Podcast: Ex-uutisankkuri Pirjo Nuotio sanoo suorat sanat nuorten naisten ulkonäöstä Toivoisin...
Nuorten naisten ulkonäkö surettaa Pirjo Nuotiota pikkuisen. Nuoret naiset ovat hänen mielestään kaikki samannäköisiä. Kaikilla on samat töröhuulet, matto silmäripsien tilalla ja tekokynnet.
Mä toivoisin, että olisi enemmän rohkeutta olla vähän enemmän oma itsensä, Nuotio sanoo.
Kommentit (77)
Voi Pirjo minkä teit, olen pitänyt sinua fiksuina naisena. Mitä pahaa kenenkään toisen tyyli kellekään tekee?
Pirkko Arstila arvosteli jokunen vuosi sitten kaupassa näkemänsä nuoren naisen tyyliä kovin sanoin. Oli jonkun naistenlehden kolumni jossa avautui, lehti joutui lopulta pahoittelemaan asiaa vaikka ensin yritti siitä luistaa.
Jättäkää nuoret naiset rauhaan, edelleen maailma on tytöille huonompi paikka kasvaa kuin pojille, he tarvitsevat tukea eivätkä arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
En nyt Pirjona kommentoisi kenenkään ulkonäköä vaan keskittyisin omaan käytökseen. Pirjo on aktiivinen golfin pelaaja ja on varsin usein kentällä takakireä, seipään niellyt ja ajoittain jopa töykeä kanssapelaajille.
Takakireä se oli uutisissakin. Ei yhtään miellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Oon pitänyt Pikeä ihan fiksuna tyyppinä ja varmaan sitä onkin, mut pitääkö joka toinen vuosi olla mediassa hehkuttamassa omaa painoaan? Mullakaan ei ole painon kanssa ongelmia, mutta se on mun oma asia, johon olen tyytyväinen, en sitä tuputa muiden korviin koska painoa on niin henkilökohtainen asia. Sitä paitsi tuo millä tavoin pitää painonsa kurissa ei kuulosta kovin kivalta :D Kyllä esim moni hoikkavartaloinen pystyy syömään herkkuja ja pitämään painonsa halutulla tasolla. N33
Pistänyt myös ukkonsa hyppimään jatkuvasti vaa'alle. Minusta tuo kyllä kuulostaa vainoharhaisuudelta ja muilta mielenterveysongelmilta. Ehkä kannattaisi Pirjon käydä säännöllisesti myös psykiatrilla kosmetologien lisäksi. Alkavaa dementiaa?
Asiallista puhetta painosta.joillain ne raskauskilot on mukana vielä 5v kuluttua synnytyksestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kosmetologilla hän käy muutaman kerran viikossa."
Kuulostaa aika tiheältä.
Joutuu varmaan TV-naamana käymään useammin kuin makkaranpakkaaja.
Se on jo vuosia ollut eläkkeellä.
Siitä kai tämä nyt onkin saanut alkunsa. Kun ei enää näy telkkarissa ja kukaan ole jatkuvasti ihastelemassa, että kylläpä mummu näyttääkin nuorelta, täytyy ottaa yhteys tuttuun toimittajaan ja sopertaa puhelimeen, että tehtäiskö juttu missä mä haukun nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ihmisestä on saanut vuosi vuodelta oudomman kuvan. Ei ole ihan terve tausta hänellä.
Aika tiukkikselta vaikuttaa
Olisipa nuoret naiset yhtä hoikkia kuin Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika tiheältä.
Kuulostaa myös syömishäiriöiseltä ja että hänellä on itsellä pakkomielle omaan ulkonäköön ja painoon.
Jälleen kerran vanha nainen, jolla on ne omat päänsisäiset ongelmansa ja ulkonäköneuroosinsa ja joka projisoi sitä arvostelemalla nuorten naisten ulkonäköä.
Eipä mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Asiallista puhetta painosta.joillain ne raskauskilot on mukana vielä 5v kuluttua synnytyksestä
Juu on tervettä kolme vuorokautta paastota ja valvoa synnytyksen jälkeen vain jotta kilot lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh? Kaikki?! Missähän piireissä hän oikein liikkuu..
N23
Jatkan vielä, eli mikäli omaa oikein ulkonäkökeskeisen luonteen, samat piirteet näköjään huomaa myöskin muissa. Se tuli ainakin hänen haastattelunsa perusteella selville. Jos hän on vartioinut pakonomaisesti painoaan, onko hänellä varaa arvostella nuorempien naisten ulkonäkökeskeisyyttä. Ainakin itselleni tulee tunne, että pata kattilaa soimaa.
N23
Ja kuinka paljon sinulla on ylipainoa?
Arvelen, että 20-30 kg. Lisäksi sinulla on katuharjan kokoiset ja näköiset tekoripset, metrin pituiset hiuslisäkkeet ja pitkät violetit tekokynnet.
Sillä, onko minulla yli- tai alipainoa, ei ole tämän asian kannalta olennaista. Sillä sen sijaan on, että jokaisella kanssaihmisellä on oikeus mieleiseensä ulkonäköön ilman muiden näppimistä.
N23
Mä toivoisin, että olisi enemmän rohkeutta olla vähän enemmän oma itsensä, Nuotio sanoo.
Hän on käynyt kauneusleikkauksessa! koitahan sitten olla oma itsensä?
On rajatonta käytöstä alkaa pyytämättä antamaan palautetta toisten ulkonäöstä ja ohjeistaa, miltä muiden ihmisten tulisi näyttää, kun minä minä niin tykkäisin, että muut olisi sellaisia kuin minä haluan. Siinä kulkee raja. Ne muut ihmiset kun on täysin itsestä erillisiä ja heillä voi olla omia ajatuksia ja mieltymyksiä sen suhteen, millaiselta he haluavat näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on tervettä kolme vuorokautta paastota ja valvoa synnytyksen jälkeen vain jotta kilot lähtee!
Eiköhän siinä tilanteessa ole enemmänkin vastasyntyneen lapsen terveys etusijalla kuin äidin turhamaisuus? No, minähän en ole synnyttänyt, joten mistä minä mitään tiedän...
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ihmisestä on saanut vuosi vuodelta oudomman kuvan. Ei ole ihan terve tausta hänellä.
Vaikea isäsuhde ainakin, niin hän on kertonut jossain haastattelussa.
Mielestäni pitäisi kertoa julkisuudessa, että kaikki saavat olla ihan oman näköisiään. Ja enemmän surettaa tämä jatkuva nuoruuden ihannointi, että ei voisi vanheta rauhassa ryppyineen päivineen. Sisäinen kauneus on arvokkaampaa kuin se ulkonäön ihannointi. En alkaisi syyttämään kaikkia nuoria, että on sitä ja tätä, kun myös vanhemmat naiset ja jopa miehet käyvät leikkauttamassa itseään. Ja toki media, yritykset ym. tahot haluavat jatkuvalla syötöllä näitä kauneusleikkauksia ym, että ilman niitä et mukamas ole kaunis ja hyväksytty juuri sellaisena kuin olet? Eli olkaa sellaisia kuin olette ja olette naiset täysin hyviä ilman mitään leikkauksia, botoxia ym. Olkaa enemmän kiinnostuneita sisäisestä voimavarasta, johon kuuluu esim. älykkyys, uuden oppiminen, empatian taito ja luonto on paras lääke kaikkeen ym.
Vierailija kirjoitti:
Pirjo voi avata silmänsä ja nähdä ne monet nuoret naiset, jotka eivät ripsimakkaroista ja huulitöröstä perusta.
Pirjo on ollut tv-alalla töissä ikänsä. On varmasti kyllä aika perillä miltä sen alan nuoret naiset näyttää. Jos vielä pkseudulla kulkee, niin ei Pirjo väärässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea isäsuhde ainakin, niin hän on kertonut jossain haastattelussa.
No sen kyllä huomaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika tiheältä.
Onkohan tämä joku kirjoitusvirhe? Mitä hoitoja voisi tehdä pari kertaa viikossa?
Ajattelin, että olisi tarkoitettu kerran kuukaudessa. Kuorintaa ja hierontaa. oijoi. Veri kiertää paremmin.
Pirjo on yksi hauskimpia naisia, joita olen tavannut. On ollut pitämässä meillä puheita useita kertoja duunissa ja älyttömän mukaansa tempaavia juttuja.
Miten tämmöinen saikin niin monet varpailleen? Kauniistihan tuossa sanottiin, että ole oma itsesi. Muissa ketjuissa kyllä jauhetaan toisten ankkahuulista ja tekoripsistä, läskipepuista... Nyt kun sen sanoo eläköitynyt rouva, niin apua?!
Nuorten naisten ulkonäkö on pituuskasvun vuoksi muuttunut tiimalasivartalosta tasapaksuiseksi ja hevosnaamaiseksi. Sorry siitä.