Teetkö sinäkin tyhjää, merkityksetöntä ja jopa maailmalle haitallista työtä
Esim. Puhelinmyyntiä tai turhan roinan kauppaamista tai muuta yhtä älytöntä kuten mitä?
Kommentit (47)
sossuihin ja juristeihin verrattuna puhelinmyyntikin on kunniallista ja rehellistä työtä
Mä olen somevaikuttaj ja se on tosiasiassa tietysti ihan järjetön homma.
No en maailmalle haitallista, mutta olen valtiolla asiantuntijana ja istun päivät pitkät luurit korvilla palavereissa, joissa asioita vain märehditään sen sijaan, että käyttäisin aikani tuottavaan työhön.
Lähden täältä helvhettiin heti kun sopiva tilaisuus avautuu muualla.
Suurin osa palkansaajista tekee merkityksetöntä työtä
Myyn viinaa alkossa, onks se hyödyllistä? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Myyn viinaa alkossa, onks se hyödyllistä? Tuskin.
Erittäin hyödyllistä.
t. juappo
Zuuwakin työ nyt on ainakin haitallista: tuhoaa ensinnäkin Suomen ja sen lisäksi lättäjalan hiilijalanjälki moninkertaistuu...
Ei mulla muuta.
En tee. Mutta mitä työtä ap itse tekee?
Vierailija kirjoitti:
Zuuwakin työ nyt on ainakin haitallista: tuhoaa ensinnäkin Suomen ja sen lisäksi lättäjalan hiilijalanjälki moninkertaistuu...
Ei mulla muuta.
Ja mitähän merkityksellistä sinä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
No en maailmalle haitallista, mutta olen valtiolla asiantuntijana ja istun päivät pitkät luurit korvilla palavereissa, joissa asioita vain märehditään sen sijaan, että käyttäisin aikani tuottavaan työhön.
Tätä se "työnteko" nykyään on: istutaan perseellään päivät pitkät ja jauhetaan paskaa, ja tuosta vieläpä maksetaan hyvin.
Onneksi kohta tulee tekoäly joka t appaa nämä loiset...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valtiolla asiantuntijana? Miksi et ole tuottavassa työssä?
Minä en tee työtä. Tai no kotitöitä teen, on siitä itselleni hyötyä.
Olen psykologi joten todellakin teen. Ihmiset pyörivät oman napansa ympärillä tunnista ja vuodesta toiseen. Tilastoista nähdään että mitä enemmän tätä mt-palvelua tarjotaan sitä enemmän näitä ns. mt-ongelmia on. Turhaa ja haitallista varsinkin nuorille jotka ovat monet niin ylpeitä lääkkeistään ja häiriöistään.
Vierailija kirjoitti:
sossuihin ja juristeihin verrattuna puhelinmyyntikin on kunniallista ja rehellistä työtä
Kyllähän noi juristit tekee paljon
tärkeää työtä: testamentteja, avioehtosopimuksia, perinnönjakoja, edunvalvontavatuutuksia, vuokra- ja muita sopimuksia, riitojen ratkaisua yms. Yms. Sossut ilmeisesti jakaa rahaa tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
En tee. Mutta mitä työtä ap itse tekee?
olen roskakuski ja se on maailman tärkein homma sillä muuten kaupungit hautautuisi paskaan.
Monet hommat ovat tärkeitä, mitkä ovat tärkeimmät:
lääkäri
putkimies
sähkömies
opettaja
kätilö ym.
Miten se on, kotihoidossa työskentelen. Eiköhän omaiset voisi ottaa koppia mummukoistaan ja hoitaa itse niin hva:t voisivat lopettaa tällaiset puuhastelut.
Vierailija kirjoitti:
Olen psykologi joten todellakin teen. Ihmiset pyörivät oman napansa ympärillä tunnista ja vuodesta toiseen. Tilastoista nähdään että mitä enemmän tätä mt-palvelua tarjotaan sitä enemmän näitä ns. mt-ongelmia on. Turhaa ja haitallista varsinkin nuorille jotka ovat monet niin ylpeitä lääkkeistään ja häiriöistään.
Sinä korjaat haittatyön jälkiä. Mielikuvamainonta, jota muuten kehittää kollegasi, luo maailmankuvan, jossa kuluttaminen tekee onnelliseksi, tuo kavereita ja seksiä. Nykyään mainonta on niin hienovaraista, että vaikutusta ei tiedosta. Toisin kuin Rexonamainokset aikoinaan.
En todellakaan 🎢🎡🎠😎