En voi käsittää miten joku voi sanoa ettei pidä kissoista.
Aina lopulta kun asiaa kaivellaan paljastuu ettei kissavihaajalla oikeastaan edes ole kokemuksia kissoista. Eli henkilö lopulta myöntää olevansa yksinkertainen.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Pälise yksinäsi kissankusen hajussa.....
Ei kissankusi haise, kun on laadukas hiekka, säännöllinen vessalaatikon siivous ja kissalla oikeanlainen ruokavalio.
Kyllä hiekkalaatikko vaan haisee vaikka mitä tekisit. Olet vaan itse tottunut siihen hajuun.
Eipäs haise. Sulla vain jokin kohta pielessä noista.
Kissa on paras terapeutti, ja muutenkin kaunein eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissankusi haise, kun on laadukas hiekka, säännöllinen vessalaatikon siivous ja kissalla oikeanlainen ruokavalio.
Kyllä hiekkalaatikko vaan haisee vaikka mitä tekisit. Olet vaan itse tottunut siihen hajuun.
Siivoa useammin
En viitsi ruveta siivoomaan sukulaisten ja tuttavien asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ikinä käynyt kissataloudessa, jossa nämä kaikki olisi siis kunnossa. Toki jokainen kissanomistaja, jonka kanssa olen aiheesta keskustellut, on ollut sitä mieltä, ettei heillä haise kusi. T: Hyvällä hajuaistilla varustettu vieras
Vierailija kirjoitti:
Adhd seko ihmiset harvemmin pitää kissoista koska eivät itsekkään osaa pysähtyä ja rauhoittua.
T. 100kg mursu
Jos henkilö, varsinkin mies, ei pidä kissoista, häneen ei ole luottaminen. Kissa on itsenäinen ja hyvin villi. Mies ei kestä itsenäistä, villiä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut olevaa naista. Jos vihaa kissoja, vihaa naiseutta, vihaa kaikkea elämää ja itseäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ikinä käynyt kissataloudessa, jossa nämä kaikki olisi siis kunnossa. Toki jokainen kissanomistaja, jonka kanssa olen aiheesta keskustellut, on ollut sitä mieltä, ettei heillä haise kusi. T: Hyvällä hajuaistilla varustettu vieras
Se on hyvin mahdollista, koska kissoja hoidetaan tosi usein tosi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö, varsinkin mies, ei pidä kissoista, häneen ei ole luottaminen. Kissa on itsenäinen ja hyvin villi. Mies ei kestä itsenäistä, villiä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut olevaa naista. Jos vihaa kissoja, vihaa naiseutta, vihaa kaikkea elämää ja itseäänkin.
Taidat olla hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd seko ihmiset harvemmin pitää kissoista koska eivät itsekkään osaa pysähtyä ja rauhoittua.
Itsekään? Siis kuka muu tossa ei osaa pysähtyä ja rauhoittua? Kissathan nukkuu suurimman osan vuorokaudesta.
Ja tästä adhd sekot ei tykkää, ne haluaa että kissa tekee ja tottelee kun käskee.
ADHD ihmisillä on taipumusta herkkyyteen, joten voivat ymmärtää kissan sielunmaailmaa paljon enemmän, mitä sinä. Sulla ainakin näyttäisi olevan jotain ADHD ihmisiä vastaan. Ei se ainakaan mistään empatiasta kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hullu.
Kommenttisi kertoo kaiken oleellisen sinusta.
Meille otettiin eläinsuojelukissa. Jaksoin 3 viikkoa sitä, että se elukka kulki koko yön ympäriinsä. Olen varma, että se vain odotti hetkeä, jolloin pääse repimään silmät ihmisten päästä. Se kissa palautettiin eläinsuojeluun. Meille tuli muutama vuosi myöhemmin kaksi ihanaa pikku koiraa, jotka elivät meillä 15 ja 16 vuotta.
Mä ymmärrän kyllä. Olen itse täysi kissaihminen. Rakastan kissoja. Mutta en jaksa koiria! Ne ovat liian sosiaalisia ja aktiivisia. Kaikki ei tykkää kaikista eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä lähtee ihan liikaa karvaa.
Tää riippuu tosi paljon rodusta.
antakaa niille kunnollista ruokaa. Silakkaa. Jauhelihaa jne.. Ei niitä hirveitä kakkapapanoita. Ne voit syödä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ammuskelen pihalta vieraita kissoja, jos tulevat kiusaamaan meidän kissoja.
Minä laitan aina yöksi Lasten hiekkalaatikon viereen myrkkylihapullia... .,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä lähtee ihan liikaa karvaa.
Tää riippuu tosi paljon rodusta.
antakaa niille kunnollista ruokaa. Silakkaa. Jauhelihaa jne.. Ei niitä hirveitä kakkapapanoita. Ne voit syödä itse.
Aika monesti ihmiset kuvittelevat, että halvin mahdollinen marketti ruoka on kissalle riittävän hyvää. En ymmärrä mentaliteettia, että hankitaan kissa, koska se on mukamas edullinen ja helppo pitää. Miksi pitää olla lemmikkiä ollenkaan, jos ei välitä edes siitä mitä sille syöttää?
Tuo sun aloituis voisi sopia kaikkiin eläimiin yhtälailla. Itse tykkään kaikista eläimistä hämähäkeistä käärmeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää kissoista
Miten uskallat olla erimieltä ap:n kanssa.🤭
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tykkää eläimistä. Ei koske vain kissoja vaan kaikkia eläimiä. Se on rakkaudettomuutta joka osoittaa syvempää tunneköyhyyttä.
Näinhän te koiraihmiset luulette. Monesti kissat eivät vain pidä vieraista ihmisistä eli teistä koiraihmisistä jotka tulette sen kotiin ja luulette että voitte tuosta vain siloittaa sitä ja luulette että se vihaa kaikkia ihmisiä kun saatte kynsistä