Kuinka monen kanssa sinulla on ollut seksiä?
Itse tuossa laskeskelin, ja jos en nyt ihan väärin muista, olen ollut yhdeksän miehen kanssa. Aika matalaksi jäänyt luku. Olen pitkässä parisuhteessa.
N 46
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Yritin laskea. Kaikkien nimiä ei enää muista. Nimiä muistin 374
Jep, jep. Ja lempibiisisi on Intian kuu.
https://laulum.me/songs/intian-kuu
Nyt muistin sen yhden nimen. Eli 375👍
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavoitteena käydä miesten nimipäiväkalenteri aikajärjestyksessä läpi. Nyt jo toisella kierroksella. Kaikenlaisten Kalervojen yms. löytäminen on vaikeaa, mutta Markku- ja Pentti-nimisiä olisi runsaasti tarjolla.
100+, sadassa lopetin laskemisen.
M50
Vierailija kirjoitti:
35 ikävuoteen asti yli 200
Siitä eteenpäin: yksi
Samaa luokkaa
28 vuoteen n. 180
Sen jälkeen 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 ikävuoteen asti yli 200
Siitä eteenpäin: yksi
Samaa luokkaa
28 vuoteen n. 180
Sen jälkeen 2
Se toinen sen takia, että ensimmäinen kuoli.
Nuorena meni lujaa, arvio 40-60 miestä. Kuka näitä oikeesti laskee? Nuoruus on elämistä varten, seksi on mahtavaa!
Viimeisin pysyny vakiona 11vuotta, muita en ole kaivannut. Ainakaan vielä..
N 40v
Kahden kanssa yhdynnässä, kahden muun kanssa suuseksiä. Pisin yhtäjaksoinen suhde kestänyt 30 vuotta.
M52
Ehkä 35-40 Eikä yhtään maksullista Paljaalla olen vedellyt Eikä ole tauteja tarttunut Suomessa ja Venäjällä Mies 63v
Mitä noita laskemaan. Varmaan yli 50. Pieniä ja isoja. Joukossa yksi tosi ihana pienikullinen japanilainen ja pikimusta kongolainen. Ei muuten ollut mikään iso eikä jättänyt väriä pilluun. Yksikään suomalainen mies ei ole huomannut, kun en ole kertonut. Nyt on ollut sama mies jo yli vuoden.
Jos maksulliset lasketaan niin noin 300, jos ei lasketa niin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele seksi?
Suutelua pidemmälle mennyt akti.
Suuteleminen ei ole akti. Akti tarkoittaa yhdyntää, penetraatiota.
Sitä ap kai tässä haki?
Taisi tarkoittaa että suutelua pidemmälle meneviä toimia. Eli käsi- ja suuseksi lasketaan myös.
Tähän mennessä 10. Katsotaan koska tulee eron jälkeen aktivoiduttua.
M46
Kyllkki oikeassa ja välillä vasemmassa kädessä on minun elämääni lohduttanut, hauskaa on ollut.
+100 eri miestä. En ole jaksanut laskea. Aina olen antanut, kun on pyydetty ja käyttäydytty fiksusti. Olen nauttinut jokaisesta.
N55v.
Kuulostaako tutulta?Valehtelijoiden klubi..se on siis jälleen kokoontunut, ei puutu kuin Heguli juontamasta.