En voi käsittää miten joku voi sanoa ettei pidä kissoista.
Aina lopulta kun asiaa kaivellaan paljastuu ettei kissavihaajalla oikeastaan edes ole kokemuksia kissoista. Eli henkilö lopulta myöntää olevansa yksinkertainen.
Kommentit (105)
Mulle kävisi ulkokissa, joka vaan käy välillä syömässä ja rapsuteltavana. Alakertaan voisi laittaa kissaluukun ja sinne myös lämmin peti. Joku hylätty ulkokissa sopisi. En välitä kissoista, mutta tuolla tavalla voisin auttaa jotain kissaa. Saa mennä ja tulla miten haluaa, mutta aina on lämmin paikka minne tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammuskelen pihalta vieraita kissoja, jos tulevat kiusaamaan meidän kissoja.
Minä laitan aina yöksi Lasten hiekkalaatikon viereen myrkkylihapullia... .,,
Samoin. Rotanmyrkkyä niin tehoaa..
Jotkuthan tekevät tätä kaupoissakin.
Suuri osa ihmisistä vihaa kaikkea. Työtään, puolisoaan, elämäänsä, itseäänkin. Nää elää vihasta. Se on nähtävissä maailman tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö, varsinkin mies, ei pidä kissoista, häneen ei ole luottaminen. Kissa on itsenäinen ja hyvin villi. Mies ei kestä itsenäistä, villiä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut olevaa naista. Jos vihaa kissoja, vihaa naiseutta, vihaa kaikkea elämää ja itseäänkin.
blaa...blaa...blaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
En minäkään. Omakotitalomme pihalla on kissoille loukkuhäkki. Neljä kertaa käynyt sen viemässä löytöeläintaloon. Minun tontille eivät kuse eikä pasko .
Eihän niitä tartte kun muutaman kerran potkasee kaaressa ,niin pysyy ainakin hetken poissa.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
En minäkään. Omakotitalomme pihalla on kissoille loukkuhäkki. Neljä kertaa käynyt sen viemässä löytöeläintaloon. Minun tontille eivät kuse eikä pasko .
Eihän niitä tartte kun muutaman kerran potkasee kaaressa ,niin pysyy ainakin hetken poissa.
Kuka sua on potkinut päähän?
Ei kukaan. Minä määrään mitä tontillani tapahtuu. Pitäkää kissanne poissa. 😝
Oliko sulla tuo ilme, kun sun päätä potkittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kerjää reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
Pomo se on joka sinua määrää ja puoliso sinulle sen kun vttuilee. Jälkikasvu inhoaa sinua ja peilistäsi takaisin katsoo rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta sä ap et ymmärrä?
Omaa läskiyttäni ja pääniaukomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö, varsinkin mies, ei pidä kissoista, häneen ei ole luottaminen. Kissa on itsenäinen ja hyvin villi. Mies ei kestä itsenäistä, villiä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut olevaa naista. Jos vihaa kissoja, vihaa naiseutta, vihaa kaikkea elämää ja itseäänkin.
blaa...blaa...blaa...
Ykkösargumentti. Pohditko tuota kauankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
Pomo se on joka sinua määrää ja puoliso sinulle sen kun vttuilee. Jälkikasvu inhoaa sinua ja peilistäsi takaisin katsoo rumilus.
Jep. Läski vaimo määrää kotona ja täällä kokee olevansa sankari, kun potkii viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun aloituis voisi sopia kaikkiin eläimiin yhtälailla. Itse tykkään kaikista eläimistä hämähäkeistä käärmeisiin.
Minä tykkään eniten linnuista ja tarantulista mutta en kissoista enkä koirista.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa kun kissat kuleksivat lintujen pesimäaikaan ja syövät emolintuja jolloin linnunpoikaset kuolevat nälkään.😥
Mutta ostat surutta lintua, nautaa ja sikaa lihatiskiltä. Teurastamohomnat ei liikuta. Tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
On surullista nähdä, miten syvältä elämäsi on ehkä mennyt pieleen, että olet täysin kyvytön tuntemaan empatiaa elävää, viatonta olentoa kohtaan. Eläimen satuttaminen ei ole merkki vahvuudesta tai kontrollista vaan se paljastaa oman sisäisen tyhjyytesi ja kivun. Toivottavasti saat joskus apua siihen pahaan oloon, joka saa sinut kohtelemaan eläimiä niin kuin sinua on ehkä itseäsi joskus kohdeltu ja mikä on tehnyt sinusta noin kovan ja kylmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa kun kissat kuleksivat lintujen pesimäaikaan ja syövät emolintuja jolloin linnunpoikaset kuolevat nälkään.😥
Mutta ostat surutta lintua, nautaa ja sikaa lihatiskiltä. Teurastamohomnat ei liikuta. Tekopyhää.
Ei kai, kun olen teurastaja. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ne aiheuttaa kamalan allergian, haisevat pahalle ja saavat koko kodin ja ihmiset haisemaan pahalle ja vapaana liikkuvat kissat tappavat lintuja ja oravia ja pilaavat lasten hiekkalaatikot.
Surutta lihatiskille. Kyyneleet on pikkulinnuille. Tekopyhää.
Ihminen saastuttaa maailman. Ei eläin.