En ymmärrä miten jotkut ei ole ikinä asunut Helsingissä
Oletko edes suomalainen jos et ole Suomen pääkaupungissa asunut?
Kommentit (68)
Asun Suomen vanhimmassa kaupungissa.
Helsingin ulkopuolella asuu vain juntteija
Itse en ymmärrä helsinkiläisten junantuomien junttiutta, kun jaksavat valittaa siitä miten kaikki eivät asu Helsingissä.
Parasta elämää on muualla Suomessa, ellet ole sitten johonkin vähemmistöön kuuluva ihminen.
Ruosalaisen perustama kivikylä, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa Suomen kaupungeista ole tavalla tai toisella "ruotsalaisen" perustama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa Suomen kaupungeista ole tavalla tai toisella "ruotsalaisen" perustama.
Ja lisättäköön, että millaisia ne sinun kaupunkisi sitten ovat, puusta tehtyjä?
Jos et tuota ymmärrä niin et kyllä ymmärrä paljoa muutakaan. Minä viihdyn enemmän Ranskassa. Siellä on oikeaa sivistystä ja vähän muutakin kuin einespaskaa.
Away with you peasants!
Vierailija kirjoitti:
Ryssäthän siitä teki kaupungin. Kivikylänä olisi saanut pysyäkin.
Ainakin hyvät palkat Helsingissä.
Siis millähän logiikalla 5,5 miljoonaa suomalaista olisi jossakin elämänsä vaiheessa asunut Helsingissä? Ja minkä takia?
Onko ap:lla toinen päivä känniä menossa ja narsistivaihde päällä? Yleensä kun joku on vastaavassa kunnossa niin porukka ympäriltä kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis millähän logiikalla 5,5 miljoonaa suomalaista olisi jossakin elämänsä vaiheessa asunut Helsingissä? Ja minkä takia?
Suurin osa suomalaista asuu Helsingissä
Ei vähääkään enää kiinnostaisi asua Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaista asuu Helsingissä
Juu, 10% on suurin osa.
Turkulaisena Tukholma on minun valintani.
Oletko suomalainen, jos et osaa suomea?