Millainen sohva yksiöön?
Muutin tuossa kuun alussa 38,5m2 yksiöön ja ei jaksa katsoa televisiota enää lattialta. Mikään ihan hirveän isohan tänne ei siis mahdu. Mikä sohva teillä on kotona ja kertokaahan vielä hinta. Kaikki hyvät vinkit ja suositukset otetaan vastaan!
Kommentit (78)
Vuodesohva-mallinen johon nistikaverit voivat majoittua kun ovat tuhonneet omat kämppänsä ja saaneet häädöt
Vierailija kirjoitti:
Vuodesohva-mallinen johon nistikaverit voivat majoittua kun ovat tuhonneet omat kämppänsä ja saaneet häädöt
Vuodesohva vois kyllä olla hyvä koska jos tulee vieraita kylään (ei nistejä)
Netistähän noita kannattaa katsella. Selaa nyt vaikka ensialkuun nuo 12 pientä vuodesohvaa läpi https://kodinkone.com/paras-pieni-vuodesohva/ josko alkaisi löytymään
Jos kerta lattialta katsot telkkaria, eiköhän sulle riitä tyyny ja viltti. Säästyy rahaa ja vaivaa, kunnes kyllästyt koko yksiöön. 😂
Antiikkinen rokokoosohva. Toiset sijoittaa asuntoon, sinä sohvaan.
Mulla on kahden istuttava sohva Askosta, hinta n. 3500 €. Kätevä just pieneen tilaan ja meidän mäyräkoira tykkää köllötellä siinä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kahden istuttava sohva Askosta, hinta n. 3500 €. Kätevä just pieneen tilaan ja meidän mäyräkoira tykkää köllötellä siinä koko päivän.
Mäyräkoira? Ihan kuin sohva ei olisi muutenkin pieni, vielä pitää joku hotdogin näköinen karvatuubi siinä pyörimässä 🤣
Mulla oli yksiössä kahden istuttava sohva. Pystyin makaamaan siinä ihan ok, tosin olen lyhyt :D
Vierailija kirjoitti:
Netistähän noita kannattaa katsella. Selaa nyt vaikka ensialkuun nuo 12 pientä vuodesohvaa läpi https://kodinkone.com/paras-pieni-vuodesohva/ josko alkaisi löytymään
Eli täällä nyt ehdotellaan, että kaikkien pitäisi ostaa design-sohvia? Kyllähän se on helppo huudella, jos rahaa kasvaa puissa!
Miksei sitä televisiota voi katsoa sängyltä?
Joku kevyt kahden istuttava.
Itse tein sen virheen, että ostin kulmasohvan, kun halvalla sai. Sen lisäksi, että se on epäkäytännöllisen muotoinen ja vie tilaa, niin se on myös niin matala, ettei sen alta saa imuroitua (ja ahtaassa olohuoneessa painavan sohvan siirtely sohvan alusen imuroimiseksi oli aikamoinen projekti).
Vaikka mahtui sinänsä hyvin asuntooni, niin oli kuitenkin rakenteeltaan niin raskas, että hankinta kadutti myöhemmin.
Ootko miettinyt nojatuolia? Tai sit pieni kahden istuttava sohva
Nahkasohva markka-ajalta erittäin hyvässä kunnossa vielä, ostohintaa en muista.
Mulla on pari neliötä pienempi yksiö ja tänne mahtuu kyllä hyvin lähes kolme metriä leveä divaanisohva.
askosta nyt löytyy parikin eri mallia n. 160cm leveää 2-istuttavaa vuodesohvaa, varmaan muualtakin. Tai sitten ostat ikeasta pari kivik vuodetuolia.
Mulla on 28 neliötä ja Ikean Söderhamn sohva. Siinä mahtuu yksi kaveri yöpymäänkin. Sitten mulla on sellainen kumipatja, jos tulee vielä lisää kavereita. Sulla on iso kämppä.
On 2ja puolen istuttava käsinojilla sekä yksi nojatuoli käsinojilla .Yksi rahi ja tosi hyvät.
Ei tuo nyt mikään erityisen pieni yksiö ole. Itse ostaisin ihan kunnon vuodesohvan, ei ärsytä sitten myöhemmin.
Esim IKEAn Holmlund. Yhdelle hengelle kiva sänky ilman levittämistä, ja itselle mukava löhöpaikka.
Sellainen missä ei ole perseenhajua.