Oon paniikissa mistä saan apua
Yritännnyt kirjottaa et jos sais sillee mielen kuriin, mä koitin soittaa mieli kriisi puhelimeen mut ne ohjaa mut oman alueen päivystykseen soittamaan ja eb halua että tää menee mihinkääb rekisteriin. Mut pakko tu tuis siltä et on puhua jonnekin ja jotain, oon ihan loukussa mun eksällä ja en halua ku aina jos oon soittanu 112 tulee vaan lisää ongelmia, poliisi v*** päin naamaa ja ambulanssi on vienu päivystykseen josta en saanu edes rauhottavia vaikka mulla ei ole päihteidenkäyttöä eikä mitään syitä miksei voisi saada. Odotin vaan tunti kaupalla siellä ja sain kalliit laskut perään, kun ei rahaakaan oo kun tuo eksä vie multa aina kaiken mitä saa emotionaalisesti kiristämällä. Mitä mä teen kun en usko apuun terveyden tai sossu huollosta, ei oo ketää ystävää jollw ees soittaa, mieli puhelimesta ei ees halunnu jutella ku oon liian itkuinen ja en pääse ees omaan kotiin lähtemään eksän takia
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitään apua et saa. Käy ostamassa pari litraa viinaa.
Jep...tartu pulloon,pullon henki auttaa..ja pillereitä päälle..
Minua auttaa akuuttiin ahdistukseen kovaa juokseminen tsi punnertaminen.
Ja kylmä vesi nollaa hermoston!
Vierailija kirjoitti:
Jumalan läsnäoloa rukoilemme. Rukoile sinäkin niin saat sen.
No jumala tästä vielä puuttuikin..olen rukoillut että saisin miljoonia...voisin lopettaa köyhäilyn...eipä ole herra auttanut..
Kiitos kaikille. Pahin paniikki ohi, siis se itku ja hengenahistus jne. Mä tulin omaan kotiin en sanonu eksälle mitää että lähdin. Soittelee nyt perään ja uhkailee että tulee tänne joko itse tai mun pitää hakea. Pelottaa olla kotona. Oon kerenny olla 5min täällä.
Alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille. Pahin paniikki ohi, siis se itku ja hengenahistus jne. Mä tulin omaan kotiin en sanonu eksälle mitää että lähdin. Soittelee nyt perään ja uhkailee että tulee tänne joko itse tai mun pitää hakea. Pelottaa olla kotona. Oon kerenny olla 5min täällä.
Alkuperäinen
No lähin autolla piiloon, eli en oo kotona ja ilmotin sen eksälle kans. Nyt se uhkaa tehdä itselleen jotain kun en hae sitä mukaan mut mulla on nyt hetken taas turvallinen olo ku tiedän ettei se löydä mua.
Alkup.
Kuuntele tätä alkuun, rauhoittaa mieltä. Koita hengitellä samalla syvään. Rauhallinen hengitys auttaa paniikissa, koska se hidastaa nopeaa ja pinnallista hengitystä, palauttaa veren kemiallisen tasapainon, aktivoi kehon rentouttavan parasympaattisen hermoston ja näin rauhoittaa kehon stressivastetta, jolloin mieli selkeytyy ja paniikki helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen
No lähin autolla piiloon, eli en oo kotona ja ilmotin sen eksälle kans. Nyt se uhkaa tehdä itselleen jotain kun en hae sitä mukaan mut mulla on nyt hetken taas turvallinen olo ku tiedän ettei se löydä mua.
Alkup.
Siis jos tämä on oikea tapaus eikä pelkkä tarina niin täytyyhän sinun nyt päästä eroon tuosta möröstä. Jos juntti tekee itselleen jotain niin sitten tekee. Sinulla on oikeus elää omaa elämääsi, rauhassa. Jos tämä henkilö pitää sinua jumissa asunnossaan niin silloin sinun pitää hyvä nainen tehdä rikosilmoitus tästä, heti. Ja pidä huoli ettet joudu sen kanssa tekemisiin. Blokkaa sen numero ja poista se sometileiltä jne. Ei mitään yhteyksiä. Jos se tulee hakkaamaan oveasi, soita poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Minua auttaa akuuttiin ahdistukseen kovaa juokseminen tsi punnertaminen.
Ja kylmä vesi nollaa hermoston!
Totta. Käy ainakin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen
Alkup.
Minkä ihmeen takia olet yhteydessä vielä eksääsi? Laita joku esto päälle puhelimeen, ettei se terrorisoi sitä kautta. Kotona ollessa ovet ja ikkunat säppiin ja soitto poliisille jos se tulee sinne kolkuttelemaan.
Mitä ihmettä? Poliisit veetuilee? No oletko niitä jotka palaa sen pöljän luo aina uudestaan ja uudestaan? Näiltähän lähtee aina joko terveys tai henki. Onko sinulla vanhempia? Sisaruksia? Joiden luo mennä.