Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha syntyi Pohjolassa-podcast

Vierailija
07.06.2025 |

Tykkäättekö tästä true crimesta?

Minä pidän tästä, koska kaikki tarinat ovat Suomesta. Tai siis alunperin tämä on ollut hyvä podcast, mutta kuten niin moni muu on tämäkin nyt mennyt tähän kaupallisuuteen ja maksumuurin taakse esim. nyt tämän kesän ajaksi. Samoin oli jo talvella erikoisjaksojen osalta.

Kiinnostaisikin tietää, kuinka moni viitsii maksaa? Onko teistä moni siirtynyt nyt kesän ajaksi tuonne maksukanavalle, että saa kuunnella tätä podcastia? Ja oletteko samalla muistaneet perua näiltä kuukausilta normitilauksenne, ettette maksa tyhjästä?

Harmittaa todella paljon tämä podcastaajien venkoilu näiden eri alustoiden välillä. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Podmen tän podcastin takia!

Nyt googlailemassa että miten jatkaa, koska kohta kesä ohi ja en tiedä viitsiikö jatkaa tilausta. Itse siis ymmärrän kyllä 110 prosenttisesti että podcastit menee maksumuurin taakse jos mahis tarjoutuu. Miten itse, jos avustaisit vaikka vanhuksia hyvää hyvyyttäsi mutta sitten joku firma kysyisi että tekisitkö täysin samaa heidän palkkalistoillaan ja työnkuvasi ei muutu muuta kuin helpompaan (oletan että podcastaajat saavat apuja alustalta) ja saat jatkossa 6000euroa siitä mistä aiemmin nolla?

Viihdealalla pyörii raha ja parhaat tienaa paljon.

vaikea siinä varmaan on sanoa et ei kun haluan tehdä korvauksetta tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla