Pitäisi olla rangaistavaa vanhempien postailla videoita eri diagnooseilla olevista lapsistaan,
Jostain syystä mun face lykkää mulle näitä koko ajan.
Eikö lapsillakin ole oikeus yksityiseen. Ovatko antaneet lupaa näihin julkisiin postauksiin.
Mitä sanovat vanhempana, kun omat sairaudet julkistettu koko maailmalle. Huomionhakuisia vanhempia, jotka eivät ajattele nenäänsä pidemmälle.
Kommentit (3)
Kammottavaa.
Eikä tarvitse olla edes diagnoosia lapsella, että lasten kuvien / asioiden jakaminen somessa on väärin. Kuvitellaan nyt tilanne, että some olisi ollut olemassa jo vuosikymmeniä sitten. Nyt me palstamammat sitten tukka pystyssä kaivelisimme esiin, mitä kivaa meidän omat äitylit ja isukit on meistä ajan mittaan julkaisseet. Veikkaan, ettei naurattaisi. Enkä tässä tuudittautuisi ajatukseen, että juuri minä olen niin mukava vanhempi, ettei juuri minulle lasteni kanssa tule ikinä erimielisyyksiä julkaistavien kuvien sopivuudesta...
Erittäin suurella osalla lapsista on nepsy- tai joku muu diagnoosi.
Täysin samaa mieltä! Facebookin Naistenhuoneella eräs äiti jakaa pienen tyttönsä tarinaa jatkuvasti. Kaikki sytostaattihoidot, sivuvaikutukset, kuvaus tulokset jne. kerrotaan. Pahalta tuntuu tytön puolesta, kun kaikki asiat jaetaan kymmenille tuhansille. Joku järki pitäisi vanhemmilla olla.