Siis tää kesähän on ihan vitsi. Aamuksi taas luvassa 10 astetta.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi tyytyväinen tähän tän hetkiseen kesään. Meillä on sellanen vuokratalo että täällä lämpenee 37 asteeseen sisällä ja sit saa hakea vuokran alennusta, mut mitkään tuulettimetkaan ei paljon pelasta. Ihan yhtä helvettiä oli viime kesä.
Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja tämä on päätyasunto, läpitalon asunto ja etelä-lounaispäädyssä. Tähän paistaa aurinko pahimpaan aikaan noin 17 tuntia kun päivän pituus on lähes 22 tuntia, enimmillään täällä on ollut 32 astetta kuumaa. Parvekkeella ei voi olla, sinne aurinko paistaa vielä yömyöhälläkin. Nyt tosin täällä on vielä sopiva lämpötilä, kun täällä paikkakunnalla on ollut ehkä yhtenä päivänä 20 astetta lämmintä, nyt on noin 12.
mikä ongelma, mene lenkille niin lämpenet
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston piti lämmetä. Kokoajan kylmenee. Taitaa se golf virta alkaa jo röpöttää. Jääkausi tulossa.
Tässä taas joku kouluja käymätön ei ymmärrä mitä eroa on säällä ja ilmastolla ja mitä tarkoittaa maapallon keskilämpötilan nousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi tyytyväinen tähän tän hetkiseen kesään. Meillä on sellanen vuokratalo että täällä lämpenee 37 asteeseen sisällä ja sit saa hakea vuokran alennusta, mut mitkään tuulettimetkaan ei paljon pelasta. Ihan yhtä helvettiä oli viime kesä.
Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja tämä on päätyasunto, läpitalon asunto ja etelä-lounaispäädyssä. Tähän paistaa aurinko pahimpaan aikaan noin 17 tuntia kun päivän pituus on lähes 22 tuntia, enimmillään täällä on ollut 32 astetta kuumaa. Parvekkeella ei voi olla, sinne aurinko paistaa vielä yömyöhälläkin. Nyt tosin täällä on vielä sopiva lämpötilä, kun täällä paikkakunnalla on ollut ehkä yhtenä päivänä 20 astetta lämmintä, nyt on noin 12.
Mut yllättävän moni tykkää hikoilla ja huonoista yöunista.
Täällä Oulun korkeudella on nyt +11 astetta, mun mielestä ihan normaalia tähän aikaan kesästä. Joskus on ollut jo toukokuussa hellettä, mutta se on pikemminkin poikkeus. Juhannuksen jälkeen sitten lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston piti lämmetä. Kokoajan kylmenee. Taitaa se golf virta alkaa jo röpöttää. Jääkausi tulossa.
Niin se ilmasto lämpenee ja aiheuttaa sen että jossain on kuuma ja jonnekkin luvassa jääkausi. mut ihmiset sulkee silmänsä ja kuvittelee ettei tämä koske minua. sitä saa mitä tilaa
Ihana sää.
10 - 20 astetta lämpöistä on ihanteellinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Oulun korkeudella on nyt +11 astetta, mun mielestä ihan normaalia tähän aikaan kesästä. Joskus on ollut jo toukokuussa hellettä, mutta se on pikemminkin poikkeus. Juhannuksen jälkeen sitten lämpenee.
Lappeenranta +16 nyt.
täällä yleensä kesällä helvetin kuuma ja talvella helvetin kylmä.
Vierailija kirjoitti:
15 astetta on shortsi keli.
Lihavilla
Suomen luonto tykkää suomalaisesta kesästä, satelee eikä helteille, kaivotkaan ei kuivu. Ei voi mitään, jos joku Afrikan siirtolainen ei pidä normaalista suomalaiskesästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sää.
10 - 20 astetta lämpöistä on ihanteellinen sää.
Sydänsairailla kuuma +5
Vierailija kirjoitti:
Huono vitsi tuollainen 10 astetta. Tarkenee just ja just ilman pipoa. Muka kesä...
Minusta on tullut vilukissa. Ostin tyhmyyttään kevyttoppatakin ja joskus testasin että -10 voisi olla vielä lämpötila että pärjään, nyt tekisi mieli pistää päälle +10 asteessa, tai +15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta +16 nyt.
Eihän ole. Lappeenrannassa ei ole varmaan ikinä ollut kuuma kesällä ja talvisin ihan tavallinen suomalainen kylä, ei mitenkään erityisen kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla
MIKS hullu jankutat tota samaa paskaa?.ei kaikki ole lihavia.
ihan normaali ihminen pärjää +15 asteessa .
Lämmin kesä ollut! Mahtavaa.
Jos nyt olisi talvi tai edes kevät ihmiset ei valittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon lopulle luvataan ainakin tänne päin maata 20 astetta, vähän ylikin. Ihan sopivaa. Yölämpötilatkin 10 asteen yläpuolella. Ei minun lapsuudessanikaan ollut helteitä vielä kesäkuussa.
Kuka niitä hirmuhelteitä edes toivoo? Monet voivat pahoin ja ihmisiä jopa kuolee ennenaikaisesti. Jos niitä haluaa kokea, ei muuta kuin suunta kohti Espanjaa.
Kyllä sinunkin lapsuudessasi oli helteitä kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta +16 nyt.
Eihän ole. Lappeenrannassa ei ole varmaan ikinä ollut kuuma kesällä ja talvisin ihan tavallinen suomalainen kylä, ei mitenkään erityisen kylmä.
No kyllä on !! viime kesänä oli +30 viikosta toiseen ja vitutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla
Tynnyri lämmittää enemmän kuin sikspäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas joku kouluja käymätön ei ymmärrä mitä eroa on säällä ja ilmastolla ja mitä tarkoittaa maapallon keskilämpötilan nousu.
Kas, löydettiintköhän vihdoinkin se laskutaidoton humanisti joka osaisi kertoa paljonko suomalaisen pitää maksaa veroja jotta maapallon lämpötila olisi jokin mielivaltainen astemäärä ja että huomenna on Helsingissä poutaa.
Euromäärä lähimpään kymppitonniin pyöristettynä riittää. Kiitos jo etukäteen.
Eipä muuten sada. Jos olisit ulkona kaiket päivät, niin tietäisit.