Kuinka monen kanssa sinulla on ollut seksiä?
Itse tuossa laskeskelin, ja jos en nyt ihan väärin muista, olen ollut yhdeksän miehen kanssa. Aika matalaksi jäänyt luku. Olen pitkässä parisuhteessa.
N 46
Kommentit (98)
Miehet kyllä näköjään jakelevat vehkeitään aika surutta ja silti jatkuvasti vingutaan, miten "suominainen on helppo"
Itse tuntuvat olevan vielä helpompia. Lähes naurettava helppoja, Varmaan kaikki käy.
On luultavasti lähdetty ihan jokaisen mukaan.
Enpä olisi kovin ylpeä itsestäni jos toimisin noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele seksi?
Suutelua pidemmälle mennyt akti.
Suuteleminen ei ole akti. Akti tarkoittaa yhdyntää, penetraatiota.
Sitä ap kai tässä haki?
En pelkästään - jotkut pitävät myös suuseksiä seksinä, joten lasken sen tähän lukuun mukaan.
ap
Ja akti on suomeksi teko.
ap
Seksi on yliarvostettua. Hyvän kumppanin kanssa kuitenkin seksistä voi saada irti jotain. Onneksi ymmärsin tämän jo nuorena. Piti vain löytää se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele seksi?
Sitä ap kai tässä haki?
En pelkästään - jotkut pitävät myös suuseksiä seksinä, joten lasken sen tähän lukuun mukaan.
ap
Suuseksi on seksiä. Ei ole mielipideasia, vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele seksi?
Sitä ap kai tässä haki?
ap
Suuseksi on seksiä. Ei ole mielipideasia, vaan fakta.
Tulkinnanvarainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-100 naista.
M51
Mitä iloa on tuollaisesta kullin liottamisessa milloin missäkin? En ymmärrä ihmisiä, joska on noin löysävehkeisiä, että lähes kaikki mikä liikkuu, käy nypytettäväski.
Se on elämää, anna toisen olla. Mä en ymmärrä ihmisiä jotka arvostelee toisten seksielämää ja historiaa sen suhteen. Jos ketään ei ole satutettu niin ei se ole keltään pois, etenkään sinulta. Ei sun tarvitse irtosuhteita harrastaa jos se ei ole sun juttu, toiset harrastaa spontaanisti ja on aktiivisia. Ei se väärin ole sen enempää kuin pidättäytyä irtosuhteista ja harrastaa vain parisuhteessa seksiä. Kukin tyylillään ja minkä kokee itselleen parhaaksi.
ap: mulla on noin parikymmentä ja N26
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä näköjään jakelevat vehkeitään aika surutta ja silti jatkuvasti vingutaan, miten "suominainen on helppo"
Itse tuntuvat olevan vielä helpompia. Lähes naurettava helppoja, Varmaan kaikki käy.
En ole ikinä sanonut suominaisen olevan helppo. Toisekseen, muiden seksielämä ei ole sinun asiasi. M
Siinä n 70. En ole niin tarkkaan laskenut. N43
Vierailija kirjoitti:
Mä panen kaikkia hoikkia 20-40v ja oon neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vain vasemman käteni. Olen vasenkätinen.
Niin minäkin, alkaa olla nivelet jo kovilla.
Sanotaanko että enemmän kuin Tompalla.
17. Ensin kaksi pitkää parisuhdetta, sitten nippu yhden tai muutaman illan juttuja, nyt taas pitkässä parisuhteessa. Onko luku iso naiselle 🤔 Toiset sanovat ettei järvi soutamalla kulu, jos nykyinen mieheni tietäisi tuon luvun, hän kauhistuisi
N44
Vierailija kirjoitti:
17. Ensin kaksi pitkää parisuhdetta, sitten nippu yhden tai muutaman illan juttuja, nyt taas pitkässä parisuhteessa. Onko luku iso naiselle 🤔 Toiset sanovat ettei järvi soutamalla kulu, jos nykyinen mieheni tietäisi tuon luvun, hän kauhistuisi
N44
Kyllä se kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-100 naista.
M51
Mitä iloa on tuollaisesta kullin liottamisessa milloin missäkin? En ymmärrä ihmisiä, joska on noin löysävehkeisiä, että lähes kaikki mikä liikkuu, käy nypytettäväski.
Se on elämää, anna toisen olla. Mä en ymmärrä ihmisiä jotka arvostelee toisten seksielämää ja historiaa sen suhteen. Jos ketään ei ole satutettu niin ei se ole keltään pois, etenkään sinulta. Ei sun tarvitse irtosuhteita harrastaa jos se ei ole sun juttu, toiset harrastaa spontaanisti ja on aktiivisia. Ei se väärin ole sen enempää kuin pidättäytyä irtosuhteista ja harrastaa vain parisuhteessa seksiä. Kukin tyylillään ja minkä kokee itselleen parhaaksi.
ap: mulla on noin parikymmentä ja N26
Kun olet 45 niin takana jo 60!
Seksi on paskaa. Aika tylsää ja oksettavaa
Vierailija kirjoitti:
Seksi on paskaa. Aika tylsää ja oksettavaa
Mikä on sun syysi roikkua seksipalstalla?
ap