Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jysk vedättää arvosteluissa

Vierailija
08.06.2025 |

Ostin Jyskistä täysin toimimattoman aurinkovarjon. Suunnittelu on täysin pielessä, eli varjo ei pysy pystyssä ja kaatuu jalkoineen kaikkineen. Luin verkkokaupan arvosteluja, ja suurin osa arvosteluista sanoi samaa. Jätin oman arvion, jonka pitäisi tulla julki 48 h sisällä. Arvosteluani ei koskaan julkaistu. Se oli asiallinen, mutta antamani pistemäärä alhainen. 

 

Olen yrittänyt asioida asiakaspalvelun kanssa, mutta toiveestani huolimatta en ole saanut hyvitystä, ja palvelu on ollut henkeä asiakas on aina väärässä. En tee tällä roskalla mitään, joten viikon vanha tuote pitää omalla kustannuksella nyt viedä kaatikselle. Kiertoon se ei pääse, koska kukaan muukaan ei toimimattomanalla tuotteella tee mitään. Harmittaa, että ihan turhaa jätettä syntyy. Ja toki ihmetyttää, että Jyskiä ei kiinnosta tuoteturvallisuus. Onneksi laps ei ollut alla kun rötiskö tuli voimalla alas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin asiakkailla pitäisi kuitenkin olla palautusoikeus. Tarkistapa vielä asia.

Vierailija
2/2 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskin asiakkailla pitäisi kuitenkin olla palautusoikeus. Tarkistapa vielä asia.

Asiakaspalvelun nenäkäs tyttö kertoi, että varjo pitää raahata liikkeeseen, jotta voidaan todeta, että se on rikki. Mutta kun se ei ole rikki, vaan suunniteltu niin, että se ei pysy ulkona pystyssä. Varjon muotoilu on sellainen purje, joka muotonsa vuoksi kaatuu pienessäkin tuulessa. Sisällä liikkeessä se ei toki kaadu. Yritin selittää, mutta eivät selkeästi ole penaalin terävimpiä kyniä Jyskin asiakapalvelussa. Hinta ei ollut kova, joten isosta menetyksestä ei ole kyse heille. Miki eivät vaan suostu korvaamaan? Ei ikinä enää mitään tuosta putiikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi