Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huutanut ikinä töissä toiselle?

Vierailija
07.06.2025 |

Miksi huusit? Mikä on hyvä syy huutamiselle?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole muutenkaan huutanut kovinkaan monta kertaa elämässäni kenellekään. En ole sitä tyyppiä joka huutaa hermostuessaan.

Vierailija
2/38 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliopisto-opiskelijana kesätöissä sairaalassa laitoshuoltajana eli käytännössä siivoajana ja ruokahuollossa. Taustaani ei tiedetty ja olin nokkimisjärjestyksen pohjalla. Vakkarit perehdyttivät työn lomassa kukin omalla tavallaan, mikä johti siihen, että esim. eräs tiuski, kun en täyttänyt astianpesukonetta tietyllä tavalla. Syynä oli tosiaan, että täytin toisen työntekijän ohjeiden mukaan. Tällaista silloin tällöin pitkin kesää. Lisäksi oli hellekesä ja lopulta eräs iltapäivä eskaloitui kovaääniseksi kiistaksi yhden vakkarin kanssa, kun minullakin meni viimein hermot. Ei ole siis minulle tyypillistä vaan täysin poikkeuksellista kiistellä kovaäänisesti aika tuntemattoman henkilön kanssa. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tehtiin järkyttävän pitkää ja raskasta projektia. 2kk joka päivä töissä 13-16h päivää.  Työkaveri valitti kokoajan ja lusmuili. Toivotin painumaan h.......n ennen kuin vedän turpaan.

Vierailija
4/38 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo asiakas oli huono kuuloinen, käski puhua kovempaa😂

Vierailija
5/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Kollegalla ei ollut mitään käsitystä mitä on tuloksellinen työnteko. Saapui aamupäivällä toimistolle, ekat 30 min kuulumisten vaihtoa ja sen jälkeen sähköpostien läpikäynti jo melko turhaa kun tarjouspyynnöt eivät olleet enää ajankohtaisia. En pystynyt keskittymään työhöni kun hän keskittyi seurusteluun. Hän viestitteli minulle kirjoittaen käskymuodossa hoida tämä ja tuo, delegoiden minulle asioita jotka hänen olisi itse kuulunut hoitaa. Lopulta räjähdin ja huusin 30 minuuttia.

Ei mennyt pitkään kun tuli yt:t ja hänet irtisanottiin.

6/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joillakin laitteilla on pakko huutaa työparille, ku se laite pitää niin kovaa meteliä 😄

Vierailija
7/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut ruokalassa henkilöä nimeltä että tule tänne

Vierailija
8/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti korottanut ääntä, lähes viikottain että nyt loppui tämä pelleily, sinä istut siinä nyt ja rauhoitut ettei tarvitse pitää loppupäivää kädestä kiinni.

tarhantäti

Vierailija
9/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huusin sellaiselle pikkupomolle joka oli kiusannut minua jo vuosia. En kadu. 

Vierailija
10/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sellainen on henkistä väkivaltaa

Vierailija
11/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on kaukana eikä muuten kuule.

Vierailija
12/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huutanut, mutta lankapuhelinaikana olen saanut ja iskenut itsekin pari kertaa ns. luurin korvaan.

Vierailija
13/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei olisi.......meil o nyt NS töissä eräs hullu huutaja vielä ens viikon ma ja ti. En jaksa enäääääääää !!!!!!! Sille hullulle ei näemmä ole opetettu mitään sääntöjä, eikä edes pöytä tapoja, kun sielläkin huutelee kaikkee roskaa !!!!!! Syödessä annetaan muille RUOKARAUHA !!!!!!!! Ei huudella mitään pjaskaa ! Ja sitte se o usein sen paikan NS tabletilla/ipadilla. Nehän ovat jo ikivanhoja, varmaan yli 10 vuotta vanhoja ! Eikä niitä ole käytetty moneen vuoteen. Ja silti ääntä pitää olla ja kovaa huudattaa jotakin skitsoa !!!!! Nekin on laitettava täysin äänettömälle !!!! Tai ostaa oma. Ei ne halvimmatkaan nyt paljoa maksa, omani sain kokonaisuudessaan alle 300 € ! Asennukset yms. Mul o aina tabletti ja puhelin äänettömällä, ei kuulu mitään ! Katson ohjelmia, joihin saa tekstin. Kai sekin nääppä ja MÖLYAPINA ossoooo lukeeeee......? Ja esim hauskoja videoita YouTubesta katsottuna, siinäkin ÄÄNI POIS !!!!!!! Tai sitte ostaa omat kuulokkeet. Siellä o paritki, mut ne o rikki. Nekin vois sitte jo heittää roskiin. Ja ostaa uusia. Vaikka nappi kuulokkeita, ei mitään ylihintaisia, vaan halpoja. Mut tuollaisen henkilön kohdal jokainen sekoaa ja ei voi olla huutamatta, et nyt turpa kii jo, tai mee muualle mölyämään !!!!! 

Vierailija
14/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle. Tietenkin se oli nainen, joka kuvitteli itsestään liikoja. 

Ei tullut kenenkään kanssa toimeen ja oli täysi kusipää.

Kaapin paikka pitää joskus näyttää rajattomille persrei'ille

Vierailija
15/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Kollegalla ei ollut mitään käsitystä mitä on tuloksellinen työnteko. Saapui aamupäivällä toimistolle, ekat 30 min kuulumisten vaihtoa ja sen jälkeen sähköpostien läpikäynti jo melko turhaa kun tarjouspyynnöt eivät olleet enää ajankohtaisia. En pystynyt keskittymään työhöni kun hän keskittyi seurusteluun. Hän viestitteli minulle kirjoittaen käskymuodossa hoida tämä ja tuo, delegoiden minulle asioita jotka hänen olisi itse kuulunut hoitaa. Lopulta räjähdin ja huusin 30 minuuttia.

Ei mennyt pitkään kun tuli yt:t ja hänet irtisanottiin.

Saitko itse mitään varoitusta käytöksestäsi? Olisin näet kuvitellut että huutajalle tulee sanktioita.

Vierailija
16/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yliopisto-opiskelijana kesätöissä sairaalassa laitoshuoltajana eli käytännössä siivoajana ja ruokahuollossa. Taustaani ei tiedetty ja olin nokkimisjärjestyksen pohjalla. Vakkarit perehdyttivät työn lomassa kukin omalla tavallaan, mikä johti siihen, että esim. eräs tiuski, kun en täyttänyt astianpesukonetta tietyllä tavalla. Syynä oli tosiaan, että täytin toisen työntekijän ohjeiden mukaan. Tällaista silloin tällöin pitkin kesää. Lisäksi oli hellekesä ja lopulta eräs iltapäivä eskaloitui kovaääniseksi kiistaksi yhden vakkarin kanssa, kun minullakin meni viimein hermot. Ei ole siis minulle tyypillistä vaan täysin poikkeuksellista kiistellä kovaäänisesti aika tuntemattoman henkilön kanssa. 😅

Joo eihän se naiselle ole ikinä tYyPiLlIstÄ 🤣

Vierailija
17/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle. Mulle selvisi että saan 3 e/h vähemmän palkkaa vaikka olin porukan 2. pätevin. Pomo kysyi paljonko haluan palkkaa. Virhe korjattu. Firma oli kyllä muutenkin niin paska, että kun lähdin niin perin palkkasaatavani takautuvasti.

Vierailija
18/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useinkin. Tosin ei mitään vihaista huutoa, vaan isossa hallissa huudan nimeltä kun on asiaa eikä tyyppiä näy.

Vierailija
19/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti korottanut ääntä, lähes viikottain että nyt loppui tämä pelleily, sinä istut siinä nyt ja rauhoitut ettei tarvitse pitää loppupäivää kädestä kiinni.

tarhantäti

Tein ilmoituksen poliisille. 

Vierailija
20/38 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huutanut, mutta lankapuhelinaikana olen saanut ja iskenut itsekin pari kertaa ns. luurin korvaan.

Ööö..mikä estää sen tekemisen kännykkäaikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi