nainen osui kerran kohdalleni. Se tosin maksoi minulle 100€.

Vierailija
4/18 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on. 

Tosin olen kokenut sen vain sinkkumiehenä sinkkunaisen kanssa, mutta kuitenkin. 

On se aika kivaa, kun naaraskin aktiivisesti pyrkii parittelemaan. 

Vierailija
5/18 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillinen tunne? 

Seksi on parhaimmillaan mahtavaa, mutta ei noilla tuntemuksilla. 

Vierailija
6/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi tuollainen, niin en kyllä panisi. Ihan sairaasta ajatella, että pantaessa olisi jotain äidillisiä ajatukia minua kohtaan. Tai että nainen olisi vain joku reikä. 

Mutta varmasti löytyy paljon miehiä, joille tuollainen on unelmaa. Itse vain nautin naisen orgasmista sen verran paljon, etten tuollaiseen suostuisi.

Vierailija
7/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunottarilla (siis seksuaalisessa elämänvaiheessaan olevilla naisilla) olisi yhtä vahva seksuaalinen vietti kuin miehillä on, niin minkäänlaisen seksin puutetta ei miehillä lainkaan olisi. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, vain puolin ja toisin poimisivat toisiaan "seksisuhteisiin", leikkeihin ja rakastelemaan, mistä vain, milloin vain, vaikka suoraan kadulta.

Vierailija
8/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sellaisesta seksistä että imen miestä. Sitten levitän pilluni auki ja mies nuolee. Sitten mies työntää sisään ja panee kunnes laukaisee spermat ja samalla kummaltakin tulee paska.

N22

Vierailija
9/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaunottarilla (siis seksuaalisessa elämänvaiheessaan olevilla naisilla) olisi yhtä vahva seksuaalinen vietti kuin miehillä on, niin minkäänlaisen seksin puutetta ei miehillä lainkaan olisi. Ihmiset, niin miehet kuin naiset, vain puolin ja toisin poimisivat toisiaan "seksisuhteisiin", leikkeihin ja rakastelemaan, mistä vain, milloin vain, vaikka suoraan kadulta.

Jos naiset olisivat samanlaisia kuin miehet, olisi ainoastaan miehiä. Naisilla on yhtä vahva seksuaalinen vietti kuin miehillä, se on vain erilainen. Ehkä jo senkin takia, että vain nainen voi raskautua seksin seurauksena. Miesten poimiminen kadulta on ihan kiva fantasia, mutta tosielämässä kuulostaa tosi huonolta idealta jos haluaa hyvää ja tyydyttävää seksiä.

Vierailija
10/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan paljon ja mies  saa aina kun haluaa, MUTTA haluan aina itsekkin orgasmin, ja usein vielä niin, ettei mies saa.

Libido on kova.

Vierailija
11/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan paljon ja mies  saa aina kun haluaa, MUTTA haluan aina itsekkin orgasmin, ja usein vielä niin, ettei mies saa.

Libido on kova.

Saisinpa tällaisen naisen

Vierailija
12/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yhtä vahva seksuaalinen vietti kuin miehillä, se on vain erilainen. 

Juttu: https://www.cbsnews.com/news/men-think-about-sex-every-7-seconds-what-s…

Käännöstä: "Tutkimus osoitti, että miehet ajattelivat seksiä keskimäärin 19 kertaa päivässä verrattuna naisiin, jotka ilmoittivat ajattelevansa seksiä lähes 10 kertaa päivässä. Miehet ajattelivat ruokaa 18 kertaa päivässä ja nukkumista 11 kertaa päivässä. Naiset ajattelivat ruokaa 15 kertaa päivässä ja nukkumista 8,5 kertaa päivässä. Tässä tutkimuksessa osallistujat olivat opiskelijoita, 163 naista ja 120 miestä 18-25 vuoden ikähaarukassa. Siis jo heti nuorena aikuisena naisten libido (sexual drive, eli himot) on vain puolet siitä mitä se miehillä on.

Tutkimus: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00224499.2011.565429

Vierailija
13/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yhtä vahva seksuaalinen vietti kuin miehillä, se on vain erilainen. 

Juttu: https://www.cbsnews.com/news/men-think-about-sex-every-7-seconds-what-s…

Käännöstä: "Tutkimus osoitti, että miehet ajattelivat seksiä keskimäärin 19 kertaa päivässä verrattuna naisiin, jotka ilmoittivat ajattelevansa seksiä lähes 10 kertaa päivässä. Miehet ajattelivat ruokaa 18 kertaa päivässä ja nukkumista 11 kertaa päivässä. Na

Nämä seksin ajattelujutut ovat jotenkin outoja. Kun ajatukset juoksee päivän mittaan vapaasti, niin miten ihmeessä sitä voi tietää kuinka monta kertaa jotain ajattelee. Lisäksi ajattelu ja seksin haluaminen on eri asia. 

Vierailija
14/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo ajatus taas, että seksiä vaan annetaan ja jaellaan. Kuulostaa hyvin yksipuoliselta hommalta. Eikö seksi lle enemmänkin yhteistä puuhaa? Lisäksi minunkin korvaan särähtää tuo äidillisyysaspekti. Onko aloittajalla jotenkin kieroutunut äitisuhde??

Vierailija
15/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on korkea libido. Kamalaa olla sinkkuna. Seuraa olisi kyllä tarjolla pilvin pimein, mutta kun miehen tulisi viehättää fyysisesti ja olla turvallista seuraa.

Vierailija
16/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei hyödytä jos niistä ei synny VAUVOJA. 

Vierailija
17/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset olisivat samanlaisia kuin miehet, olisi ainoastaan miehiä.

Perustiedoissasi on hämmästyttävän suurikokoisia puutteita.