Tähän ketjuun avoimet työpaikat, joihin ei löydy hakijoita
Muista lisätä alkuun paikkakunta tai etätyö.
Eli paikka, joka on ollut haussa, mutta hakemuksia ei tule. Ei mitään verkostomarkkinointia, provisiotyötä tai 0-sopimuksia. Eli rehellistä palkkatyötä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja
Siihen on syynsä jos noihin ei tule hakemuksia. Täysin kohtuuttomat vaatimukset on niillä avustettavilla. Osa asiallisistakin jää ilman koska työntekijän asema on tuolla alalla niin heikko ja tämä alkaa olla jo yleistä tietoa. Olet täysin kiinni siinä työssä, mitään omaa elämää ei voi olla, sairastaakaan ei saa, mutta palkkaa tulee päälle kympin tunnilta. Ei aina edes työehtosopimusta. Iso osa on myös osa-aikaista ja ihmiset nyt yleensä hakevat kokopäivätyötä.
Ei tämä ole totta. Naapuri ollut vuosia alalla. Ei ole mitään tuollaisia ongelmia. Palkka ei voi olla suuri, jos ei tarvita mitään koulutusta.
Sinun naapurisi ei ole koko totuus alasta ja jos halutaan, että tuotakin työtä tehdään niin ettei siitä häivytä heti kun saadaan jotain muuta niin kyllä siitä silloin olisi syytä maksaa niin että sillä voi elää normaalia aikuisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi linkki oli työpaikkailmoitukseen, muuten ihan turhia vastauksia. Tosin ei kai niitä ulkopuoliset tiedä, onko tullut hakemuksia vai ei
Ei kai kukaan nyt ala millään vauvapalstalla omaa työpaikkaansa nimeämään, en minä ainakaan halua tulla tunnistetuksi. Typerä kysymyksenasettelu ylipäätään.
Turha sitten vedota siihen, että ei meillekään tullut yhtään hakemusta ja on se kumma kun ei työ kelpaa.
Yleensä jos hakemuksia ei tule, vika on ihan täysin siinä työssä tai työpaikassa, tai sitten paikasta ei ole kovin kummoisesti edes ilmoiteltu.
Mehn firmassa olisi heti paikka rakennusmiehelle mutta ei ole ketään löytynyt. Heti kun pitäisi saada uudet työkalut ja iso palkka. Haluttaisiin ensin vähän nähdä onko kaverista mihinkään. Virolaiset on parhaita koska ymmärtävät että yrittäjällä on kuluja eikä ylitöistä pysty maksamaan. Toivottavasti löytyy vielä yksi timantti.
Ja Tampereella toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
Viime viikkojen aikana hakemissani paikoissa:
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Pääkaupunkiseudulla vai jossain muussa suuressa kaupungissa? Täällä pienessä maalaiskylässä on jokaiseen auki olleeseen paikkaan tullut alle kymmenen hakemusta, ehkä kannattaisi hakea sinne parjaamallenne maaseudulle jossa ei muka ole töitä.
Jossain tuppukylässäkin siis useampi ihminen halusi ruokapalvelutyöntekijän paikan.
Nyt oli kyse ilmoituksista, joihin ei tule hakemuksia ollenkaan.
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi linkki oli työpaikkailmoitukseen, muuten ihan turhia vastauksia. Tosin ei kai niitä ulkopuoliset tiedä, onko tullut hakemuksia vai ei
Ei kai kukaan nyt ala millään vauvapalstalla omaa työpaikkaansa nimeämään, en minä ainakaan halua tulla tunnistetuksi. Typerä kysymyksenasettelu ylipäätään.
Turha sitten vedota siihen, että ei meillekään tullut yhtään hakemusta ja on se kumma kun ei työ kelpaa.
Yleensä jos hakemuksia ei tule, vika on ihan täysin siinä työssä tai työpaikassa, tai sitten paikasta ei ole kovin kummoisesti edes ilmoiteltu.
Mitään työvoimapulaa ei tosiaan ole, tai sitä on vain niissä työpaikoissa, joissa tarjotaan niin vähäisiä tunteja ettei niistä saadusta palkasta ole kuin vanhempien luona asuvien nuorten taskurahaksi, jotka ovat provisiopalkkaista puhelinhäirintää tai joissa työpaikkailmoituksesta jo näkee, että työpaikalla on jotain pahasti vialla. Jokaista näistä ryhmistä on tullut vastaan itselläkin työnhaussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjanpoimija
Jaa oikein ammatti , no sitten minä valitsen salametsästäjä ja pankkirosvo.
Mansikkapelloille tarvitaan marjanpoimijoita. Käpyjenkerääjiä ei nyt näinä aikoina tarvita.
Noita paikkoja tarjoavat vain maahanmuuttajille.
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Haen töitä koko ajan, vaan enpä näköjään kelpaa enää mihinkään. Työttömänä olen ollut 2 viikkoa. Ikää kohta 59.
Kannattaa hakea, saattaa onnistaa. Itse en enää laita kun sen yhden hakemuksen kuussa. Vuokrafirmoilla on tietoni, sieltä jotain joskus tipahtaa. Työtilanne on huonoin ikinä.
Työttömät odottaa että heidät haetaan kotoa töihin. Kaikki tuntemani työikäiset ihmiset ovat töissä ja kun he ovat joutuneet työttömäksi niin he ovat työllistyneet lähes heti uuteen työhön.
Asun noin 70 000 asukkaan kapungissa ja helsinkiin täältä on matkaa 120km.
Miksi palstalaiset eivät löydä töitä kun taas muut löytävät?
Työttömissä on kyllä paljon sellaisia ihmisiä jotka eivät kykene työhön päihdeongelman takia tai mt ongelmien takia. Myös m-muuttajat joita on nyt tullut paljon esim ukrainasta niin heistä monet ovat työttöminä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät odottaa että heidät haetaan kotoa töihin. Kaikki tuntemani työikäiset ihmiset ovat töissä ja kun he ovat joutuneet työttömäksi niin he ovat työllistyneet lähes heti uuteen työhön.
Työttömissä on kyllä paljon sellaisia ihmisiä jotka eivät kykene työhön päihdeongelman takia tai mt ongelmien takia. Myös m-muuttajat joita on nyt tullut paljon esim ukrainasta niin heistä monet ovat työttöminä.
Mulla todettiin ensimmäinen fyysinen sairaus kun olin 30v. Nyt on pari muuta fyysistä sen lisäksi. Mä menin työelämään 19v. Tein kymmeniä vuosia fyysisesti rasittavaa työtä. Pelkästään kotityöt aiheuttavat mulle kipuja. Krooniset kivut alkoivat 2007.
50+
Vierailija kirjoitti:
Sinun tuttavasi siis ovat ne "muut" ja lähinnä palstalle kirjoittavia on työttöminä?
AVOIMIA TYÖPAIKKOJA ON PALJON VÄHEMMÄN KUIN TYÖTTÖMIÄ.
Mitä osaa tästä et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
Viime viikkojen aikana hakemissani paikoissa:
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Pääkaupunkiseudulla vai jossain muussa suuressa kaupungissa? Täällä pienessä maalaiskylässä on jokaiseen auki olleeseen paikkaan tullut alle kymmenen hakemusta, ehkä kannattaisi hakea sinne parjaamallenne maaseudulle jossa ei muka ole töitä.
Minulla on täällä pääkaupunkiseudulla jo työpaikka ja olen työn vaihtaja, en työtön. Joten en nyt ihan heti ole muuttamassa maalaiskylään jos siellä on yksi ruokapalvelutyöntekijän paikka avoinna. En voi myöskään terveydellisistä syistä hankkia ajokorttia eikä siihen kyllä olisi varaakaan, niin että pärjääkös siellä kyläss
Kyllä kyllä. Nämä nyt on nähty. Yhtään työpaikkaa ei muka ole auki mihin voisi hakea, kun jokaiseen tarjotaan ne syyt x, y ja z miksi se ei kelpaa. Ihan turha varmaan hakea yhtään mihinkään tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulla tunnistetuksi? Tunnistatko sinä nyt minut, kun kerron olevani töissä Valiolla? Ja mitä haittaa minulle tästä "kiinni jäämisestä" on? Kaikki saavat tietää, että joku valiolainen on kirjoittanut yhden kommentin vauvapalstalle, ai kauheaa!
Katsos kun jotkut on töissä vähän pienemmissä firmoissa kuin Valio.
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä työntekijöitä yleensä kannata hakea vähän jostain muualta kuin vauvapalstalta. Miten monta täällä kirjoittelevaa oikeasti itse muka palkkaisit?
Matemaattisten aineiden opettaja meillä keskellä-ei-mitään. Jo kolmas vuosi meneillään epämääräisillä järjestelyillä, kun ei tahdo tekijää löytyä.
"Kyllä kyllä. Nämä nyt on nähty. Yhtään työpaikkaa ei muka ole auki mihin voisi hakea, kun jokaiseen tarjotaan ne syyt x, y ja z miksi se ei kelpaa. Ihan turha varmaan hakea yhtään mihinkään tuolla asenteella."
Luitko edes kirjoitustani? Olen työn vaihtaja, eli minulla ON työ, enkä todellakaan ole muuttamassa mihinkäään hornan tuuttiin työnhakuun niin kauan kuin olen työssä täällä. Minun työnhaustani sinä et myöskään tiedä yhtään mitään joten ole hiljaa. Haen jatkuvasti uusia työpaikkoja ja sellaisilta aloilta, joilla sinä todennäköisesti et suostuisi työskentelemään päivääkään. Joten ole todellakin hiljaa. Tyhjän suunsoiton sijaan voit vaikka kertoa, että miten siellä, missä mikään julkinen liikenne ei kulje, sitten käy töissä ihminen, jolla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta autoiluun.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä kyllä. Nämä nyt on nähty. Yhtään työpaikkaa ei muka ole auki mihin voisi hakea, kun jokaiseen tarjotaan ne syyt x, y ja z miksi se ei kelpaa. Ihan turha varmaan hakea yhtään mihinkään tuolla asenteella."
Luitko edes kirjoitustani? Olen työn vaihtaja, eli minulla ON työ, enkä todellakaan ole muuttamassa mihinkäään hornan tuuttiin työnhakuun niin kauan kuin olen työssä täällä. Minun työnhaustani sinä et myöskään tiedä yhtään mitään joten ole hiljaa. Haen jatkuvasti uusia työpaikkoja ja sellaisilta aloilta, joilla sinä todennäköisesti et suostuisi työskentelemään päivääkään. Joten ole todellakin hiljaa. Tyhjän suunsoiton sijaan voit vaikka kertoa, että miten siellä, missä mikään julkinen liikenne ei kulje, sitten käy töissä ihminen, jolla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta autoiluun.
Älä sure, noin pirun kiukkuista ihmistä ei kukaan tule palkkaamaan. Parempi keskittyä nykyisen työsi hyviin puoliin jotta jaksat siellä eläkeikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, noin pirun kiukkuista ihmistä ei kukaan
Annoin sinulle juuri sellaisen vastauksen kuin oma pelkkää riitaa haastava kommenttisi ansaitsi. Ei se nyt niin voi mennä, että sinä voit haukkua vapaasti toista kirjoittajaa, mutta tämä ei siihen saisi vastata samalla mitalla.
Ja kyllä, olen lopen kyllästynyt ja todella kiukkuinen siitä miten pienituloisia ihmisiä täälläkin joka päivä parjataan ja syyllistetään. Eli ole hyvä vain, tässä sinulle lisää kiukkua.
Annoin sinulle juuri sellaisen vastauksen kuin oma pelkkää riitaa haastava kommenttisi ansaitsi. Ei se nyt niin voi mennä, että sinä voit haukkua vapaasti toista kirjoittajaa, mutta tämä ei siihen saisi vastata samalla mitalla.
Ja kyllä, olen lopen kyllästynyt ja todella kiukkuinen siitä miten pienituloisia ihmisiä täälläkin joka päivä parjataan ja syyllistetään. Eli ole hyvä vain, tässä sinulle lisää kiukkua.
No anteeksi nyt sitten ihan hirveästi, että annoin liian suurista hakijamääristä valitteleville sellaisen vinkin että mitä vaihtoehtoja voisi harkita jos haluaa että ei olisi niin isoa hakijajoukkoa. Tiedätkös että sellaisista vinkeistä voi ihan valita että sopiiko se itselle, ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti ja suuttua heti jos se ei ole juuri sinulle sopiva vaihtoehto. Se ei edelleenkään silti tarkoita että yhtäkään työpaikkaa ei olisi auki, mikään niistä ei vaan kelpaa sinulle.
Mä olen kertonut täällä jopa osoitteeni. Ei ole vieläkään ilmestynyt ketään oven taakse tai tullut hupilähetyksiä.