Siis tää kesähän on ihan vitsi. Aamuksi taas luvassa 10 astetta.
Kommentit (152)
Tämä on kiva kesä.
Jaksaa ulkoilla ja sadettakin on tullut tarpeeksi, ja sekin lähinnä öisin.
En valita yhtään.
Mä en ole vielä päässyt ulkoilemaan ollenkaan! On ihan liian kylmä ja liian kova tuuli.
Ei kannata viedä eteisestä toppahaalareita ja kurahousuja ollenkaan varaston puolelle...
Vierailija kirjoitti:
On normaali Suomen sää kesällä.
Eli yksi maailman surkeimmista.
Onneksi elämme onnellisimmassa maassa. Muuten alkaisi hihna luistamaan.
Tämä kesäkuun alku on ollut ihana. Ei hellettä, luonto on kauneimmillaan ja on valoisaa. Ihan parasta.
On täälä mökillä vähän viileetä mutta takka lämmittää. En kuitenkaan viitsi koko ajan takassa polttaa puita.
Kylmä on ja kova tuuli. Tuuli on se kaikista pahin. Hyvä kun on ilmalämpöpumppu. Tosin en tiennyt että kesällä pitää lämmittää. Nyt laitoin äsken päälle että saadaan lämpöä. Yritettiin tehdä yhtä juttua pihalla mutta kesken jäi tuulen takia.
Mulle tää on ollut just hyvä sää. En kaipaa yhtään kuumuutta, hikoilemista vaikkei edes tekisi mitään. Oon tyytyväinen kunhan on joku +10 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä päässyt ulkoilemaan ollenkaan! On ihan liian kylmä ja liian kova tuuli.
Täh? Kuinka ihmeessä pärjäät talvien yli?
+19 oli eilen lämmintä mutta tuuli hitokseen.
Ihan sama lähden kohta pitkäksi aikaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin menet hikoilee?
espanjassa olis yli +40siel hiki lentää mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ei tulisi helteitä. Jaksaa tehdä kaikkea, jos ei ole liian kuuma.
Minä taas en näin kylmällä ja matalapaineella jaksa tehdä mitään.
Hirveät säryt kropassa, noidannuolikin meinaa iskeä kun kylmässä touhuaa. Päätä särkee ja väsyttää koko ajan. Sitten vielä nukkuu huonosti:(
Vierailija kirjoitti:
Tämä kesäkuun alku on ollut ihana. Ei hellettä, luonto on kauneimmillaan ja on valoisaa. Ihan parasta.
Omalla pihalla ainakin luonto on kärsinyt kylmästä. Tulppaanit ei kukkineet ollenkaan ja kaikki muukin on pientä ja kituvaa.
pks
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä tätä ja sitten 5 vkoksi lämpimään!
Tämä ei sitten ole provo. Meidän taloyhtiö tuli samaan tulokseen että kesä on vitsi. Pistetäämpä mukavat 27C niin tarkenee, talvella tosin sitten 17C. Noin muuten kovallakaan helteellä ei lämpö nouse yli 24C tässä alimmassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ei tulisi helteitä. Jaksaa tehdä kaikkea, jos ei ole liian kuuma.
Minä taas en näin kylmällä ja matalapaineella jaksa tehdä mitään.
Hirveät säryt kropassa, noidannuolikin meinaa iskeä kun kylmässä touhuaa. Päätä särkee ja väsyttää koko ajan. Sitten vielä nukkuu huonosti:(
Hikoilla tekisi jo mieli?
muuta helvettii täältä ei täällä tarvii itkeä.pakistan tai intia olis hyvä sulle on sellanen ihanan lämmin +40
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei sitten ole provo. Meidän taloyhtiö tuli samaan tulokseen että kesä on vitsi. Pistetäämpä mukavat 27C niin tarkenee, talvella tosin sitten 17C. Noin muuten kovallakaan helteellä ei lämpö nouse yli 24C tässä alimmassa asunnossa.
jos kämpässä +27 niin siitähän työ helle hullut tykkäätte.
Enemmistö vielä tuntuu nauttivan mikä ihmetyttää itseäni, kun ei vielä ole tarennut toppi päällä kulkea kun on niin kylmä.