Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeista elämäntilanteista selvinneitä?

Vierailija
08.06.2025 |

Itsellä kaikki elämässä tällä hetkellä päin pe...ttä enkä näe mitään toivoa enää missään. Työ, ihmissuhteet, terveys, talous, yksinäisyys + lukuisia konkreettisia hoidettavia asioita, jotka ovat joko todella kalliita tai en vain yksinkertaisesti osaa/pysty hoitamaan niitä. Olen ihan umpikujassa ja yksin kaiken kanssa, enkä saa mistään apua eikä minulla ole edes ketään kelle puhua tai johon luottaisin nykyään. Kertokaa jotain rohkaisevia omakohtaisia tarinoita, kun olette selvinneet vaikeista haasteita tai elämäntilanteista elämässänne. En jaksaisi enää yhtään elää, mutta ei kai päivien päättäminenkään vaihtoehto oikein ole. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haukkunut täällä ketään hulluksi. Joku esiintynyt minuna. Kiitos vastauksista tähän asti. En oikein jaksa luetella tähän ongelmiani ja niistä pystyisi kyllä tunnistamaankin minut. Olen niin umpikujassa, että en tosiaan osaa edes lähteä ratkomaan niitä yksitellen pienimmästä ongelmasta alkaen, tätä ajatusta olen kyllä työstänyt jo tovin. En vaan keksi edes mistä aloittaa. Olo ollut tosi tuskaisa taas tänä viikonloppuna. Kiitos edes muutamista empaattisista vastauksistanne. 

t: oikea ap

Vierailija
22/23 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin vakavaa masennusta on/off noin 20 vuotta. Lopulta löysin avun itse nappaamalla kaikenlaisia lisäravinteita. Ubiginolia, folaattia, seleeniä, monivitamiineja, joissa luontaisia vitamiinien ja hivenaineiden muotoja. Jätin pois lisätyn sokerin, einekset ja edes satunnaisen alkoholin. Lisäsin kasviksia, vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa, marjoja.

Niin monta vuotta kärsin ja apu oli yksinkertainen. En käyttänyt yhtä valmistetta, koska en tiennyt mikä on hyvä, joten laitoin kuukausilokerikkoon erilaisia monivitamiineja. Joku monivitamiini ei sopinut, mutta joku raskausmonivitamiini sopi, vaikka en yrittänyt raskautta. 

Kun sain vitamiini- ja hivenaineasian kuntoon mieleni ei enää yrittänyt tap..paa minua. Pystyin käsitellä kauheuksia joita minulle sattui vuosien varrella. Vielä kärsin päivittäisestä ptsd:sta, mutta se on pientä vakavan masennuksen rinnalla.

Voisin perustaa parantolan vakavasti masentuneille. Siellä pitäisi sitoutua protokollaan, joka saisi heidät kuntoon 6kk, jos eivät ole täysin rappiolla kehonsa suhteen. On uskomatonta miten vaikean asian ratkaisu on niin todella yksinkertainen.

Tai ehkä sain matkan varrella vain aivovaurion ja siksi paranin masennuksesta.

Ap. Älä luovuta. Toivoa on. Pienin askelin pala kerrallaan.

Jos on rahahuolia muuta halpaan kimppakämppään. Älä osta mitään. Ruokaa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap yrittää löytää jonkun rinnallakulkijan? Saisi jutella jonkun kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme