Onks tyhmää kävellä 54 minuuttia?
Kommentit (27)
Noin vähän? Kyllä palstalaisten olis syytä kävellä ainakin pari tuntia/päivä. Aivot tuulettuu ja pahimmat aivopierut häviää ettei niitä tartte tänne oksentaa.
No tuo on sellainen eläkeläispapan suoritus. Minä olen tänä aamuna kävellyt tunnin ja sitten Kickbike potkulaudalla 15km.
Kävelen takaperin 12,75 minuuttia erittäin tehokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia kuin yhtäkestoisesti tehty liikuntasuoritus.
Tämä on samaa tasoa kuin liikuntatietelijöiden kertoessa, että kunnon kehittäminen vaatii nousujohteista harjoittelua vähintään 3 kertaa viikossa, mieluummin enemmän. Vanhuksille voimaharjoittelu on tärkeää toimintakyvyn ylläpitämiseksi jne.
Sitten tulee anekdoottimummot ja -papat kertomaan, miten kyllä kasvimaalla käynti ja mattojen pesu on ihan parasta liikuntaa ja mitään punttisalia tarvita jne. Täyttä **skaa, millä yritetään painaa alas oikeaa tietoa, kun itsellä ei sisu riitä.
Olisi kiva joskus nähdä millaisia teräsmuoreja ja -pappoja nämä oikeasti ovat... ;D
Tämä siis sille 10k askelta päivässä hissukseen on sama kuin kävelylenkki -kommentille.
Ei 10k askelta tule päivässä, ellei siihen sisälly ihan oikeaa kävelyäkin. Ei se tietysti hirveän paljoa ole, mutta ei se nyt ihan itsestään tule.
Olen 130kg ja kävelen vaan n.3km 45-50minuutissa melkein päivittäin. En pidä sitä kuntoiluna tai nolona
Jostain kumman syystä autoilijat antaa mulle tietä vaikka mä koitan viittoa heille että ajakaa vaan. Tykkään nääs lyllertää omaan tahtiin. Toki otan nopeampia tai ihan juoksu askelia sitten kun autoilija on päättäväisenä antamassa tietä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osan palstalaisista tarvitsis juuri ton verran kävelyä
Joko kävit lenkillä?
Joka päivä. Kävitkö sinä?
Kävin aamulla.
Joka päivä. Kävitkö sinä?