Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Podcast: Ex-uutisankkuri Pirjo Nuotio sanoo suorat sanat nuorten naisten ulkonäöstä Toivoisin...

Vierailija
07.06.2025 |

Nuorten naisten ulkonäkö surettaa Pirjo Nuotiota pikkuisen. Nuoret naiset ovat hänen mielestään kaikki samannäköisiä. Kaikilla on samat töröhuulet, matto silmäripsien tilalla ja tekokynnet.

Mä toivoisin, että olisi enemmän rohkeutta olla vähän enemmän oma itsensä, Nuotio sanoo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011282478.html

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pitänyt Pikeä ihan fiksuna tyyppinä ja varmaan sitä onkin, mut pitääkö joka toinen vuosi olla mediassa hehkuttamassa omaa painoaan? Mullakaan ei ole painon kanssa ongelmia, mutta se on mun oma asia, johon olen tyytyväinen, en sitä tuputa muiden korviin koska painoa on niin henkilökohtainen asia. Sitä paitsi tuo millä tavoin pitää painonsa kurissa ei kuulosta kovin kivalta :D Kyllä esim moni hoikkavartaloinen pystyy syömään herkkuja ja pitämään painonsa halutulla tasolla. N33

Sama. Olen kans tyytyväinen omaan painooni. Tämä on mun ns ominaispaino eli 166 cm ja 56 kg. Ei mun tarvi tehdä muutakun olla ja elää. Syön myös karkkia.

En haluaisi olla laihempi, en myöskään isompi.

Vierailija
62/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo on yksi hauskimpia naisia, joita olen tavannut. On ollut pitämässä meillä puheita useita kertoja duunissa ja älyttömän mukaansa tempaavia juttuja.

Miten tämmöinen saikin niin monet varpailleen? Kauniistihan tuossa sanottiin, että ole oma itsesi. Muissa ketjuissa kyllä jauhetaan toisten ankkahuulista ja tekoripsistä, läskipepuista... Nyt kun sen sanoo eläköitynyt rouva, niin apua?!

Eli ihmisen ulkonäkö on yhtä kuin oma itse, eli minuus ja identiteetti, eikä sille saisi tehdä, mitä itse haluaa? Miksi Pirjo sitten on käynyt kauneusleikkauksessa, ravaa kosmetologilla useamman kerran viikossa ja vahtii painoaan maanisesti? 

Miksi nuorten naisten, tai yhtään kenenkään pitäisi näyttää siltä, miltä Pirjo haluaa? Onko se sitten sitä aidosti omana itsenä olemista, että pyrkii miellyttämään eläköitynyttä, omaan ulkonäköönsä täysin neuroottisesti suhtautuvaa, uutisankkuria? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirjo voi avata silmänsä ja nähdä ne monet nuoret naiset, jotka eivät ripsimakkaroista ja huulitöröstä perusta. 

Missä tuollaisia on? Itse oon Helsingistä, niin ei oikein luonnollisia naisia tuu nähtyä.

Vierailija
64/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo painon vartioiminen on kyllä ihan viisasta. Itse tosin tarkkailen omaa painoani enemmän vaatteiden istuvuuden kautta. Vaakaa en edes omista. Jos vaikka farkkujen vyötärö alkaa jossain kohtaa kiristämään liikaa, niin yleensä siinä kohtaa alan vähentämään syömistä. Itsellä ollut sama farkkujen koko 15-vuotiaasta asti. Nykyään olen kolmekymppinen.

Vierailija
65/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirjo voi avata silmänsä ja nähdä ne monet nuoret naiset, jotka eivät ripsimakkaroista ja huulitöröstä perusta. 

Missä tuollaisia on? Itse oon Helsingistä, niin ei oikein luonnollisia naisia tuu nähtyä.

Tampereella katselen myös ratikassa noita jättiripsiä ja tekokynsiä päivittäin, huulitäytteitä hiukan harvemmin.

Vierailija
66/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmetyttää ihmisten avautumiset. Varsinkin toisten ulkonäön arviointi. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa hänen tai kenenkään muunkaan paino. Kiva jos hän tykkää olla laihahko, tosin asia kuulostaa päähänpinttymältä. Keskitytään  mieluummin omiin asioihimme toisten ihmisten arvostelun sijaan.  

Vierailija
67/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on kehittynyt valikoiva näkö. Kävin siellä juuri, ja kiinnitin huomioni eritoten nuorten naisten moninaisuuteen.

Vierailija
68/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Nuotio voi vallan mainiosti toivoa vaikka kuuta taivaalta.

Vierailija
69/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ihmisestä on saanut vuosi vuodelta oudomman kuvan. Ei ole ihan terve tausta hänellä. 

Aika tiukkikselta vaikuttaa

Jossain kertoi joskus elämäntarinaansa. Painon kyttääminen tulee kotoa asti. 

Vierailija
70/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa Pirjo näyttää itse esimerkkiä ja luopuu vaikkapa huulipunastaan, joka on niin räikeän väristä, että silmiin sattuu. Kannattaa olla oma itsensä luonnollisin huulin, eikös vain? 

Vierailija
71/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään Pirjo ei kommentoi miehiä,koska on erään sortin pick-me girl.

Tai olisko syyä sekin, että miehillä ei ehkä ole noin selviä samoja juttuja, kuten nuo törröhuulet ja valtavat tekoripset naisilla. 

Vierailija
72/77 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kosmetologilla hän käy muutaman kerran viikossa."

Kuulostaa aika tiheältä.

Onkohan tämä joku kirjoitusvirhe? Mitä hoitoja voisi tehdä pari kertaa viikossa? 

Siellä voi käydä myös esim. meikattavana.

Maksaa mansikoita ja Pirjo on eläkeläinen. Eikä Suomessa sometähdetkään käy ammattilaisten meikattavana noin usein. 

-eri

Pirjo on hyvin toimeentuleva eläkeläinen, joka on uutisankkuriaikoina tottunut siihen, että ammattilainen laittaa naaman.

Olisipa hänellä enemmän rohkeutta olla vähän enemmän oma itsensä :P

Vierailija
73/77 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjoperuspirkko on itse ketjuröökari ja tämä näkyy auttamatta omassa naamarissaan (= kuin kireä, kuivunut bersläpi).

Vierailija
74/77 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla mummelilla ei ole kaikki muumit laaksossa; vahtii omaa painoaan ja stressaa jos paino nousee ja taatusti naamaan on pistetty täyteaineita!

Vierailija
75/77 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella katselen myös ratikassa noita jättiripsiä ja tekokynsiä päivittäin, huulitäytteitä hiukan harvemmin.

Samoin Oulussa. Kyllä tuo vain taitaa olla erittäin yleistä 

Vierailija
76/77 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ottavat kaikki sanomiset liian henkilökohtaisesti. 

Vierailija
77/77 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamahuulet on naurettavat, tekee ihmisestä täysin jälkeenjääneenvajakin näköisen möllöttäjän. Saa aina nauraa kun noita näkee. Harjaripset ja palkkikulmat huvittaa myös. Usein mustia palkkikulmia näkee taikinanaamoilla ja muilla, joilla ei ole muotoa naamassa lainkaan, ihan vihjeenä, että nuo vain korostaa sitä möhkälenaamavaikutelmaa. Ja jokainen olkoot mitä on, eihän näitä suoraan päin sirkuspellenaamaa sanota heille. Ja ihan hauskojahan nuo on kun näkee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän