Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon paniikissa mistä saan apua

Vierailija
07.06.2025 |

Yritännnyt kirjottaa et jos sais sillee mielen kuriin, mä koitin soittaa mieli kriisi puhelimeen mut ne ohjaa mut oman alueen päivystykseen soittamaan ja eb halua että tää menee mihinkääb rekisteriin. Mut pakko tu tuis siltä et on puhua jonnekin ja jotain, oon ihan loukussa mun eksällä ja en halua ku aina jos oon soittanu 112 tulee vaan lisää ongelmia, poliisi v*** päin naamaa ja ambulanssi on vienu päivystykseen josta en saanu edes rauhottavia vaikka mulla ei ole päihteidenkäyttöä eikä mitään syitä miksei voisi saada. Odotin vaan tunti kaupalla siellä ja sain kalliit laskut perään, kun ei rahaakaan oo kun tuo eksä vie multa aina kaiken mitä saa emotionaalisesti kiristämällä. Mitä mä teen kun en usko apuun terveyden tai sossu huollosta, ei oo ketää ystävää jollw ees soittaa, mieli puhelimesta ei ees halunnu jutella ku oon liian itkuinen ja en pääse ees omaan kotiin lähtemään eksän takia 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemukseni perusteella tilanne on nykyään sellainen, että mitään apua ei saa yhtään mistään. Tarvitsisin itse apua moneen asiaan ja olen yrittänyt sitä hakea, mutta mitään apua en ole saanut. 

Vierailija
2/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot tekemisissä eksän kanssa jos kiristää ym? Jos aiheuttaa todellista harmia niin tallenna ja tee rikosilmoitus, voit saada lähestymiskiellon. Älä vastaa mihinkään kiristyksiin sun muihin.

Yritä toimia järkevästi. Tosiaan voi tulla haittaa vaan noista päivystyksissä oloista. Mitä muuta ne tekee kun tyrkyttää niitä lääkkeitään jotka vaan sekottaa ihmisen.

Jos haluat puhua jonkun kans, kirjaa asiasi ensin paperille että saat jäsennettyä. Kai niitä kriisipuhelimia on jossa voi nimettömänä puhua.

Vierailija
4/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Ootko millon viimeksi nukkunut?

Vierailija
5/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan läsnäoloa rukoilemme. Rukoile sinäkin niin saat sen.

Vierailija
6/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappa kriisipuhelin ja valitse sieltä.

Vierailija
7/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudestaan sinne mielen kriisipuhelimeen.

Vierailija
8/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla exä estää lähdön omaan kotiin ja miksi ylipäätään olet siellä? Jos tilanne on vakava voit soittaa 112

Nyt järki käteen, tärkeintä että pääset turvaan. Sitten mieti miten tämä ei toistu

Vierailija
9/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan puhelimeen soitat nyt.

Vierailija
10/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta nyt ainakin on vihonviimeinen paikka avun saamiseen.

Vierailija
11/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pääse omaan kotiin? Pitääkö tämä ex sinua vankinaan vai mitä? 

Vierailija
12/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko jäsenellä vähän selkeämmin mikä sulla on siis hätänä?

Kirjoituksesi on hieman sekava, onko sulla paniikkikohtauksia joiden takia päivystykseen?

Mitä se exä tekee sulle?

Kuulostat yhtä sekavalta kuin minä kun yritin eroon väkivaltaisesta exästä. Mut ohjattiin päivystykseen ja siellä piti olla kyllä hiton sitkeä, muutenkin vaikeassa tilanteessa, mutta pääsin muutamaksi päiväksi akuuttiosastolle turvaan ja lepäämään. Sain siellä päivällä rauhoittavaa (mulla tosin ennestään mieto resepti paniikkikohtauksiin) ja yöksi unilääkettä ja sain tuohon exään etäisyyttä. Tosin tyhmänä menin sille vielä sieltä vastailemaan ja sama vielä jatkui jonkun aikaa kotiutumiseni jälkeen.

Miten sun paikkakunnalla akuuttipsykiatria? 

Miksi et pääse kotiisi exän takia? Uhkaileeko se sua väkivallalla?

Vierailija
13/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti haluut niitä rauhoittavia keinolla millä hyvänsä. Ja kun niitä et saa vedät alkoa.

Vierailija
14/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosuhritukikeskuksesta voit saada tukihenkilön, voit soittaa naisten linjalle. Musta tosin kuulostaa että sun pitäis saada sieltä päivystyksestä apua, siinä vaan pitää olla sinnikäs. Mahdollisuutta käydä yksityisellä?

Vierailija
15/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään apua et saa. Käy ostamassa pari litraa viinaa.

Vierailija
16/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti haluut niitä rauhoittavia keinolla millä hyvänsä. Ja kun niitä et saa vedät alkoa.

Tämä tapaus kuulostaa siltä että ne rauhoittavat olisi erittäin paikallaan ja epäinhimillistä pitää ihmistä tuossa hätätilassa.

Vierailija
17/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenki ennenkuulumatonta? Sairaampaaki tapahtuu jatkuvasti.. Henkinen väkivalta ja se että jos on hakenut apua, muttei ole tullut kuulluksi, "vangitsee" tehokkaasti. Erästä tuttua esti ex mies lähtemästä uhkaamalla tappaa sen koira, ja lukitsi sen koiran komeroon ettei tuttu päässy sitä ottamaan ja pakenemaan... Siis onneksi pääsi sit lopulta pois sekopäisen miehen otteesta, mut se vei vuosia ja maksoi henkisen terveyden.. 

Vierailija
18/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenki ennenkuulumatonta? Sairaampaaki tapahtuu jatkuvasti.. Henkinen väkivalta ja se että jos on hakenut apua, muttei ole tullut kuulluksi, "vangitsee" tehokkaasti. Erästä tuttua esti ex mies lähtemästä uhkaamalla tappaa sen koira, ja lukitsi sen koiran komeroon ettei tuttu päässy sitä ottamaan ja pakenemaan... Siis onneksi pääsi sit lopulta pois sekopäisen miehen otteesta, mut se vei vuosia ja maksoi henkisen terveyden.. 

Voi herranen aika nyt taas, valitkaa nyt vähän tarkemmin ne poikaystävänne vai eikö kunnolliset kiinnosta kumminkaan. Taidatte olla kunnon elämänkoululaisia.

Vierailija
19/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kauppaan ja palaat sieltä omaan kotiisi, et exälle. Ja vaihdat puhelinnumeron samalla kauppareissulla. 

Vierailija
20/30 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä perseet. Velatkin muuttuu saataviksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän