Jaksaisitko kävellä kauppaan, jonne on kävelymatkaa 1 km?
Kommentit (43)
Kauppamatkani on yhteen suuntaan 3,5 km eli 7 km yhteensä.
Jaksaisin pikkuostoksia tehdessä, mutta mielummin teen isommat ostokset autolla, sinne 3km kauppaan.
Mä hölkkään ton matkan mennen tullen, hö-höö!
Miten laiska pitää olla, ettei jaksa? Kävelin paljon kauemmas kauppaan jopa syöpähoitojen aikana.
Ap, jaksaisitko kävellä jääkaapille, jonne on kävelymatkaa 4 m?
Niin?
Normaalisti kyllä, tässä terveystilanteessa en. Tavoitteena kyllä kävellä taas jonainpäivänä.
Kyllä, olen hoikka ja terve nuori, miksi en?
17 km lähimpään kauppaan, ei viitsi maidon takia kävellä.
Neliraajahalvaantuneelle kilometri voi olla haasteellista, mutta normaalille tuo ei ole mikään matka. Koko viikon ostokset voi olla haastavaa kantaa kerralla.
Joo, joskus kierrän huvikseni pitkän kautta 😄
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo, joskus kierrän huvikseni pitkän kautta 😄
Samoin, pikku ostokset tulee samalla, isommat ostokset autolla samalla kun tulen jostain töistä tai harrastuksista. Vain kovalla sateella käyn kaupassa erikseen autolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä hölkkään ton matkan mennen tullen, hö-höö!
Hölkkäät: vessapaperit, pesuaineet, mehut, lihat, kalat, säilykkeet, hedelmät (kuten joulupukilla) seljässä
Talvella kävelen 4-5 kertaa viikossa kaikki lähikaupat läpi. Matkaa kertyy noin 6 kilometriä yhdellä kerralla.
Ei sinne muuten pääse. Ei ole polkupyörää tai autoa.
N55
Jos on repullinen ostoksia ostettavana, jaksaisin helposti. Jos on monta kassillista, en jaksaisi kantaa niitä kotiin.
Rautakauppaan on 10 kilometriä. Helposti kulkee palju, betonisäkit ja maalipöntöt repussa.
Vierailija kirjoitti:
17 km lähimpään kauppaan, ei viitsi maidon takia kävellä.
Tämän takia syrjäkylillä ihmiset ovat niin ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisin pikkuostoksia tehdessä, mutta mielummin teen isommat ostokset autolla, sinne 3km kauppaan.
Sama täällä, isommat ruokaostokset tehdään muualla, kuin lähikaupassa. Auto, kun on.. en kantele kolmea kauppakassia yli kolmea kilometriä. Useimmiten kauppareissut on työpäivän päätteeksi, miksi veisin auton kotiin ja lähtisin kävelisin sen päätteeksi kauppaan. Ulkoilusta nautin ja päivittäin liikun, ilman kauppakasseja.
Mulla on 1.5km matkaa, mutta kyllä olen kävellyt pari vuotta. sitten hankin kyllä pyörän on nyt helpompaa!