Millainen sohva yksiöön?
Muutin tuossa kuun alussa 38,5m2 yksiöön ja ei jaksa katsoa televisiota enää lattialta. Mikään ihan hirveän isohan tänne ei siis mahdu. Mikä sohva teillä on kotona ja kertokaahan vielä hinta. Kaikki hyvät vinkit ja suositukset otetaan vastaan!
Kommentit (78)
Ikean Strandmon-sohva, ei ole vuosiin saanut Suomesta mutta esimerkiksi Virossa vielä myynnissä. Kolmen hengen sohva, vain 171 senttiä leveä, mahtuu pieneenkin tilaan. Korkeaselkäinen, erittäin hyvä istua, korkeat jalat, helppo imuroida sohvan alta.
https://www.ikea.ee/et/products/elutoa-lahendused-istumiseks/diivanid/d…
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä televisiota voi katsoa sängyltä?
Sohvalla on mukavampi istua kuin sängyllä.
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Tietääkö äitisi, että käytät nettiä näin?
Vierailija kirjoitti:
Antiikkinen rokokoosohva. Toiset sijoittaa asuntoon, sinä sohvaan.
Minä sijoitan vasempaan punttiin, onneksi siitä ei ollut kyse.
ikean vuodesohva joka mahtuu alkoviin.
Kerrostaloympäristössä sohvan valinta kannattaa aloittaa pintamateriaalista.
Helppo puhdistettavuus on lähtökohta, sohvalle valuvat eritteet, oksennus, veri pissa, kakka, sylki, hiki tulee lähteä helposti pyyhkimällä.
Asiallista keskustelua ja vastauksia on melko mahdoton löytää.
Mulla on vaan nojatuoli. Mutta 26 neliötä
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Lopeta heti alkuunsa sohvaperunointi ja katso töllöä seisaaltaan. Samalla jumppaat ja joogaat.
Hä? Missä maailmassa sä nyt elät?
Minulla on pienehkössä asunnossa ikivanha musta nahkasohva. Se on osoittautunut niin käytännölliseksi, että en ole siitä hennonut luopua. Siihen mahtuu istumaan kolme henkilöä, siihen voi istahtaa suoraan saunasta vain pyyhe ympärillä, se kestää pyyhkimiseen, siinä on uskomattoman mukava löhötä, sen alta mahtuu imuroimaan. Vaikka se ei ole vuodesohva, olen nukkunut siinä hyvin monta yötä. Pienessä asunnossa täytyy olla sellainen sohva, jota ei tarvitse varoa tai sääliä.
Jokin menee nyt kyllä minulta ohi.
Musta, nahkainen, kahden istuttava.
Aika korkea hinta Askon sohvaksi