Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi käsittää miten joku voi sanoa ettei pidä kissoista.

Vierailija
08.06.2025 |

Aina lopulta kun asiaa kaivellaan paljastuu ettei kissavihaajalla oikeastaan edes ole kokemuksia kissoista. Eli henkilö lopulta myöntää olevansa yksinkertainen. 

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kissoista ja koirista, mutta en pidä kissaihmisistä. Mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka luulevat jakavansa jonkun yhteyden kissojen kanssa.

Vierailija
62/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua surettaa kun kissat kuleksivat lintujen pesimäaikaan ja syövät emolintuja jolloin linnunpoikaset kuolevat nälkään.😥

Mutta ostat surutta lintua, nautaa ja sikaa lihatiskiltä. Teurastamohomnat ei liikuta. Tekopyhää. 

Olet väärässä. 

T. vegaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää kissoista

En minäkään.   Omakotitalomme pihalla on kissoille loukkuhäkki. Neljä kertaa käynyt sen viemässä löytöeläintaloon.  Minun tontille eivät kuse eikä pasko .

Eihän niitä tartte kun muutaman kerran potkasee kaaressa ,niin pysyy ainakin hetken poissa.

Kuka sua on potkinut päähän?

Ei kukaan. Minä määrään mitä tontillani tapahtuu.  Pitäkää kissanne poissa. 😝

Pomo se on joka sinua määrää ja puoliso sinulle sen kun vttuilee. Jälkikasvu inhoaa sinua ja peilistäsi takaisin katsoo ru

Pitäkää viattomanne omalla tontillanne tai saa taas uuden kaarilennon.

Vierailija
64/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää kissoista

En minäkään.   Omakotitalomme pihalla on kissoille loukkuhäkki. Neljä kertaa käynyt sen viemässä löytöeläintaloon.  Minun tontille eivät kuse eikä pasko .

Eihän niitä tartte kun muutaman kerran potkasee kaaressa ,niin pysyy ainakin hetken poissa.

Oliko sulla tuo ilme, kun sun päätä potkittiin?

Ei mutta kissalla oli kun kaaressa lensi.  Se v

Eläinrääkkäys on rikos. 

Vierailija
65/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää kissoista

Oliko sulla tuo ilme, kun sun päätä potkittiin?

Ei mutta kissalla oli kun kaaressa lensi.  Se v

Illuusio. Sulla ei todellisuudessa ole omistuksia, vaan ne ovat valtion. Juuri tämä juntti ajattelu on huvittavaa: "minun tontille ei tule kukaan!" Elämän suurin saavutus niin pitää muille kostaa.

Vierailija
66/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän kissoista. Hyvin valmistettuna kissa on hyvää.

Vierailija
67/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiin kohdistetaan oman pään sisäisiä projekioita.   Vihaajilla on ilman muuta ongelmia, ja vahvaa tietämättömyyttä eläinbiologiasta.  Jälkimmäinen mahdollistaa vihaamisen. 

Vierailija
68/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän kissoista. Hyvin valmistettuna kissa on hyvää.

Muuta Kiinaan. Maassa maan tavalla.

Vierailija
69/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd seko ihmiset harvemmin pitää kissoista koska eivät itsekkään osaa pysähtyä ja rauhoittua.

En sairasta adhd:ta mutten silti pidä kissoista. 

Vierailija
70/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on hyvin nähtävissä kissavihaajien mielenterveyden tola. 

Jos joku sanoo vihaavansa kissoja, minä ainakin pysyn hänestä kaukana. En halua olla paikalla kun padottu viha, katkeruus, kauna ja paranoia purkautuu. 

Vierailija
71/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne aiheuttaa kamalan allergian, haisevat pahalle ja saavat koko kodin ja ihmiset haisemaan pahalle ja  vapaana liikkuvat kissat tappavat lintuja ja oravia ja pilaavat lasten hiekkalaatikot.

Mitähän vielä 🤣🤣

Vierailija
72/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aiheuttaa kamalan allergian, haisevat pahalle ja saavat koko kodin ja ihmiset haisemaan pahalle ja  vapaana liikkuvat kissat tappavat lintuja ja oravia ja pilaavat lasten hiekkalaatikot.

Surutta lihatiskille. Kyyneleet on pikkulinnuille. Tekopyhää.

Ihminen saastuttaa maailman. Ei eläin. 

Surutta se kissakin tapaa, ihminen kuitenkin syödäkseen, mutta kissa ihan vaan ilokseen ja riemukseen.

Niin, että kun kissa noudattaa vaistojaan niin ihmisen "fiksumpana" pitää vedota samaan ja tappaa surutta. Sun pitäisi olla fiksumpi. 

Vierailija
73/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kyllä maailman hulluin, vihaisin ja väkivaltaisin eläin. 

Vierailija
74/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kissoista ja koirista, mutta en pidä kissaihmisistä. Mielenterveysongelmaisia luusereita, jotka luulevat jakavansa jonkun yhteyden kissojen kanssa. 

Kissat ovat viekkaita, samoin kissaihmisetkin. Koirat ovat avoimia ja rehtejä kuten niiden omistajatkin. 

En vihaa kissoja enkä koiria. Molempia on ollut ja niiden luonne hyvinkin tutuksi tullut.

Vierailija
75/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat viekkaita, samoin kissaihmisetkin. Koirat ovat avoimia ja rehtejä kuten niiden omistajatkin. 

En vihaa kissoja enkä koiria. Molempia on ollut ja niiden luonne hyvinkin tutuksi tullut.

Koiran omistajillä on adhd. Sopii sellaisille.

Vierailija
76/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää, että joku ei voi käsittää miten joku voi sanoa, ettei pidä kissoista. Se on oikein helppoa, ihan niin kuin totuuden sanominen yleensä on. Minä en pidä kissoista. Noin. Helppoa kuin mikä.

Vierailija
77/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin käsittää helposti jo pelkästään sen takia että maailmassa ei ole olemassa sellaista asiaa josta kaikki pitäisivät.

Vierailija
78/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan kaikista eläimistä.

Pidän hyvin harvasta ihmisestä. Ylläolevista kommenteista voitte päätellä miksi näin. 

Vierailija
79/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan miten se kissa on viekastellut ja tarkoituksella pettänyt sinua?  Voi jestas noita juttuja. 

Vierailija
80/105 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kissoista. Ihan helppohan tuo oli sanoa.