Suhtautumiseni häihin on vähän muuttunut vauvapalstan takia
Ensin uimahalli, nyt häät. Lakkasin käymästä uimahallissa, kun luin kommentteja täältä. Nyt häät on todettu pakkopullaksi, johon uppoaa vieläpä liikaa rahaa. Tämä on valitettavasti totta.
Mihin teillä on muuttunut suhtautuminen palstalta luetun ketjun takia?
Kommentit (34)
Joo täällä on epävakaata porukkaa ja sinä olet sen aineksen malliesimerkki.
Katson elokuvan ja syön ravintolassa, minulle ihan sama mitä mieltä naapurin Reiska niistä on.
Mitenkäs ystävän mökillä vierailu? Kuumottaako? :D
Suhtautumiseni miehiin on muuttunut tämän palstan ansiosta/vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ystävän mökillä vierailu? Kuumottaako? :D
Tämä ja jos kävisikin niin että suostuisin, ja lähtöä edeltävänä iltana tulisi se pitkä ostoslista viineineen joita toivottiin vietävän viemisinä vaikka piti olla nyyttärimeiningillä.
Tai jos olisin vastannut myöntävästi hääkutsuun ja vieraille tarjottaisi pitkän juhlapäivän ainoaksi ruuaksi 200 g makaroonilaatikkoa, jonka morsian olisi etukäteen valmistanut ja yrittänyt säilöä.
Mikään ei ole muuttunut, elän elämääni irl ihmisten kanssa en palstatrollien.
No häistä mielipide on hyvä. Turhaa laittaa yhteen päivään suuria summia.
Ihmisten yleiseen älykkyyteen olen palstan myötä pettynyt.
Välttämättä on hankittava Munsalan kansallispuku.
En minäkään enää häihin mene. En erityisemmin tykkää makaroonilaatikosta enkä linssikeittoa voi sietää.
En ollut aiemminkaan innostunut uimahalleista. Joku nainen tuli vuosia sitten selittämään, että menin uimaan väärästä kohdasta ja uin väärään suuntaan. En yleensäkään ui silmälasit päässä, mutta osaan silti väistää muita ihmisiä, joten en arvannut, että uiminen hallissa on niin tarkasti säädeltyä.
Ihmisiin. Elän sosiaalisessa kuplassani, jossa ihmiset ovat suvaitsevaisia ja empaattisia muita kohtaan. Mutta täällä palstalla luen ihan toisenlaisia mielipiteitä, joissa huonompiosaisia halveksitaan ja syytetään omista vastoinkäymisistään ja niiden seurauksista.
Ylipäätään suhtautuminen toisiin on muuttunut. En ehkä ollut osannut tulkita aiemmin että seurani ei ole kaivattua. Nyt sitten jään niistä häistä ja muista kissanristiäisistä ilomielin pois enkä edes pahoittele. Win-win.
Ajattelen varmaan yleisesti negatiivisemmin asioista, koska luen palstaa. Tai sitten luen palstaa, koska olen valmiiksi negatiivinen. Tästä kierteestä pitäisi päästä eroon.
Ennen olin sosiaalinen ja elämäniloinen. Liikuin ja nautin elämästä. Sitten luin vauvapalstaa. Ensin nauroin sen jutuille mutta sitten jouduin syvemmälle ja syvemmälle. En pääse enää pois ja elämäni on:
En käy häissä enkä järjestä niitä. Humalaisia, pettämistä, väärin toteutettu, lapsia.
En lenkkeile metsäpolulla. Vastaan ei tule kuitenkaan karhu
En lähesty miehiä enkä naisia. Luulevat että isken tai että olen mt potilas. Tai he ovat niitä...
Yh naisen lähestyessä katselen muualle etten vain joudu tekemään lastensuojeluilmoitusta
En käytä takseja enkä muita julkisia kulkuneuvoja. r*iskataan tai ryöstetään. Yksityisautoilukin on kauheaa joten kävelen.
Pyöräillä en uskalla ettei luulla spandeksiksi
En mene rappukäytävään jos siellä on joku. En tiedä pitääkö tervehtiä vai ei. Luulevat vielä lisäksi kyttääjäksi.
Kaupassa käyn vain vanhojen kassojen kassoilla ettei minun luultaisi iskevän nuoria kassoja.
itsepalvelukassaa en käytä koska luullaan näpisteljäksi.
en osta herkkuja enkä mitään mikä voisi olla epäterveellistä etten olisi kehopositiivinen
Pukeudun persoonottomaksi ja hiukseni ovat persoonattomat. Olen massaa ettei luulla vähemmistön edustajaksi
Ei politiikkaa tai olen iiikori tai trumppi. Persu nyt ainakin ellen vihervasemmistosetalainen.
Mielenterveystoimistoissa sinne saapuneet potilaat laitetaan lukemaan vauvapalstaa. Jopa 89% potilaista ymmärtää tämän jälkeen olevansa terveitä ja normaaleja. He lähtevät pois helpottuneina ja elämänmyönteisinä.
Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että tämä palsta tai mikään muukaan keskustelupalsta ei tuota mitään hyvää. Oletteko miettineet miksi käytte palstalla? Hyvin harvoja fiksuja asioita täältä löydät ja ne liittyvät pikkulapsiarkeen ja vaikka lasten syntymäpäivien järjestämiseen. Muuten tämä palsta tarjoaa vain pahaa oloa, vihapuhetta, ongelmien vatvomista, jolloin ne omat pienet ongelmat alkavat tuntua isommilta. Ja tietysti opit keskittymään ja havainnoimaan kaikkea negatiivista.
Ei fiksut ihmiset keskustelupalstalla vietä aikaansa
Ei täällä kukaan onnellinen ihminen olekaan
Miten niin muuttunut? Annatko sä joidenkin vähä- älyisten tarinoiden vaikuttaa omiin ajatuksiisi häistä tai mistään muustakaan.