Onko teille käynyt niin, että joku on tulkinnut viattoman ystävällisyytenne "iskuyritykseksi"?
Minua vähän inhottaa ja jopa oksettaa nyt.
Minulle kävi näin. Sellainen nuori pojankloppi luuli että halusin harrastaa hänen kanssaan seksiä, kun rupattelin hänelle.
Olen itsekin vielä melko nuori, 28v siis vasta. Olimme samassa tapahtumassa.
Kommentit (39)
Juttelen paljon naisten kanssa. Taustalla ei ole pääsy sänkyyn tms. vaan se, että pidän naisten kanssa juttelusta. Vastapainoa miesten jutuille jotka alkavat välillä puuduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 mulle sattuu tätä jatkuvasti. viimeisin oli kun yritin tutustua yhteen nuorempaan mieheen (hän on maasta, josta janosin tietää lisää) ja intoilin varmaan hiukan liikaa, kun hän suurinpiirtein lähti karkuun ja alkoi vältellä mua. nyt jo naurattaa kyllä.
Gambia vai angola
eipä oo
Kuuba?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 mulle sattuu tätä jatkuvasti. viimeisin oli kun yritin tutustua yhteen nuorempaan mieheen (hän on maasta, josta janosin tietää lisää) ja intoilin varmaan hiukan liikaa, kun hän suurinpiirtein lähti karkuun ja alkoi vältellä mua. nyt jo naurattaa kyllä.
Gambia vai angola
eipä oo
Kuuba?
Rakastaisin kyllä tietää lisää Kuubasta, mutta eipä ollu Kuubakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu soskussa Työllisyyspalveluiden virkailijoiden kanssa noin kävi
Kuka alapeukutti ? Mitä siellä sitten pitää tehdä. Oisko sit parempi et sanon perkeleen eukot mä mitää työpaikkoja hae tai mene kuntouttavaan työtoimintaan ?
ja mielestäsi nämä kaksi ovat ainoat vaihtoehdot?
Kyllä, niistä on seurannut sitten näitä perään soitteluita ja viestittelyjä. Miehet luulee, että jos olet hymyileväinen ja mukava, olet helppo ja kiinnostunut
Koiralenkeillä tätä on jatkuvasti. Nuoremmat naiset kuvittelevat koirien moikkaamiset iskuyritykseksi. Monella nuorella mielenterveysongelmaisella naisella on koira tai useampia. Ei pitäisi olla.
On käynyt monestikin. Ei se minulta pois ole, ollaan sitten hapannaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, niistä on seurannut sitten näitä perään soitteluita ja viestittelyjä. Miehet luulee, että jos olet hymyileväinen ja mukava, olet helppo ja kiinnostunut
No en yleistäisi kaikkia miehiä koskevaksi. On myös monia miehiä, jotka ei ymmärrä millään, jos nainen on oikeasti kiinnostunut ja yrittää sitä osoittaa. :D
On. Olen jo keski-ikäinen, mutta huomaan itsekin että se että hymyilen paljon ja juttelen niitä näitä kenen kanssa vaan jos niikseen tulee, niin usein nuoremmat ja vanhemmat miehet erityisesti kuvittelee että hymyilen himoissani. Joskus olen tullut torjutuksi ja se on kyllä hämmentävää, nuorempana oli näitä jotka alkoivat oikein inttämään, että kyllä mä huomaan kun mua isketään. Huvitti.
Monesti. "Mulla on vaimo" ym kortti esiin, kun haluan vaan jutella. Lannistaa ja nolottaa, koska en ole kiinnostunut muusta kuin ajatusten vaihdosta. Olen sinkku, mutta sydän on arvilla. En halua suhteita, minkäänlaisia. Vain jutteluseuraa kun ei ole kavereita. Nyt toki oppinut, ettei miehistä ole kavereiksi. Silti toivoisin, että voisi vaan ohimennen jakaa ajatuksia. Mut olkoon. Kirjottelen tänne.
On käynyt. Otan huumorilla. Suomalaiset eivät ehkä useinkaan hiffaa, että jutustelu ja läpänheitto ja kevyt flirttikin on vain sitä, semmoista mukavaa ajanvietettä, jolla ei ole sen syvällisempiä tarkoituksia. Ehkä sen takia kun harvat sitä harjoittavat.
Valitettavasti jotkut ihmiset luulee, että puhumisen synonyymi on paneminen.
Olin uusi työntekijä yrityksessä ja menin pikkujouluihin, halusin rennosti tutustua uusiin työkavereihini, koska työpaikalla meillä ei ole aikaa/mahdollisuutta jutella.
Juttelin monien niin naispuolisten ja miespuolisten työkavereiden kanssa kunnes toiset menivät tupakkataolle. Koska en polta, en lähtenyt.
Yritin keventää small talkilla tutustumista mieheen ja sanoin, mitä menetänkään kun en polta tupakkaa. Eli tämähän tarkoittaa sitä, että monissa varsinkin suurissa työpaikoissa ihmiset sosiaalisoituvat tupakkataolla ja ihmiset opitaan tuntemaan yli osastorajojen.
NO, mies töksäytti jotain vastaan ja lopetin tutustumisen, ettei tästä tule mitään. No, sen jälkeen kun työpaikan muut huomasivat että juttelin miehen kanssa,minulle tullaan sanomaan, että mies asuu jonkun naisen kanssa. Eli luulivat minua siksi työpaikan pikkujouluhuoraksi.
Minulla ei ollut mitään huoramekkoa päällä, enkä flirttaillut.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen kääntää puheeseen "minun mieheni" olen ollut liian ystävällinen.
Siksipä en ole enää lainkaan ystävällinen, ei tarvitse pelätä väärinkäsityksiä näin metoo aikakaudella.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on just tuommoisia. Oot ystävällinen=vonkaat seksiä 🙄
Jos on luonteeltaan vilkas ja seurallinen, niin sen ystävällisyyden tulisi ilmetä myös eri-ikäisten ihmisten seurassa eikä vain potentiaalisten seurustelukumppanien suhteen. Muuten se ystävällisyys vaikuttaa turhan laskelmoidulta. Kassaneidin kanssa voi vaihtaa muutaman sanan ilman että se vaikuttaa iskuyritykseltä yhtä lailla kun voi harmitella eläkeläismummon kanssa kahvin korkeaa hinta paikallisessa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on luonteeltaan vilkas ja seurallinen, niin sen ystävällisyyden tulisi ilmetä myös eri-ikäisten ihmisten seurassa eikä vain potentiaalisten seurustelukumppanien suhteen. Muuten se ystävällisyys vaikuttaa turhan laskelmoidulta. Kassaneidin kanssa voi vaihtaa muutaman sanan ilman että se vaikuttaa iskuyritykseltä yhtä lailla kun voi harmitella eläkeläismummon kanssa kahvin korkeaa hinta paikallisessa kaupassa.
Niinhän se on mutta ei ne samat ihmiset ole joka paikassa näkemässä miten käyttäydyt. Työkaverit ovat sitä paitsi tuttuja joita voi moikata tuttavallisesti, toisin kuin tuntematonta kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Ei ihmiset sillain seuraa, että miten joku random-tyyppi käyttäytyy monessa tilanteessa, vain sitä, miten ne käyttäytyvät omassa. Tai muuten itselläni ei olisi tätä ongelmaa, koska todellakin kohtelen kaikkia kivasti.
Osa miehistä kuvittelee, jos puhuu heille ja hymyilee, niin on mukamas jokin soidin kutsu? Kun haluaa vain oikeasti keskustella ja puhua toisten kanssa. Miksi miehet kuvittelevat päässään, että jos edes puhuu heille, että on mukamas kiinnostunut heistä? Eräs nuori mies ehdotti minulle seksiä, kun ei saa niitä nuoria naisia? Ihanko kiinnostaa lainkaan. Laitanko sitten tekarit sinne hänen luonaan vesilasiin ja minä ryppyinen mummo on todella helvetin kiinnostunut vain siitä seksistä?! Kun ravintolassa eräät miehet suutelee väkisin, kun ei minua kiinnosta lainkaan. Haluan vain tanssia ja jutella. En saada sellaista miestä, joka vonkaa vain sitä seksiä. Mutta jätin ravintolat väliin ajat sitten, mutta nyt ne remppamiehet haluaa tutustua minuun? Ei kiinnosta ja hoitakaa työnne hyvin, muu ei siis kiinnosta lainkaan.
Kuka alapeukutti ? Mitä siellä sitten pitää tehdä. Oisko sit parempi et sanon perkeleen eukot mä mitää työpaikkoja hae tai mene kuntouttavaan työtoimintaan ?