Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka haluttuja kumppaneita ovat miehet, joilla roolipeliharrastus?

Vierailija
07.06.2025 |

Onko vaikeampi vai helpompi löytää kumppania?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta.

Ei se minun mielestä ole huono harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi sellainen, kirjoitti hienon Fantasia sarjan(suomalainen)

Joten on hot !

Vierailija
4/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rope skenessä naisia on. 

Vierailija
5/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi etsiä sieltä harrastuksen parista

Vierailija
6/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monenkin mieleen. Hyvä harrastus, tuosta saisi hyvin ihan "pariskunta" harrastuksen, jos nainenkin intoutuu ropettamaan/ropettaa. Aika paljon niissä tapahtumissa käy väkeä, mitä olen uutisista sattunut lukemaan.

Vierailija
7/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta semmoinen "mies"

Vierailija
8/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna keskittyisin keksimään vaan niitä hAuSkOjA kaksoisyhdyssanoja, ap.

Vierailija
9/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kiinnostunut jonkun hikisen autistin seurasta??

Kuka olisi kiinnoatunut sellaisen seurasta joka luulee että kaikki roolipelaajat on autisteja?

Vierailija
10/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelasi nuorempana, sen kaverit vieläkin. Ne on kaikki korkeasti koulutettuja, hyvätuloisia eikä ihan huonon näköisiäkään. Mutta kyllä niissä kaikissa sellainen pieni nörttitwisti on, pieni mutta olemassa.

Vierailija
11/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne naiset muista puhukkaan.

Vierailija
12/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti monenkin mieleen. Hyvä harrastus, tuosta saisi hyvin ihan "pariskunta" harrastuksen, jos nainenkin intoutuu ropettamaan/ropettaa. Aika paljon niissä tapahtumissa käy väkeä, mitä olen uutisista sattunut lukemaan.

Vähän nyt taas riippuu ihmisestä.

Minut jos vietäisiin keskelle roolipeliä intoillen, että tästä saadaan yhteisharrastus, niin spottaisin lähimmän baarin ja sanoisin, että odotan siellä. Jos ei tunnissa valmista niin soitan taksin.

Vierailija
13/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suorastaan toivon että löytyisi kumppani joka ropettaisi. Tykkään jutella aiheesta lähimpien ihmisten kanssa (sisarukset ja ystävät), ja vain toinen pelaaja voi niitä juttuja ymmärtää.

Kyllä te tiedätte että tätä harrastaa ihan kaikki sukupuolet. Sieltä vaan deittailemaan sopivia ja halukkaita ehdokkaita. Mutta ei välttämättä samassa pöydässä, sillä olen nähnyt pelien tuhon oikean elämän draaman takia (en koskaan toisinpäin mutta kai niinkin voi tapahtua).

Vierailija
14/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kiinnostunut jonkun hikisen autistin seurasta??

Kuka olisi kiinnoatunut sellaisen seurasta joka luulee että kaikki roolipelaajat on autisteja?

Tai luulee että autisti on haukkumasana.

Vierailija
15/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkut harrasti tuota nuorena ja nyt niillä on kaikilla vaimot. En tiedä, harrastavatko vielä pelaamista enkä tiedä, pelaavatko vaimotkin.

Vierailija
16/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pelasi nuorempana, sen kaverit vieläkin. Ne on kaikki korkeasti koulutettuja, hyvätuloisia . Mutta kyllä niissä kaikissa sellainen pieni nörttitwisti on, pieni mutta olemassa.

Keksi kuule hiukan vähemmän läpinäkyviä vaiheita. Vinkki: Ota esim pois korkeasti koulutettuja ja eikä ihan huonon näköisiäkään. 

Vierailija
17/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt taas riippuu ihmisestä.

Minut jos vietäisiin keskelle roolipeliä intoillen, että tästä saadaan yhteisharrastus, niin spottaisin lähimmän baarin ja sanoisin, että odotan siellä. Jos ei tunnissa valmista niin soitan taksin.

No ei se nyt ihan noin tapahdu irl. Eikä varsinkaan tapailuvaiheessa. Kaikki parit joiden tiedän jakavan tämän harrastuksen, ovat pelanneet jo ennen suhdetta, tai joissakin tapauksissa toinen on toisen innoittamana tutustunut harrastukseen jo kun on oltu pitkään yhdessä.

Vierailija
18/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkut harrasti tuota nuorena ja nyt niillä on kaikilla vaimot. En tiedä, harrastavatko vielä pelaamista enkä tiedä, pelaavatko vaimotkin.

Maalla kai sitten on tuollaista. En tiedä koska en käy missään raamattuvyöhykkeillä. 

Vierailija
19/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia onnellisia roolipelaavia pariskuntia, jotka ovat harrastuksen kautta löytäneet toisensa. Mutta kai tuossa on vähän sama kuin muussakin pelaamisessa, ettei sillä kärjellä kannata naista ruveta etsimään kun sukupuolijakaumat ovat mitä ovat. Pöytäropet siinä mielessä varmaan parempi kun linkittyvät sosiaaliseen kanssakäymiseen, kirjallisuuteen, vaatesuunnitteluun yms. mistä naiset tykkäävät.

Vierailija
20/49 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt naimisiin roolipelaajan kanssa olematta itse. Mä tykkäisin pelata, mutta mä olen liian lyhytjännitteinen. Ehkä mä olen bändäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi