Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on järkyttävän ruma sivuprofiili?

Vierailija
07.06.2025 |

Näytän edestä päin ihan siedettävältä, mutta tuo sivunäkymä on jotain ihan kauheaa. Iso nenä, silmät syvällä kuopissaan, minikokoinen alaleuka ja hampaat niin syvällä suussa, ettei ne tue huulia yhtään. Lisäksi olemattoman litteä takaraivo ja isot pehmeät korvat.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap nainen vai mies?

Nainen.

Ap

Höpsis. Turhaan jotain sivuprofiilia vatvotte.

Vaimoni itkee rumaa profiiliaan, vaikka yleisesti häntä kehutaan kauniiksi, minäkin.

No eihän se vatvomista ole jos toteaa asian. Ei sinällään elämääni vaikuta tuo siis millään muotoa, on puoliso ja lapsi ja työpaikka ja ystäviä. En ole lopulta oikein käsittänyt edes mitä sillä kauneudella edes tekee. En siis ole ap, vaan yksi vastanneista. 

Minua ei kukaan kehu kauniiksi eikä ole muutenkaan kiinnostunut, joten omaan elämääni tämä ruma lärvi ainakin vaikuttaa merkittävästi.

Ap

Vierailija
22/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kun täällä kerta on rumia ihmisiä niin perustetaan omituisten olentojen kerho taikka apinaorkesteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset näyttää sivuprofiilissa vihikoiralta:

Vierailija
24/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nelikymppisenä kuten Rosa. 

Vierailija
25/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo nelikymppisenä kuten Rosa. 

On viisikymppinen.

Vierailija
26/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nokka niin kuin kotkalla. Katsoipa mistä sunnasta hyvänsä, niin kotkannokka pääosassa.

Vierailija
27/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nokka niin kuin kotkalla. Katsoipa mistä sunnasta hyvänsä, niin kotkannokka pääosassa.

Mikset käy Turkissa sahaamassa puolet pois kuten muutkin?

Vierailija
28/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä ehdottaa rekryvaatimuksiin kasvosilhuetti.

Asiakaskontakteihin sallittaisiin vain hyväprofiiliset ihmiset. Littinokat, pahkaotsat ja väkäleuat heti hylkyyn.

Sukulaisilta ei kuitenkaan kasvosilhuettia vaadita. Pääsee ilman CV:tä asiakaskontakteihinkin.

Vierailija
29/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo alistunut kohtalooni. En ole niin epätoivoinen, että Turkkiin menisin, edes lomalle.

Vierailija
30/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo alistunut kohtalooni. En ole niin epätoivoinen, että Turkkiin menisin, edes lomalle.

Toivotaan että koronamaski tulee taas muotiin.

Vierailija
31/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvittelehan minun pääni varjo, pyöreä pallopää jossa valtava kolmion muotoinen nokkanenä ja olematon leuka.

Vierailija
32/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omassa ulkonäössä jokin ihan kauheasti elämänlaatua huonontaa, miksei varata aikaa plastiikkakirurgin konsultaatioon? Sille voi varmaan tehdä jotain. Lisäksi kyllä jos isompaa vikaa myös purennassa, hammaslääkäri ja tarv. suu- ja leukakirurgi voivat auttaa. En tiedä missä menee raja, missä vaiheessa oikomisasioita aletaan hoitaa julkisella, mutta jos kyse ei ole pelkästään esteettisestä hoidosta niin jossain vaiheessa kyllä hoidetaan julkisella aikuisiakin (esim. leukaleikkaus). Mutta ulkonäköä voi kohentaa kirurgisesti vaikkei purenta-asialle mitään lähtisi tekemäänkään. 

Vierailija
33/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa on niin paljon leuattomia ihmisiä?

Vierailija
34/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omassa ulkonäössä jokin ihan kauheasti elämänlaatua huonontaa, miksei varata aikaa plastiikkakirurgin konsultaatioon? Sille voi varmaan tehdä jotain. Lisäksi kyllä jos isompaa vikaa myös purennassa, hammaslääkäri ja tarv. suu- ja leukakirurgi voivat auttaa. En tiedä missä menee raja, missä vaiheessa oikomisasioita aletaan hoitaa julkisella, mutta jos kyse ei ole pelkästään esteettisestä hoidosta niin jossain vaiheessa kyllä hoidetaan julkisella aikuisiakin (esim. leukaleikkaus). Mutta ulkonäköä voi kohentaa kirurgisesti vaikkei purenta-asialle mitään lähtisi tekemäänkään. 

Ei ole rahaa tuollaiseen. Hyvä kun hengissä pysyy.

Ap

Vierailija
35/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole tajuttu opettaa lapsia hengittämään oikeaoppisesti nenän kautta. Suuhengittäminen pilaa leukojen kasvun, kun kieli ei ole tukemassa suulakea ja antamassa muottia.

Vierailija
36/48 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sivuruma! Hetki jona tajusin oli päivä Heurekassa, kun siellä sai tehdä itsestään kolikon jossa on sivuprofiilisi. Mun on kuin laatikon pääty. Siinä ei tapahdu mitään muuta kuin kaksi jyrkkää kulmaa.

Viime vuoseina Teams-videokokoukset on ahdistavia, jos on neukkarinäkymä ja istun sivuttain. Sama se mitä muut näkee mutta jos itse joutuu itseään kattelemaan, niin hyi.

Vierailija
37/48 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte noita-akkoja kaikki

Vierailija
38/48 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, mutta en kauheasti ajattele asiaa eikä kamala sivuprofiili loppupeleissä heikennä elämänlaatua. Edestäkin olen hädintuskin ok, mutta näillä mennään. 

Vierailija
39/48 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ikääntyväni söpösti ja hitaasti, mutta kun vilkaisin pitkästä aikaa sivuprofiilia, niin olenkin vihaisen näköinen, roikkuvaposkinen tantta! 

Vierailija
40/48 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole tajuttu opettaa lapsia hengittämään oikeaoppisesti nenän kautta. Suuhengittäminen pilaa leukojen kasvun, kun kieli ei ole tukemassa suulakea ja antamassa muottia.

Ei hengittämistä tarvitse mitenkään opettaa. Jos ihminen ei nenähengitä luonnostaan niin siihen on silloin joku ihan fysiologinen syy joka on syytä selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi