Tähän ketjuun avoimet työpaikat, joihin ei löydy hakijoita
Muista lisätä alkuun paikkakunta tai etätyö.
Eli paikka, joka on ollut haussa, mutta hakemuksia ei tule. Ei mitään verkostomarkkinointia, provisiotyötä tai 0-sopimuksia. Eli rehellistä palkkatyötä.
Kommentit (144)
Siis oikea haettava työpaikka eikä lista ammateista. Pösilöitä persuja luetunymmärtäminen ei hanskaa heillä.
Muistisairaiden hoivakotityöntekijä
Yksi linkki oli työpaikkailmoitukseen, muuten ihan turhia vastauksia. Tosin ei kai niitä ulkopuoliset tiedä, onko tullut hakemuksia vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjanpoimija
Jaa oikein ammatti , no sitten minä valitsen salametsästäjä ja pankkirosvo.
Mansikkapelloille tarvitaan marjanpoimijoita. Käpyjenkerääjiä ei nyt näinä aikoina tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Yksi linkki oli työpaikkailmoitukseen, muuten ihan turhia vastauksia. Tosin ei kai niitä ulkopuoliset tiedä, onko tullut hakemuksia vai ei
Ei kai kukaan nyt ala millään vauvapalstalla omaa työpaikkaansa nimeämään, en minä ainakaan halua tulla tunnistetuksi. Typerä kysymyksenasettelu ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
Viime viikkojen aikana hakemissani paikoissa:
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Pääkaupunkiseudulla vai jossain muussa suuressa kaupungissa? Täällä pienessä maalaiskylässä on jokaiseen auki olleeseen paikkaan tullut alle kymmenen hakemusta, ehkä kannattaisi hakea sinne parjaamallenne maaseudulle jossa ei muka ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Pääkaupunkiseudulla vai jossain muussa suuressa kaupungissa? Täällä pienessä maalaiskylässä on jokaiseen auki olleeseen paikkaan tullut alle kymmenen hakemusta, ehkä kannattaisi hakea sinne parjaamallenne maaseudulle jossa ei muka ole töitä.
Jokaiseen on siis tullut hakemuksia, vieläpä useita. Onko palkattu?
Koulupsykologi, useita paikkakuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja
Siihen on syynsä jos noihin ei tule hakemuksia. Täysin kohtuuttomat vaatimukset on niillä avustettavilla. Osa asiallisistakin jää ilman koska työntekijän asema on tuolla alalla niin heikko ja tämä alkaa olla jo yleistä tietoa. Olet täysin kiinni siinä työssä, mitään omaa elämää ei voi olla, sairastaakaan ei saa, mutta palkkaa tulee päälle kympin tunnilta. Ei aina edes työehtosopimusta. Iso osa on myös osa-aikaista ja ihmiset nyt yleensä hakevat kokopäivätyötä.
Ei tämä ole totta. Naapuri ollut vuosia alalla. Ei ole mitään tuollaisia ongelmia. Palkka ei voi olla suuri, jos ei tarvita mitään koulutusta.
Haen töitä koko ajan, vaan enpä näköjään kelpaa enää mihinkään. Työttömänä olen ollut 2 viikkoa. Ikää kohta 59.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikea haettava työpaikka eikä lista ammateista. Pösilöitä persuja luetunymmärtäminen ei hanskaa heillä.
Mikä koulutus sulla on? Siitä kaikki on kiinni. Tarvitseeko työelämä taitojasi. Näköjään ei. Ei kielitaidottomien ja kouluttamattomien m muuttajien kanssa kannata kamppailla mistään siivoojan työstä. Asut Suomessa. Miksei ole työllistävää koulutusta?
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Haen töitä koko ajan, vaan enpä näköjään kelpaa enää mihinkään. Työttömänä olen ollut 2 viikkoa. Ikää kohta 59.
Et saa enää töitä, jos et ole jonkun alan erityisasiantuntija. Riski fyysisestä sairastumisesta niin suuri 40v nuorempiin nähden. Marin otti eläkeputken pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja
Siihen on syynsä jos noihin ei tule hakemuksia. Täysin kohtuuttomat vaatimukset on niillä avustettavilla. Osa asiallisistakin jää ilman koska työntekijän asema on tuolla alalla niin heikko ja tämä alkaa olla jo yleistä tietoa. Olet täysin kiinni siinä työssä, mitään omaa elämää ei voi olla, sairastaakaan ei saa, mutta palkkaa tulee päälle kympin tunnilta. Ei aina edes työehtosopimusta. Iso osa on myös osa-aikaista ja ihmiset nyt yleensä hakevat kokopäivätyötä.
Ei tämä ole totta. Naapuri ollut vuosia alalla. Ei ole mitään tuollaisia ongelmia. Palkka ei voi olla suuri, jos ei tarvita mitään koulutusta.
Ohis, mutta on se totta. Suurin osa avustajan töistä on osa-aikaisia, ja usein nekin tunnit joutuu kokoamaan sieltä täältä jopa päivittäin. Matkoihin ja siirtymisiin kuluu rahaa ja hukkaantuu aikaa.
Työ on sitovaa ja alati epävarmaa. Vuoroja perutaan miten milloinkin, ja sitten taas soitetaan että voitko tullakin huomenna aamulla.
Vaatimukset voi olla aivan älyttömiä, ja kohtelu hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt ala millään vauvapalstalla omaa työpaikkaansa nimeämään, en minä ainakaan halua tulla tunnistetuksi. Typerä kysymyksenasettelu ylipäätään.
Tulla tunnistetuksi? Tunnistatko sinä nyt minut, kun kerron olevani töissä Valiolla? Ja mitä haittaa minulle tästä "kiinni jäämisestä" on? Kaikki saavat tietää, että joku valiolainen on kirjoittanut yhden kommentin vauvapalstalle, ai kauheaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokapalvelutyöntekijä
-126 hakemusta
-94 hakemusta
-97 hakemusta
Minulla on täällä pääkaupunkiseudulla jo työpaikka ja olen työn vaihtaja, en työtön. Joten en nyt ihan heti ole muuttamassa maalaiskylään jos siellä on yksi ruokapalvelutyöntekijän paikka avoinna. En voi myöskään terveydellisistä syistä hankkia ajokorttia eikä siihen kyllä olisi varaakaan, niin että pärjääkös siellä kylässäsi ilman autoa?
Eikä se nyt työttömiäkään hirveästi lohduta se sinun ruokapalvelutyöntekijän paikkasi kun työttömiä työhakijoita on satoja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7079 kirjoitti:
Et saa enää töitä, jos et ole jonkun alan erityisasiantuntija. Riski fyysisestä sairastumisesta niin suuri 40v nuorempiin nähden. Marin otti eläkeputken pois.
Tiedetään. Minulla on yliopistotutkinto ja olen tehnyt hyvin monenlaisia töitä.
Ollaan sitten työttömänä, mutta turha väittää ettei työttömälle työ kelpaa.
Onko av-palstalla näin paljon rekrytoijia, kun tiedätte, noin aljon ammatteja joihin ei ole tullut yhtään hakemusta?
Eikä niitä paikkakuntiakaan ole lueteltu mistä ko. tehtävät löytyvät. Lukemisen ymmärtäminen on todellakin surkealla tasolla tässä maassa.