Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnibussi odotti yhtä miestä tien pientareella 45 min.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä jo keskusteltu? 

Vierailija
2/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin erikoinen käytäntö yhtiöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalla ei tule ainakaan tuota ongelmaa. 

Vierailija
4/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tärkeää oli menossa. Elinsiirto, kirurgi, joku muu tärkeä ammattilainen? Ei vanki kuitenkaan?

Vierailija
6/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, helevetti! Siinä on kyllä ollut oikea MINÄ ENSIN TYYPPI, joka kävelee bussiin kuvassakin!

Vierailija
7/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tärkeää oli menossa. Elinsiirto, kirurgi, joku muu tärkeä ammattilainen? Ei vanki kuitenkaan?

Kyllä silloin voi ajaa taksilla koko matkan!

Vierailija
8/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helsingissä kuski ei monestikaan ota kyytiin edes todella lähellä pysäkkiä olevaa bussiin juoksijaa.

Vierailija
9/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissavuonna onnibussi, jonka kyydissä olin, ohjattiin tien sulkemisen takia kiertoreitille. Ei siinä muuten mitään ongelmaa, mutta tarjolla olisi ollut huomattavasti nopeampikin kiertotie. Jostain syystä meidät kuitenkin ohjattiin kapeille kinttupoluille ja pääsimme perille huomattavan paljon myöhässä. Nopeampikin reitti olisi ollut käytettävissä. Ei oikein ollut homma hallussa firmalla.

Vierailija
10/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan olla ajoissa siellä pysäkillä. Ihan turhaa valittaa, jos bussit ajavat ohi, kun on itse myöhästellyt.

Vierailija
11/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin erikoinen käytäntö yhtiöllä.

Hyvä tietää. Nyt kenenkään ei tarvitse lähteä matkaan kohti bussipysäkkiä turhan aikaisin. Jos vähän myöhästyy, bussi kyllä odottaa pitempäänkin. Ehtii hörppiä lähtökahvit kaikessa rauhassa.

Vierailija
12/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kuljetti kylmälaukussa tärkeää sisäelintä jollekin? Tai kallista shampanjaa jollekin isokenkäiselle?

Vierailija
13/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kuljetti kylmälaukussa tärkeää sisäelintä jollekin? Tai kallista shampanjaa jollekin isokenkäiselle?

Katso kuva. Muovipussi sillä oli. Ja siis taksi on, jos pitää jotain saada perille.

Vierailija
14/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kuva. Muovipussi sillä oli. Ja siis taksi on, jos pitää jotain saada perille.

Ahaa muovipussi. Sisällä ei voi olla ainakaan elävä kilpikonna. Entä jos se oli joku erityisasiantuntija joka piti saada kyytiin. :D Ei kai tuo ole muuten mahdollista.

Vierailija
15/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan olla ajoissa siellä pysäkillä. Ihan turhaa valittaa, jos bussit ajavat ohi, kun on itse myöhästellyt.

No, tuohan juttu juuri osoittaa, ettei tarvitse olla ajoissa siellä pysäkillä! Voi vain pirauttaa Omnibussille ja sanoa soittakaapas kuskille että pysäyttää sen bussin, en ehtinyt pysäkille ja tässä on vielä kaikenlaista säätöä, tulen kolmen vartin perästä ja hyppään kyytiin.

Vierailija
16/16 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle on sattunut että bussi on odottanut matkustajaa. Silloin kaksi teiniä oli mennyt väärälle pysäkille ja piti odottaa että kävelivät muutaman kilometrin oikealle pysäkille. Otti pattiin kun myöhästyin itse tuon takia toisesta bussista ja vielä työhaastattelusta. Tämän epäluotettavuuteni takia en saanut mahdollisuutta toiseen työhaastatteluun. Minun mielestä jos ei ole ajoissa paikalla, ei pidä odotuttaa koko bussilastillista muita matkustajia.