En ymmärrä miten jotkut ei ole ikinä asunut Helsingissä
Oletko edes suomalainen jos et ole Suomen pääkaupungissa asunut?
Kommentit (68)
MIKS HI**S KUKKAAN HALUOOOOO SINNE ROSKIEN SEKAAN ASUUN ????????? Siel assuuu pelekkööööö sekopäitä hulluja ihmisiiii. Rikollisia !!!!!! Ja aina saap pelät, et joku pjaska tekköööööö jottain itellä, jos siel käy...........onneks ei oo viel kukkaaaaa tehny niiiii mul ! Ja mä e ymmär, et KUKA SINNE HALUAA MUUTTAA ??????????????????????????
Asun tälläkin hetkellä, mutta kehotan aina kaikkia normaaleja valkoisia ihmisiä olla muuttamatta tänne. Täällä ihannoidaan roskakulttuureja. Muutto pois on edessä.
2/25 kävin ensimmäistä kertaa eläissäni helsingissä. Olen suomalainen.
vm-71
Yrittääkö ap olla oman elämänsä koomikko/provosoida/on vaan oikeasti tyhmä ?
Olen syntynyt , asunut, asun ja kuolen ( ellen satu olemaan mökillä) Helsingissä. Mulle on ihan sama asuu joku Sevettijärvellä vai Suomenlinnassa.
Taas joku trolli, joka kuvittelee, että Helsinki on se paras paikka asua? Itse synnyin Helsingissä ja asuin monia vuosia, mutta alkoi ahdistamaan tämä luonnon tuhoaminen ja rakennuksia syntyy koko ajan, vaikka niissä asunnoissa ei edes asuta? En usko enää siihen, että luonto tuhoutuu näiden rakennuksien ym. muiden syiden vuoksi. Muutin maalle ja voin hyvin, koska täällä on vielä metsää ja talot eivät ole tiellä, että aurinko paistaa. Kun luonto tuhoutuu ympäriltä, niin me ihmiset voidaan yhä huonommin ja myös meidän eläimet, kasvit ja puut. Kuka nyt haluaa asua betoni viidakossa eli vain ravintoloita ym. tarjolla, mutta ei sitä luontoa? Pääkapungissa ei näe enää siilejä, mehiläisiä tai perhosia.
Menestyvä veljeni asuu siellä. Aika kalpea naamasta kun aurinko ei osu siihen.
Vanhemmat asuu siellä. Ison perinnön tulemme saamaan.