Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kanssa jatkuvat

Vierailija
08.06.2025 |

erimielisyydet koirien viemisestä ulos. Puolison käsityksen mukaan koirat pitää ulkoiluttaa 3-4 tunnin välein, myös öiseen aikaan.

Minä olen sitä mieltä, että päivällä on ok viedä 3 tunnin välein, mutta yöllä nukutaan. Riittää, että klo 24 pissalla käytetään ja sitten vaikka klo 6 aamulla.

Mutta ei, tuota 3-4 tunnin ulkoiluttamisesta pitää kiinni. Nyt 12 vuoden jälkeen on aivan loppu, sydän prakaa, kun ei ole nukkunut kunnolla 12 vuoteen.

Hän perustelee tuota tiheää ulkoilutusta koirien pissahädällä, hän itsekin käy öisin pissalla ja olisi karmeaa joutua pidättelemään pissaa.

Minä olen vuosia selittänyt, ettei koirien rakot ikinä päässeet kehittymään, kun rakko ei saanut tottua isompiin virtsamääriin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää oli vitsi? 

No jos tää nyt on tositarina niin ratkaisu on helppo: puoliso käyttäköön koiran yöllä pissalla samalla kun itsekin käy. 

Kaikkee sitä taas. 

Vierailija
2/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tää oli vitsi? 

No jos tää nyt on tositarina niin ratkaisu on helppo: puoliso käyttäköön koiran yöllä pissalla samalla kun itsekin käy. 

Kaikkee sitä taas. 

No ei ollut vitsi, vaan totta. Ongelma on nyt se, kun puolison sydän ei kestäisi näitä jatkuvia yöheräilyjä enää, on minun käytettävä koirat ulkona klo 23, klo 2 ja klo 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa lienee parasta luopua koirista, jos sydän ei enää kestä yöheräilyä. Tuo on jotain outoa pakkotoimintaa. 

Vierailija
4/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tää oli vitsi? 

Kaikkee sitä taas. 

No ei ollut vitsi, vaan totta. Ongelma on nyt se, kun puolison sydän ei kestäisi näitä jatkuvia yöheräilyjä enää, on minun käytettävä koirat ulkona klo 23, klo 2 ja klo 5.

"Hän perustelee tuota tiheää ulkoilutusta koirien pissahädällä, hän itsekin käy öisin pissalla ja olisi karmeaa joutua pidättelemään pissaa"

Olet kyllä avulias kun käyt miehesi puolesta pissallakin kun ei itse jaksa käydä..  tee samalla minunkin puolesta, etänähän nuo onnistuu.

Vierailija
5/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tää oli vitsi? 

Kaikkee sitä taas. 

"Hän perustelee tuota tiheää ulkoilutusta koirien pissahädällä, hän itsekin käy öisin pissalla ja olisi karmeaa joutua pidättelemään pissaa"

Olet kyllä avulias kun käyt miehesi puolesta pissallakin kun ei itse jaksa käydä..  tee samalla minunkin puolesta, etänähän nuo onnistuu.

Onkohan eri asia käydä nopeasti wc:Ssä kotona ja mennä vuoteelle jatkamaan unia, kuin pukea päälle (talvi/syksy) mennä hissillä alas ja tulla ylös.. kävellä tuonne puistoon ja takas. Reissu vie vähintään 15-20min.

Vierailija
6/6 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisten elämää taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän