En voi käsittää miten joku voi sanoa ettei pidä kissoista.
Aina lopulta kun asiaa kaivellaan paljastuu ettei kissavihaajalla oikeastaan edes ole kokemuksia kissoista. Eli henkilö lopulta myöntää olevansa yksinkertainen.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd seko ihmiset harvemmin pitää kissoista koska eivät itsekkään osaa pysähtyä ja rauhoittua.
En sairasta adhd:ta mutten silti pidä kissoista.
Rakastaisit varmasti Nippelssonia. Psyk.sh.
Parasta mielenterveyttä ylläpitävää hoitoa teineille. Kissa siis ja sen helliminen. Ilomielin hoidan ja huolehdin siitä.
Miksi pitää KÄSITELLÄ ihmistä joka ei tykkää kissoista, ap?
Luullakseni monella on kissoista väärä käsitys, kun ne monesti vierastavat muita ihmisiä kuin omia "perheenjäseniään"
Koira on usein paljon sosiaalisempi eläin vieraita kohtaan, niin voi mennä monelta ohi se, että kissakin on aika sosiaalinen tyyppi sitten kun kotona on vain ne hänen omat ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd seko ihmiset harvemmin pitää kissoista koska eivät itsekkään osaa pysähtyä ja rauhoittua.
En sairasta adhd:ta mutten silti pidä kissoista.
Adhd ei ole sairaus vaan voimavara.
Olipas hölmö aloitus. Kyllä minulla on oikeus olla pitämättä kissoista. Kokemusta on. Ja vaikka ei olisikaan, voin kyllä sanoa etten pidä brasilianvaeltajahämähäkeistäkään vaikka en olisi yksilöitä kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kyllä maailman hulluin, vihaisin ja väkivaltaisin eläin.
Noin on. Surutta tap paa lajitovereitaan nytkin, eläinrääkkäyksestä puhumattakaan.
Ei ole kokemusta lähietäisyydeltä kuin yhdestä kissasta. Hyökkäilee liikkuviin jalkoihin ja käsiin. Tuli kerran ruokapöydälle, kun olin syömässä. Inhoan vaatteissani kaikkia eläinten karvoja. En keksi syytä, miksi pitäisin kissoista.
Kissat nyt suht samanlaisia kaikki
Mutta sitä en voi käsittää että joku sanoo että ei pidä/pitää lapsista. On mukavia lapsia ja sitten on paskapäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kissoista ja koirista, mutta en pidä kissaihmisistä. Mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka luulevat jakavansa jonkun yhteyden kissojen kanssa.
Kissat ovat viekkaita, samoin kissaihmisetkin. Koirat ovat avoimia ja rehtejä kuten niiden omistajatkin.
En vihaa kissoja enkä koiria. Molempia on ollut ja niiden luonne hyvinkin tutuksi tullut.
Koiran omistajillä on adhd. Sopii sellaisille.
Voi sua, taas veikkasit väärin.
- rauhallinen koiraihminen
Vierailija kirjoitti:
En pidä kissoista. Käsitätkö?
Miksi pitäisi pitää?
Kissat on kivoja. Kuvissa. Kotiini en huolisi.
Kissat ovat arvaamattomia. Kun sellaista silittää, niin sille voi tulla yhtäkkiä hellyysähky ja sitten se iskee kynsillä. Kuka tuollaisesta pitää?
Tiedän 2 sellaista kissaa, jotka ei tee tuollaista. Muut tietämäni ovat arvaamattomia. Meillä oli lapsuudessani arvaamaton kissa.
Miksi pitäisi pitää käsitys käsittelystä?
Miksi pitäisi vihata? Eikö voi vain sanoa, etten pidä erityisemmin kissoita, enkä halua sellaista itselleni. Koiran haluaisin, mutta liikkuvan työni takia en voi sitä ottaa.
En pidä kissoista ja omaan niistä kyllä kokemusta.
Minä ymmärrän. Ainoa kokemukseni kissoista rajoittuu siihen, että olin yötä ystäväni luona ja keskellä yötä kissa veti jopa peiton läpi jalkaani syvät naarmut. Olin todennäköisesti liikkunut unissani, teen niin usein. Vaan kissa ei ollut totunut sellaiseen, enkä minä kissoihin.
Ystävälläni on juuri parhaillaan kaksi rotukissaa hoidossa. Häneltä on hermo palanut kun ovat repineet plyyshisohvat ja ikkunaverhot hirveän näköisiksi. Lisäksi oksentaneet ja kakkineet olohuoneeseen. Ovat sisäkissoja kumpikin.
Yllätyksenäkö tulee että ihmiset ovat erilaisia?