Jos olet eronnut, niin oletko säästänyt kuvat kumppanista/yhteiskuvat teistä?
Minua häiritsi kovasti aikanaan kun silloisella miesystävälläni oli esim. paperikuva-albumi josta esitteli kuvia missä oli ex vaimonsa kanssa vaikka sohvalla kaulakkain. Samoin löytyi hääkuva, mutte oli sentään hyllyn laatikossa. Äitinsä kun kuoli niin pakkasi lähes ensimmäisenä exän ja hänen hääkuvansa mukaan. Turha varmaan sanoa, että ero tuli kun aikani sitä touhua olin katsellut. Mainitsinkin joskus miehelle, että miksi säilöö kuvia edellisestä suhteesta. Katsoi vaan vihaisesti. Itse olen ainakin hävittänyt kaikki exien kuvat, niin paperiset kuin digitaalisetkin.
N.50
Kommentit (24)
Minusta ne kertovat eletystä elämästä, eikä historialle kannata olla mustasukkainen. Niiden kokemusten kautta puolisosta on tullut sellainen kuin hän on ja mihin olen ihastunut.
Mun exät on aina vieny kuvat ja muutkin tavarat.
Olen säästänyt. Meillä yhteisiä lapsia.
Lasten vuoksi olen säilyttänyt. Ei minua häiritse kuvat lainkaan, elettyä elämää.
Tottakai olen säästänyt, kaikista kuudesta ja ihan omiksi muistoiksi.
Juljus kirjoitti:
Montako enää sulla o ?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne kertovat eletystä elämästä, eikä historialle kannata olla mustasukkainen. Niiden kokemusten kautta puolisosta on tullut sellainen kuin hän on ja mihin olen ihastunut.
Minä ainakin lopulta vihasin. Hän Ei päässyt millään yli siitä, että vaimo oli hänet jättänyt. Katsottiin jopa vanha videotallenne heistä. En ikinä menisi näyttämään miesystävälleni mitään "kotivideota" exäni kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Montako enää sulla o ?
Kaksi joiden kanssa olen asunut kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lopulta vihasin. Hän Ei päässyt millään yli siitä, että vaimo oli hänet jättänyt. Katsottiin jopa vanha videotallenne heistä. En ikinä menisi näyttämään miesystävälleni mitään "kotivideota" exäni kanssa.
Ap
En minä nykyiselle puolisolleni ole tarkoituksella menneisyyttäni esitellyt. Olen kertonut ja näyttänyt, jos on kysytty. Sen sijaan muistan aikoinaan katselleeni exäni valokuva-albumeita, koska olin kiinnostunut hänen historiastaan. Ei minua kiusannut kuvat hänen exästäään. Se oli exä ja siihen oli syynsä.
Yhdestä exästä hävitin ihan kaiken, eli pyyhin kaikki näkyvät muistot enkä onneksi muista enää muutenkään juurikaan koko tyyppiä. Ekasta poikakaverista on rullallinen kuvia säästössä 30v takaa, ja muista saattaa olla joku kuva siellä täällä. eli hirviön kuvat hävitin, muiden en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En minä nykyiselle puolisolleni ole tarkoituksella menneisyyttäni esitellyt. Olen kertonut ja näyttänyt, jos on kysytty. Sen sijaan muistan aikoinaan katselleeni exäni valokuva-albumeita, koska olin kiinnostunut hänen historiastaan. Ei minua kiusannut kuvat hänen exästäään. Se oli exä ja siihen oli syynsä.
Joillekkin se exä on kuitenkin se, jota odotetaan takaisin kun kuuta nousevaa. Kaikki ei eroa omasta halusta.
Kaikki on tallessa. Miksi minä tuhoaisin elettyä elämääni. Siihen kuuluu sekä hyvää että huonoa ja ne ei katoa vaikka huonoista ajoista muistuttavat kuvat hävittäisin.
Hyvät hetket toisen kanssa eivät katoa mihinkään, vaikka yhteiselo onkin myöhemmin loppunut jonkin asian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joillekkin se exä o
Minä tulin jätetyksi, joten en eronnut omasta halustani. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin haikaillut heitä takaisin. En minä halunnut olla ihmisen kanssa, joka ei halua minua. Niinpä jatkoin elämässäni eteen päin.
Tiedän semmoisenkin, joka säilytti koko exän kaverina. Sitä touhua en jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän semmoisenkin, joka säilytti koko exän kaverina. Sitä touhua en jaksa katsella.
Aika monet exät paneskeleekin keskenään. Toinen toivoo yhteenpaluuta ja toinen vain hyötyy....
Ei se kuvien säästäminen tarkoita sitä, että haikailisi toisen perään.
Olen säästänyt lapsia varten, jos heitä joskus kiinnostaa katsella niitä. M44