Teetkö sinäkin tyhjää, merkityksetöntä ja jopa maailmalle haitallista työtä
Esim. Puhelinmyyntiä tai turhan roinan kauppaamista tai muuta yhtä älytöntä kuten mitä?
Kommentit (47)
Kyllä, opetan yliopistossa, täysin turhaa hommaa.
Suurin osa porukasta käyttää elämänsä haitallisen tuottamiseen.
Moni tekee tylsää ja tyhjänpäiväistä duuniaan vaan palkan vuoksi.
Missä merkityksellisyys ja intohimo?
Aiemmin tein turhaa näpyttelyä toimistossa, nyt olen putkiasentaja. Elämä ylipäätään tuntuu järkevämmältä nyt, kun työssäkin on järkeä. Järjettömin työ oli eräässä tehtaassa pyörittelemässä peukaloita, mutta kuulemma sekin tyhjäntoimittaminen on parempi kuin työttömyys kun kerran maksoin veroja.
Vierailija kirjoitti:
Olen psykologi joten todellakin teen. Ihmiset pyörivät oman napansa ympärillä tunnista ja vuodesta toiseen. Tilastoista nähdään että mitä enemmän tätä mt-palvelua tarjotaan sitä enemmän näitä ns. mt-ongelmia on. Turhaa ja haitallista varsinkin nuorille jotka ovat monet niin ylpeitä lääkkeistään ja häiriöistään.
Täällä yksi syrjäytynyt yhteiskunnasta sen vuoksi kun psykiatri ei tunnista ongelmaa jonka psykologi ja psykoterapeutti ovat tunnistaneet/tunnistamassa. Teette arvokkaampaa työtä kuin psykiatri joka diagnostista instrumenttiaan soittelee omavaltaisesti. Samalla jää vahvuudet huomaamatta kun ajattellaan kaikkein pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Teen, olen opettaja.
Missä koulussa on opetusta tähän aikaan?
Istun täällä toimiston tuolilla ja esitän välillä tekeväni töitä. Niin
Välillä myös teen vähän työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykologi joten todellakin teen. Ihmiset pyörivät oman napansa ympärillä tunnista ja vuodesta toiseen. Tilastoista nähdään että mitä enemmän tätä mt-palvelua tarjotaan sitä enemmän näitä ns. mt-ongelmia on. Turhaa ja haitallista varsinkin nuorille jotka ovat monet niin ylpeitä lääkkeistään ja häiriöistään.
Täällä yksi syrjäytynyt yhteiskunnasta sen vuoksi kun psykiatri ei tunnista ongelmaa jonka psykologi ja psykoterapeutti ovat tunnistaneet/tunnistamassa. Teette arvokkaampaa työtä kuin psykiatri joka diagnostista instrumenttiaan soittelee omavaltaisesti. Samalla jää vahvuudet huomaamatta kun ajattellaan kaikkein pahinta.
Psykiatrin työ perustuu tieteeseen ja tutkimukseen, terapeuttien ja psykologien rahan hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrin työ perustuu tieteeseen ja tutkimukseen, terapeuttien ja psykologien rahan hankkimiseen.
Viikon vitsit 🤣
Ammatillisissa kouluissa on opetusta tähän aikaan. Muutama vuosi sitten niissä siirryttiin vuosityöaikaan, mikä mahdollistaa opettajan työn myös kesäaikaan. Ammatillisia opintoja voi tehdä ja niihin liittyvää osaamista opiskelija voi hankkia vaikka läpi vuoden, jos haluaa ja se on sovittu hänen henkilökohtaisessa suunnitelmassaan.
Yleensä kuitenkin on sovittu, että juhannuksen jälkeen opetusta ei ole ja silloin kaikki opettajat ovat vapaajaksolla. Osa opettajista aloittaa vapaajaksonsa jo aikaisemmin, riippuu siitä, miten tiimin ja esihenkilön kanssa on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen sit enskerralla psykologille puhumaan naapurin Tertusta.
Oispa kauheeta olla vaikka tupakkafirmassa töissä, miten ne löytää edes motivaatiota lähteä töihin.
Työni edesauttaa yhteiskunnan toimimista, mutta mahdollistaa myös muunmuassa tuota turhan roinan kauppaamista. Toki ilman tämänkin yrityksen panosta maailmassa pärjättäisiin kun aina on muita toimijoita. Jos taas kaikki samaa maailman samaa asiaa tekevät lopettaisivat yhtä aikaa niin se aiheuttaisi ongelmia viimeistään jonkin ajan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Teen.
tarhantäti
kyllä, Tarhan tädit tekee tärkeää ja merkityksellistä työtä.
Kaiken maailman, tubettajat, somepersoonat, ja muut vaikuttajat ei tee eivät myöskään seiska lehden toimittajat.
Vierailija kirjoitti:
Zuuwakin työ nyt on ainakin haitallista: tuhoaa ensinnäkin Suomen ja sen lisäksi lättäjalan hiilijalanjälki moninkertaistuu...
Ei mulla muuta.
Miten voisikaan, ääliö!
Pelaan pokeria, eli pussitan peliongelmaisten merkit parempaan tarkoitukseen. Hyvin merkityksellinen ammatti.
Ekonomina tein vastentahtoista työtä jossa ihmisille tuputetaan turhaa kamaa, kuten viimeisiä kännykkämalleja. Vaihdoin alaa ja nyt pistän pahiksia linnaan.
Kaikkea tuota. Joutavan päiväisissä palavereissa istun päivät pitkät keskustelemassa paskoo.
En, siivoan ja työskentelen keittiössä. Ilman meikäläisiä ei mikään suju.
Myyn ihmisille tavaroita, joita he eivät tosiasiassa tarvitse. Teen sen vain rahan vuoksi.
pitäis löytääjotaain merkityksellistä, mutta mitä