Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 kiloa liikaa painoa, ei niinkaan ylipainoa, mutta omasta mielestani... Onko kukaan luopunut vain laihdutushaaveista ja paattanyt hyvaksya itsensa sellaisena kuin on.

Vierailija
23.03.2007 |

Vaikka vyötäröllä muutama makkara onkin ja kunnon jenkkakahvat, niin so what...

Yritän älyttömästi saada kiloja pois. Mutta mitä enemmän pinnistelen, sitä enemmän haluan vain syödä kaikkea hyvää ja sorrun, sorrun ja vielä kerran sorrun.

Nyt mietinkin, että mitä jos antaisin olla. Kun ketä nämä muutamat kilot sitten haittaavat. Muuta siis kuin hoikkien naisten silmiin tietysti pistävät, tai ainakin niin kuvittelen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat siitä kipinän aloittaa ruokaremontin! Et ole ylipainoinen mutta jos se sinua häiritsee niin miksi et yrittäisi?

Vierailija
2/3 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ylipainoa reilu 10kg. Aina dieetit kariutui siihen, että en JAKSANUT aina luopua kaikesta hyvästä jne.

Nyt olen löytänyt uuden tavan, tai ei tämä mikään uusi ole, nimittäin liikunta ja syömisen säännöstely.

Liikun 4-5 kertaa viikossa ihan vaikka pelkkiä kävelylenkkejä (matkoja ja vauhtia voi sitten myöhemmin petrata). Syön IHAN SAMAA ruokaa kuin muutkin ja normaali annoskokoja. Mutta välipaloina syön täysjyväleipää/ hedelmiä/ salaattia. Alkoholiakin juon, saunasiiderit ei ole kielletty.

Käypä sivulla www. pienipaatospaivassa. net. Siellä on paljon asiaa ja hyödyllisiä laskureita (energyNet). Saat selville mm. energian kulutuksesi normaali arjessa ja levossa, siellä on laskuri joka laskee päivän aikana syömäsi kalorit yhteen kun vaan listaat ruokia joita olet syönyt. Saat selville mitä mikin liikunta kuluttaa. Tämä auttaa, ettei syö liian vähän.

Itse syön päivittäin 1600Kcl hyvinkin, mutta laihdun silti, koska peruskulutukseni on 2200Kcl. Enkä näe nälkää. Liikunta tehostaa vaikutusta ja tekee hyvän mielen.

Olen nyt laihtunut reilu puoli kiloa viikossa keskimäärin. Tuntuu että tätä jaksan, tämä ei jää kesken.

Tsemppiä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisten suhteen olen heikko, aina repsahtaa makeaan tms. parin päivän tsemppauksen jälkeen.

Nyt sitten liityin cms-klubiin, eli jos liikuntaa lisäämällä hoikistuisi kun ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän