Miten hitossa mies voi ihan aina haluta seksiä?
En vaan ymmärrä. Tänäänkin kysyin ukolta haluatko suikkarin niin kauhealla innolla heti oli että ehdottomasti jos semmonen on tarjolla. Aina ku mun tekee mieli hän on valmis.
En vaan tajua. Omassa elämässä on paljon kiinnostavampiakin asioita. Ja joo rakastan miestäni ja huomioin nämä tarpeet vähintään paristi viikossa. Ja pidän siitä hommasta toki itsekin. Mutta ihmettelen tätä ainaista valmiutta viisikymppisellä.
Kommentit (111)
Haha joo. Toi on yksi syy miksi ihan oikeasti mietin haluanko parisuhdetta ku koko ajan pitäisi vaan olla panemassa ku olis muutakin tekemistä 🤔 N30+
Miehet nyt keskimäärin ovat seksuaalisempia kuin naiset. Sori siitä.
Mitä kiinnostavampaa tekemistä sulla on?
Meillä ikää yli 60. Ikinä ei ole kieltäytynyt. Onneksi riittää nykyään pari kertaa viikossa. Itselleni riittäisi se kerta, mutta ihan ok näin.
Teillä ei varmaan ole lapsia? Meillä on ja halujakin olisi, mutta aina on joku lapsista kotona.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei varmaan ole lapsia? Meillä on ja halujakin olisi, mutta aina on joku lapsista kotona.
Ei oo lapsia. N30+
Jaa että oikein tarjosit blow joppia, olisit kysynyt että purenko sen nysäkullisi poikki kun sitä seuraavan kerran tyrkytät.Saattaisi ukolla tulla ajatus entäpä jos se jymälautä tekee sen.
Ihmettelen, miten vaikea voi olla ymmärtää seksin haluamista. Tätä ihmettelyä saa kuulla ja usein vielä halveksivaan sävyyn. Jos kerron lukevani joka ilta pari tuntia, kukaan nainen ei järkyty. Jos katson Netflixiä saman verran tai enemmänkin, sama tilanne. Jos lenkkeilen ja kehun miten hyvä olo siitä minulle tulee, sille nyökytellään. Kaikki muu käy, paitsi se selkeästi kaikkein paras, seksi oman rakkaan kanssa. Sitä ihmetellään.
Jos kertoisin, että pidän tästä musiikista niin paljon, että saan orgasmin sitä kuunnellessa, kukaan ei ihmettelisi että haluan kuunnella sitä usein. Jotenkin tämä luonnollisempi aihe ei kuitenkaan muka mahdu joidenkin päähän. Miksi valitsisin vapaaehtoisesti yhtenäkään päivänä meneväni nukkumaan ilman seksiä? Tänään en halua kokea sitä, jätän väliin? Tietysti joudun useimmiten jättämään väliin, mutta valinta ei ole minun vaan puolison. Mieluummin olisin syömättä koko päivän.
Samaa mieltä, itse tosin en mitään "velvollisuuksia" hoitele, sillä tuhoan vain oman jäljellä olevan seksuaalisuuden (ja varmaan parisuhteenkin, tiedetään). Itse olen jotenkin aivoiltani niin kuormittunut aina ettei siellä tosiaan ole tilaa millekään seksiajatuksille. En ymmärrä miten miehellä on, aamulla, illalla ja päivällä. Itse kun aamulla herään niin joko olen niin väsynyt etten jaksaisi herätä tai tosiaan ryhtyä mihinkään aktiin, jos olen pirteä niin silloin taas haluan nousta nopeasti sängystä (aina pissahätä heti kun herään ja nälkä myös), on myös ihana virkeänä (ja puhtaana) ryhtyä aamiaisen valmisteluun. Päivällä on paljon kaikkea muuta hommaa, työt, kotityöt, harrasteet ja jouten aika netissä tai tvn äärellä. Illalla taas olen ihan väsynyt, sänkyyn mennessä nukahdan nopeasti ja suorastaan ärsyttää jos mies alkaa tissiä tai pimpsaa räplätä. Että niin, ehkä tosiaan parempi olisi elää yksin, pidän kyllä kaikesta muusta (pyyteettömästä) läheisyydestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten vaikea voi olla ymmärtää seksin haluamista. Tätä ihmettelyä saa kuulla ja usein vielä halveksivaan sävyyn. Jos kerron lukevani joka ilta pari tuntia, kukaan nainen ei järkyty. Jos katson Netflixiä saman verran tai enemmänkin, sama tilanne. Jos lenkkeilen ja kehun miten hyvä olo siitä minulle tulee, sille nyökytellään. Kaikki muu käy, paitsi se selkeästi kaikkein paras, seksi oman rakkaan kanssa. Sitä ihmetellään.
Jos kertoisin, että pidän tästä musiikista niin paljon, että saan orgasmin sitä kuunnellessa, kukaan ei ihmettelisi että haluan kuunnella sitä usein. Jotenkin tämä luonnollisempi aihe ei kuitenkaan muka mahdu joidenkin päähän. Miksi valitsisin vapaaehtoisesti yhtenäkään päivänä meneväni nukkumaan ilman seksiä? Tänään en halua kokea sitä, jätän väliin? Tietysti joudun useimmiten jättämään väliin, mutta valinta ei ole minun vaan puolison. Mieluummin olisin syömättä koko päivän.
Itse taas saan esim jalkapohjien hieronnasta paljon enemmän kuin seksistä, sata kertaa rentouttavampaa ja saa oikeasti vaan nauttia. Nyt allergia aikana tuntuu että jopa kutisevien silmien hankaaminen aiheuttaa suurempaa nautintoa. Ja saan kyllä orgasmeja mutta hmm ei se ole sellaista hemmottelunautintoa, josta tykkään. Eh jopa liian "voimakas" hetkellinen hyvänolontunne?!
Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.
Ei pari kertaa viikossa ole mitenkään erityisen usein. Varmaan ukkosi haluaisi joka päivä.
Hormonaalisia asioita ja eroja. Miehen on hyvän suvunjatkamiskyvyn vuoksi purkauduttava mahdollisimman useasti ja peniksen toimivuuden kannalta erektiot ovat tärkeitä. Nainen ovuloi kerran kuussa ja miehen on aina silloin oltava valmiina jatkamaan sukua ja tuottamaan elinvoimaisia siittiöitä. Se naisten ovulaatiohetki kun ei ole kalenteriin kirjattu niin miehen täytyy olla aina valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Niin minäkin haluan. Tai no, joskus olen ollut niin sairas, ettei edes seksiä tehnyt mieli.
Mies 54v.
Mies on luotu lisääntymistä varten...
Jollain tasolla ymmärrän senkin, että kaikki eivät seksistä ehkä niin paljon välitä tai ainakaan pysty kuvitt sitä miltä se nyt voisi tuntua eivätkä pääse siihen tilaan, että kiinnostaisi. Mutta tuota ihmettelyä en tajua, jos joku ymmärtää sen tuntuvan hyvältä ja sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitte naiset yrittää pinnistellä päähänne sellaisen kuvitelman, että eläisitte suhteessa henkilön kanssa jota haluatte yhtä paljon kuin suhteen alussa. Sitten varmasti seksikin kiinnostaisi. Tutkimukset kertovat, että naiset kyllästyvät kumppaneihinsa, miehet eivät. Naisen pitää pitkässä suhteessa keksiä joitain muita syitä olla miehen kanssa kuin seksuaalinen halu. Miehet haluavat kumppaniaan samalla tavalla vielä vuosien jälkeen. Palkaksi saa halveksuntaa.
Totta, kyllästyttää sama ja taitamattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Hormonaalisia asioita ja eroja. Miehen on hyvän suvunjatkamiskyvyn vuoksi purkauduttava mahdollisimman useasti ja peniksen toimivuuden kannalta erektiot ovat tärkeitä. Nainen ovuloi kerran kuussa ja miehen on aina silloin oltava valmiina jatkamaan sukua ja tuottamaan elinvoimaisia siittiöitä. Se naisten ovulaatiohetki kun ei ole kalenteriin kirjattu niin miehen täytyy olla aina valmiina.
Näin ollen olisi reilua että mies sitten kantaisi raskauden ja synnytyksen vaivat.
Kiva että moni on vastannut. Ihmettelen tosiaan sitä että joku jaksaa aina innostua. Mulle riittäisi 1-2 kertaa viikossa ja meillä on seksiä 2-3.
Nautin siitä ja tarvitsenkin sitä. Viikko ilman olisi vaikeaa. Mutta että aina valmis. En.
Lapsia yhteensä 5 ja se ei ole meidän läheisyyttä koskaan estänyt. Meillä on makuuhuoneen ovessa lukko ja mahdollisuus pitää kotona lounastreffit
Joskus, muutaman kerran vuodessa teen sitä ehkä lähinnä koska mies tarvii vaikka itse ei niin ole sillä tuulella. Mies ei juurikaan toivo et tekisin niin kun hän ei taas ymmärrä et voin nauttia läheisyydestä vaikken o-tuulella olekaan. Tai joskus vaan haluan antaa suikkarin mutta sekin yleensä päätyy sit kuitenkin yhdyntään.
Joku mainitsi jalkahieronnan, joo minä kans olen siihen aina valmis ja sitä mies antaa kyllä, ei kuitenkaan ole sitä aina valmis tekemään 😀
ap
Vajaaälyisyys. Miehen biologinen funktio on siittää eikä mitään muuta. Suihinotto on vieläpä naiseuden häpäisemistä ja alentamista, joten siinä yhdistyy henkinen ja seksuaalinen väkivalta naista kohtaan.
Sinä olet sellainen s eksiorja.
Miksipä ei? Niin minäkin haluan. Tai no, joskus olen ollut niin sairas, ettei edes seksiä tehnyt mieli.
Mies 54v.