Onko jotain etikettiä lahjojen suhteen jos on kimppajuhlat? Eikä tunne juurikaan sitä toista päivänsankaria?
Menen veljenpojan rippijuhliin, samalla juhlitaan veljen uuden puolison tyttären valmistujaisia. En tunne tuota tyttöä. Tarvitseeko viedä lahjaa? Ruusun voin viedä.
Kommentit (8)
Tunnetko toista juhlijaa millä tasolla?
Jos en itse tuntisi käytännössä ollenkaan (joskus nähnyt ohimennen) veisin kortin ja kukan, ehkä myös pienen muistamisen. Jos olisi jollain tasolla tuttu, niin silloin ehdottomasti myös joku lahja. Eli sen mukaan miten koet toisen tuntevasi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko toista juhlijaa millä tasolla?
Jos en itse tuntisi käytännössä ollenkaan (joskus nähnyt ohimennen) veisin kortin ja kukan, ehkä myös pienen muistamisen. Jos olisi jollain tasolla tuttu, niin silloin ehdottomasti myös joku lahja. Eli sen mukaan miten koet toisen tuntevasi.
En ole kuin nähnyt kerran vilaukselta.
Ap
Mä olen pitäny kahden lapseni synttärit yhtäaikaa. Kutsuin toiselle kaverit ja toiselle kaverit. Noin simppeliä. Sit on mummoja jotka menee juhlistaa yhden lapsenlapsen synttäreitä,mut vie kaikille sisaruksille lahjoja,ettei kellekkää tuu pahaa mieltä. Itse en toimisi noin. Tosin nyt tää mummo joka on työkaverini,valittaa kun on aina rahat loppu ja säästöt käytetty. Sanotaan näin, et jokainen tyylillään. Mä pidin juhlat ja ilmoitin, et mitään ei tartte tuoda. Silti jotkut toi,mulla oli vähän vaivaantunut olo. Et pitääkö tää skumppa avata vai ei? No hyllylle sen vein.
Kortti ja ruusu. Läheisen kortin välissä sitten seteli, tuntemattoman kortin välissä joko huomattavasti pienempi seteli tai ei mitään.
Ystäväni piti 30v juhlat yhtaikaa äitinsä 65v juhlien kanssa. Vein ystävälle kunnon lahjan ja kortin. Hänen äidilleen vein kukan.
Veisin molemmille ruusun ja lahjankin, mutta sukulaiselle arvokkaamman. Tyyliin 50e ja 30e.