Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haet tätä työpaikkaa?

Vierailija
07.06.2025 |

Todellinen rehellinen vastaus on, että mua kiinnostaa  ja haluan. Kuitenkin työpaikan saadaksesi sun täytyy sisäistää sanasi ja osata kertoa kuinka juuri tämä työpaikka auttaa sinua kasvamaan ja juuri kuinka tämän työpaikan kautta juuri sinä teet maailmasta parhaamman paikan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nsurettavaa pistää porukka nuoleskelemaan prsettä jo ennen kuin se on fyysisesti mahdollista.

Vierailija
2/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketuttaa. Kun kerron totuuden ja mulle kerrotaan, ettei valinta kohdistunut minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ilmoititte tästä työpaikasta. Jos teillä on lisää tyhmiä kysymyksiä niin palkatkaa joku muu joka jaksaa vastata niihin.

Vierailija
4/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vituiks meni jo aluiks. Eihän kysymys koskaan ollut siitä ettet osaisi, vaan siitä, että oli palkattu erikseen rekryammattilaiset hakemaan juuri samaa työtä juuri nyt tekeviä.

Vierailija
5/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvattia mä muuten siellä tekisin 

Vierailija
6/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä haastattelija, miksi minun kannatti hakea tätä työpaikkaa ja miksi minun kannattasi ottaa paikka vastaan?

Vierailija
7/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus on kyllä tähän rahan takia, koska ilmoittitte tästä paikasta! On tullu sanottua ,en tullu valituks! : )

Vierailija
8/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu tuntuu myös teatterista nykyään tai liekkö ollutkin aina! Samoja kysymyksiä,samoja ulkoaopeteltuja vastauksia! 

Vierailija
9/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri käski.

Vierailija
10/10 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhaastattelu tuntuu myös teatterista nykyään tai liekkö ollutkin aina! Samoja kysymyksiä,samoja ulkoaopeteltuja vastauksia! 

Työllistävä vaikutus kuitenkin. Sen kun valitsisi jonkun pätevän muutaman silmäillyn hakemuksen jälkeen. Virheen satuttua vain vaihtaisi toiseen. Puolen päivän homma ilman kymmeniä haastatteluja ja satoja yhteydenottoja. Joskus muuten oli tutkimus, jonka mukaan pääsyvaatimukset omaavista arpomalla saatiin yhtä hyviä, jopa parempia, henkilöitä johtotehtäviin, kuin perusteellisten haastattelujen ja testien jälkeen. Teatteria ja rahastusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi