Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Breaking news! Käytettyjen autojen kaupat kusettavat asiakkaita!

Vierailija
09.06.2025 |

Ihme juttu. Olen aina pitänyt juuri autokauppiaita rehellisinä ja luotettavina...

Autot | KKV: Ongelmat käytettyjen autojen kanssa yleisiä, selvittää Kamuxin ja Sakan toimintaa

https://www.hs.fi/talous/art-2000011287394.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään maksaa näille välistäveräjille ja suhareille ylimääräistä? Ostaa auton suorakaupalla itse. 

Vierailija
2/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ole ku klavul päähä lyäty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virasto haluaa tietää, millaisia tietoja yritykset antavat ajoneuvojen kunnosta ja miten kuluttajalle myytävä maksullinen lisäturva eroaa myyjän lakisääteisestä virhevastuusta. Lisäksi se haluaa tietää, palautettavatko autoliikkeet kuluttajalle koko kauppahinnan, jos kauppa peruuntuu.

KKV kertoo tiedotteessaan, että puutteelliset ja virheelliset tiedot värittävät laajasti käytettyjen autojen kauppaa. Huolletuksi ja kuntotarkastetuksi väitetty auto saattaa hajoilla jo pian kaupanteon jälkeen.

KKV käsittelee vuosittain ajoneuvoihin liittyviä tapauksia yli 10000. Niistä lähes kaksi kolmesta koskee nykyisin käytettyjen autojen kauppaa."

Vierailija
4/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään maksaa näille välistäveräjille ja suhareille ylimääräistä? Ostaa auton suorakaupalla itse. 

Mikäs siinä, jos on aika tuore auto ja huoltohistoria kunnossa. Vanhojen autojen kusetuskaupassa autoliikkeen saa vielä vastuuseen, yksityiselle et mahda mitään.

Vierailija
6/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, jos on aika tuore auto ja huoltohistoria kunnossa. Vanhojen autojen kusetuskaupassa autoliikkeen saa vielä vastuuseen, yksityiselle et mahda mitään.

Juuri autoliikkeet yrittävät kaikin tavoin livetä vastuusta. 

Vierailija
7/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös omistajan vaihdoksia viivytellään ja maksut tulee edelleen entiselle omistajalle.

Vierailija
8/8 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen uskovia asiakkaat ovat siihen pukumieheen, joka käytettyä kauppaa. Legendaarinen kuvaus autokaupasta on Klassikko-elokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi