Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ettei halua viikonloppulle mitään ohjelmaa?

Vierailija
07.06.2025 |

Usein työpäivän jälkeen ihan hemmetin uupunut olo, vaikka ihan mukavia ihmisiä niin jotenkin se silti kuormittaa ja viikonloppuisin toivon ettei olisi niin mitään ohjelmaa ja ettei puhelin ainakana soisi. Lomalla ollessa on ihan kiva nähdä kavereita pari kertaa viikossa, mutta mitään suurta seurakuntaa täynnä hyvänpäivän tuttuja en vain kykene pitämään vaikka ihmiset jotenkin kummallisesti aina hakeutuvat seuraani. Tuntuu että olen suurimmalle osalle paljon huonompi ystävä kuin he ansaitsisivat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia. Olet sairas

Vierailija
2/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kerätä kaikki omat ulosteet talteen ja levitellä ne lannoitteeksi kasvipalstalle. Itse paiskon ulosteeni pitkin palstaa ja samalla ulvon ja karjun vähämielisesti. Kyseinen touhu on eräänlainen riitti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epänormaalia. Olet sairas

Näin vähän uumoilinkin

Vierailija
4/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kerätä kaikki omat ulosteet talteen ja levitellä ne lannoitteeksi kasvipalstalle. Itse paiskon ulosteeni pitkin palstaa ja samalla ulvon ja karjun vähämielisesti. Kyseinen touhu on eräänlainen riitti.

Ap

Ei ole aloittaja, eikä kovin nokkela.

Vierailija
5/5 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello irti ja kännykkä äänettömälle. Lisäksi voi vetää verhot ikkunoiden eteen jos haluaa. Sen jälkeen voi lojua vaikka alasti ja ottaa päihteitä jos haluaa niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi