Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rekoille samat liikennesäännöt kuin muille? Auta naista ratissa.

Vierailija
23.03.2007 |

Ajoin tänään pk-seudulla liikenneympyrään. Olin ympyrässä, kun kolmion takaa eteeni tuli aivan suoraan sellainen täyspitkä rekka, jossa siis " perävaunukin" . Soitin torvea pelästyttyäni ja tietysti myös suutuksissani. Kuski pysäytti rekan ympyrään niin, etten päässyt ajamaan siitä ulos ja avasi rekan hytin oven ja ilmeisesti huusi jotakin.

Ajatteliko hän, että minä tietenkin pysähdyn ympyrään ja annan hänen mennä? Tietenkin ison rekan pysäyttäminen ja liikkeelle saaminen on vaivalloisempaa, mutta ei kai se oikeuta ajamaan eteen? Onneksi oli kuivat tiet, talvikelillä olisin varmaan osunut rekkaan.

Sapettaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nähnyt sun pikkuautoa, puhui puhelimessa tai jotain.

Vierailija
2/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Tampereella tuntuu, että monetkaan säännöt ei koske busseja. Siis linjalla kuskit ajaa känny korvalla, eikä sanota matkustajille mitään... Mutta siis ei ees puhuta hands freellä, vaan ihan halko korvalla. Ja punasia päinhän ne tietty ajaa myös. Onko se se kiireisimmän ja isoimman oikeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeesti ole joku isot saa mennä-sääntö?

Vierailija
4/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai oikeesti ole joku isot saa mennä-sääntö?

Vierailija
5/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rekkakuskit oo mitään erityistapauksia, ihan samanlaiset liikennesäännöt koskee niitäki ku henkilöautollaki liikkujia.

Vierailija
6/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tähän päivään asti varsin tietoinen liikennesäännöistä, ajan pk-seudulla n. viitenä päivänä viikossa. Läheltä piti-tilanne, joka oli aivan tietoinen rekkakuskilta, pisti vaan kysymään, millä oikeudella hän sen teki? Olis pitäny ottaa rekkayhtiön nimi ylös. Sikamaista!

Vierailija
7/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelen työmatkojani täällä Tampereen seudulla, ja kolmion takaa eteen kiilaavat rekat ovat lähes jokapäiväisiä tuttavuuksia. Yksi kiilaa kolmion takaa eteen ja toinen ajaa perässä niin tiukasti, ettei edessä uskalla jarrua painaa. Ei kauheasti huvittaisi jäädä kahden ison auton väliin puristuksiin, sitten kun oikeasti jotain sattuu. Mua pelottaa jo ajaa tätä matkaa.

Vierailija
8/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa katseltiin erästä virolaista tänään joka koulutti erehdyksessä punaista päin ajanutta pappaa keskellä katua....

Vierailija
9/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun tuntuu poikkeuksetta ajavan tuhatta ja sataa ylinopeutta, niin kuin nipeusrajoitukset eivät olisi heille tarkoitettuja=0

Vierailija
10/10 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotan vielä, että tämä tapahtui vilkasliikenteisessä paikassa pk-seudulla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan