Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita palsta on sinulle opettanut?

Vierailija
08.06.2025 |

Voin aloittaa ap:na ja kertoa oppineeni palstalla usein käytetyn kehotuksen eli "Jätä se sika!".  Mitä te muut olette palstalta oppineet?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Hesassa olen huomannut naisten suhtautumisen viimeisen 10 vuoden aikana muuttuneen yleisesti vittumaiseksi. Asiakaspalvelussa olevat naiset vastaa asiallisiin kysymyksiin vittuillen ja nälvien. Kaupassa nuoret naiset huokailee ja pyörittelee silmiä vaikka olen heitä paljon vanhempi, jos olen vähän tiellä ja etsin jotain tuotetta - ei mitään tapoja. Naiset valittavat kaikesta ja ovat äänekkäitä. Pitävät itseään etuoikeutettuina ja miehiä parempina. 

Media ja yhteiskuntamme on vieraannuttanut ihmiset ennen hyvin toimineista sukupuolirooleista ja arvoista, lopputulos on kaikille kaikinpuolin aika onneton.

Olen huomannut saman asian. Ystävälliseen ja kunnioittavaan käytökseen naiset Hesassa vastaavat vittuilemalla. Jos menet R-kioskille älä tervehdi sanot vaan, että "yhden kuukauden lataus ja ei muuta". On oltava tyly, ollaan otettu taka-askelia ryssälän suuntaan Helsingissä. Muualla ihmiset kuuntelee ja kunnioittaa toisiaan paljon enemmän ja paremmin.

Naisia aliarvioiva ja lyttäävä asenne on kyllä nimenomaan itänaapurin käytöstä. En hyväksy naisena myöskään miesten yläpuolelle asettumista, vaan tasa-arvoinen kohtelu sukupuolesta riippumatta on se juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla