Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Maailmalla leviää uusi koronamuunnos..." miksi näistä muunnoksista enää edes uutisoidaan?

Vierailija
07.06.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011285160.html

Viruksen muutautuminen on täysin normaalia. Niin tekevät suunnilleen kaikki virukset.

"WHO on arvioinut, että muunnos saattaa kiertää väestön immuniteettia hieman paremmin kuin muut tämänhetkiset muunnokset"

Myös tuo on täysin normaalia. Itse asiassa se on jopa elinehto viruksen olemassaololle, että uusi muunnos kiertää aikaisempaa immuniteettia. Täysin samoin on influenssankin osalta. Siksihän influenssaankin pitää joka vuosi ottaa rokote uudelleen, jos rokotesuojaa influenssaa vastaan haluaa.

Minusta on aika kummallista, että nykyään koronaviruksen uudet muunnokset enää ylittävät uutiskynnyksen. Luulisi olevan jo kaikille selvää, että koronan kulku on tällä hetkellä sitä, että uusia aaltoja tulee ja menee ja niiden välissä on rauhallisempaa. Näyttää myös aika vahvasti siltä, että kulku tulee tuollaisena jatkumaan hamaan tulevaisuuteen asti. Ihmettelen niitä ihmisiä, jotka yhä uskovat siihen, että korona tulisi yhtäkkisesti katoamaan maailmasta. Niin ei vain tule käymään. Se vaatisi sellaiset rokotteet, jotka antaisivat vähintään vuosien mutta mieluiten vuosikymmenten tai elämänmittaisen suojan tartuntoja vastaan.

Mutta eipä ole mitään merkkejä siitä, että sellaista rokotetta olisi tulossa ainakaan pitkään aikaan. Siis todennäköisesti ainakaan vuosikymmeniin. Jos meinaa vielä kotona kököttää istumassa odottaen, että korona tästä katoaisi, niin saa istua siellä elämänsä loppuun asti. Tai jos hyvin käy, niin ehkä koronan hävittämiseen ollaan keksitty keinot sitten, kuin joillakin nykyisistä suhteellisen nuorista ihmisistä on ikää 90 vuotta. Sitten vaan nauttimaan elämästä taas vapaasti. Siltä osin, kun sitä tuossa iässä muutenkaan on enää jäljellä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän oikeistohallitus olisi pakottanut kaikki piikeille?

Vierailija
22/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole isompia uutisia. Ihmiset eivät jaksa enää lukea Ukrainasta tai Trumpista. Pitää kehittää jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistohallitus olisi sanonut, että kuolkaa pois, ei meitä kiinnosta.

Vierailija
24/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on ylikuolleisuus 10%.

USA:n senaatissa asiantuntijat antoivat juuri lausunnon että koronarokotteet ovat aiheuttaneet suuren osan ylikuolemista

Vierailija
25/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se on jo Suomessa, idiootti.

Vierailija
26/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! En halua menettää haju- ja makuaistiani.. Se on sitten taas maskit otettava käyttöön.

t. hoikka kulinaristi

Oman hiilidioksiidin hengittäminen on vaarallista. Uloshengityksessä bakteerit ja haitalliset jäämät poistuvat vain ilman maskeja.

Vierailija
27/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:n senaatissa asiantuntijat antoivat juuri lausunnon että koronarokotteet ovat aiheuttaneet suuren osan ylikuolemista

Tarkoittanet asiantuntijalla aivomatomiestä R. Kennedyä, joka käytti lisäksi pitkään heroiinia, ja on sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
28/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sitä mitä virukset ylipäätään tekee, ne muuntautuu

Vierailija
29/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon koronahysterian rakentamisesta kertoo se miten useiden vuosien ajan ennen koronaa julkistettiin valtava määrä erilaisia pandemia elokuvia ja sarjoja pohjustamaan ihmisiä uskomaan valtavaa kenotekoista hysteriaa

surkuhupaisaa on se että sitten varsinainen koronajuoni näytettiin tartunta nimisessä elokuvassa vuosia ennen koronaa missä epidemia tuli lepakoista, samaa juontahan sitten käytettiin koronahysterian osalta

ja kun kävi ilmi että korona olikin tarkoituksessa rakennettu laboratorioissa tämä koitettiin kaikin tavoin peitellä

Vierailija
30/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet asiantuntijalla aivomatomiestä R. Kennedyä, joka käytti lisäksi pitkään heroiinia, ja on sekaisin kuin seinäkello.

Ylikuolleisuus ei johdu koronakuolemista.

eri

Vierailija
31/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona alkoi poliittisella päätöksellä ja päättyi poliittisella päätöksellä. Täyttä skeidaa.

Oletteko nähneet sen videon eduskunnasta, jossa Saarikko sanoi että korona loppuu sen vuoden lopussa. Video oli syksyllä tehty.

Vuosi oli ennen Ukrainan hyökkäystä?

Vierailija
32/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niistä ei uutisoida, ja syntyykin taas jokin ärhäkkä muunnos, viranomaisia ja mediaa syytettäisiin tiedon pimittämisestä. 

On aika epätodennäköistä, että sellaista muunnosta covid19:stä enää syntyisi. Omikronin tultua se on ollut käytännössä ainoa muunnos, joka on jatkunut, ja jonka jälkeläisiä kaikki nykyisetkin muunnokset ovat. Kaikki ei-omikron muunnokset lienevät kuolleet pois jo aikoja sitten. Ylivoimaisesti todennäköisin vaihtoehto on, että tulevat muunnokset kyllä kiertävät aikaisempaa immuniteettia, mutta eivät aiheuta vakavampaa tautia.

Jos jotain ärhäkkää tulee, niin se ärhäkkä on paljon ennemmin kokonaan uusi virus, kuin uusi covid19 muunnos.

Vierailija
33/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistohallitus olisi sanonut, että kuolkaa pois, ei meitä kiinnosta.

Niin ensin, mutta sitten kun piikkejä olisi sopivalta pörssiyritykseltä hankittu.

Vierailija
34/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vieläkin täällä karanteenissa.. jään kotiin taas kun luulin, että voisin uskaltaa elää ja nähdä ihmisiä tuli uusi muunnos  .  Tupla maskit pitää laittaa, mutta maskeja ei saa mistään enään. 

Elämäni on pilalla kun kukaan ei enää välitä vaikka se on tappava ja vaarallinen tauti joita nyt vaan saa vapaasti tartuttaa 

Vierailija
35/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tarttui vihdoin viime vuonna, kun olin sairastanut adenoviruksen ja mykoplasman. Sitä ennen ei tarttunut, vaikka en käytä maskia tai ota koronarokotetta. 

Vierailija
36/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vieläkin täällä karanteenissa.. jään kotiin taas kun luulin, että voisin uskaltaa elää ja nähdä ihmisiä tuli uusi muunnos  .  Tupla maskit pitää laittaa, mutta maskeja ei saa mistään enään. 

Elämäni on pilalla kun kukaan ei enää välitä vaikka se on tappava ja vaarallinen tauti joita nyt vaan saa vapaasti tartuttaa 

On kai sinulla superimmuniteetti?

Vierailija
37/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on .. en vaan uskalla liikkua missään  Koko kuusi vuotta ilman koronaa tai edes flunssaa. Ei se johdu hyvästä immuniteetista vaan siitä, että olen eristyksissä.

Vierailija
38/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on .. en vaan uskalla liikkua missään  Koko kuusi vuotta ilman koronaa tai edes flunssaa. Ei se johdu hyvästä immuniteetista vaan siitä, että olen eristyksissä.

Kaikilla muilla on ainakin, joten olet vapaa liikkumaan heidän seassaan. Jos koronapassit olisi jaettu, heillä olisi kaikilla sellaiset. 

Vierailija
39/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelolla hallitaan ihmisiä eri tilanteissa.

Vierailija
40/75 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hys hys itä suomen hotellit suljettu hakevat suunnattomia tukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi